Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Harmonychain med ASIC chip

HARMONYCHAIN BLIR GARANTERT UKAS VINNER ELLER TAPER - MÅ FØLG MED! SANNSYNLIGHETEN FOR ASIC CHIP VERIFISERES ER GODT OVER 70%! HVA VIL DET BETY FOR SELSKAPET? I MITT INNLEGG SKAL JEG KOMME MED INNSPILL, FREMTIDSUTSIKTER, OPPKJØPSKANDIDANT OG MYE MER.

Selskapet som kom på børs 2. kvartal 2021 med sin ASIC scrypt chip er snart klar for markedet. I følge børsmelding forrige uke skal verifisering av ASIC chip bli meldt til markedet innen en liten uke. Det er kommunisert 4. juli i følge nøkkelpersoner i selskapet. Her kommer det melding i kveld eller i løpet av 1-2 børsdager. Hvis du er heldig så får du tak i aksjer i morgen.

Børsmelding som kom i forrige uke:

Lokotech AS, et heleid datterselskap av Harmonychain AS, har i dag hatt et møte med ASIC-designerne. Kretskortene med påmonterte komponenter og MPW-ASIC’er er nå returnert laboratoriet, og har påstartet validering. Kretskortene har passert visuell inspeksjon og initielle tester for spenningsintegritet. Validering av basisfunksjonalitet – at kretsen leverer i henhold til simulering - som er neste steg i prosessen, er påbegynt. Vi vil oppdatere markedet så snart denne prosessen er ferdigstilt og resultatet foreligger.

Betydelig kjøpsinteresse for Lokotechs Scrypt kretskort (Hashblades). Prisen for Hashblade skal ligge på ca. 1999$ - 2199$. NewsWeb

Selskapet har nylig deltatt i Litecoin Summit og skal delta i Miami i slutten av juli 2023. Se link under for børsmelding og miningdisrupt.com. Selskapet har hittil brukt null kroner på ekstern markedsføring, og fått bekreftet hypotesen av en betydelig markedsinteresse. De kan erstatte hele den eksisterende Scrypt-hashraten med et sammenlagt forbruk på omlag 80MW.

Harmonychain-gruppen signerer rammeavtale med en estimert brutto kontraktsverdi på 900 millioner kroner med Keytouch Technology AS.

Teknisk chart - Se vedlagt chart.
Kursen har i år vært veldig volalitet innen intervallene 0.600-1.200 og nå etablert seg rundt 1.00 kr. De som kjøpte aksjer 0.600 har delvis gevinst. Aksjen har falt noe tilbake etter en god stund på 1.100. Volumet i aksjen har vært stabilt på ca. 1 million, så avstanden mellom kjøper og selger blir jevnere. Kursen ligger over både SMA100 og SMA200. Siste 100 dagers GG ligger over 200 dagers GG. Det som er meste interessant er MACD, som ser ut til krysse gjennom om ikke lenge. Alt dette til betrakting ser både volum og momentum positivt for kursen videre.

Endring av styreleder fra Bjørn Zachrisson til Yngve Bolstad Johansen. Jeg synes det er veldig positivt at ny styreleder selskapet ikke er som tidligere styreleder, en storeier. Tidligere har det vært noen diskusjoner mellom de 2 største eierne, og med denne endringen har selskapet fått en helt ny kultur og samarbeid. Dagens styreleder Yngve har gjort både styre og aksjonærene veldig fornøyde med sin ledelse. En offensiv men samtidig realist styreleder vil nok reise selskapet til en milliardbedrift.

Innsidehandel i selskapet

13 innsidehandel kun i 2023. Alt fra ny styreleder og styremedlemmer til grunder CFO Ben Miklozek.

Risiko og sannsynlighet - High risk high reward

Med stor oppside så følger det med stor nedside, da kan du lik så godt kjøpe fond og vente i 10 år. Denne aksjen er ikke for mennesker med høy puls. Min sannsynlighetsberegning ut i fra børsmeldinger og min erfaring tilsier at sannsynligheten er høyere for suksess enn ikke.

Velykket - Bør aksjen fort gå til 2.000 - 3.000 i løpet av noen dager. Selskapet er priset 168 mill og bør raskt bli verdsatt til 1 milliard.

Ikke vellykket - Da går turen nok 0.4000 til ca. cashbeholdning. Vil uansett hente seg til dagens verdi med filecoinprosjektet og Øksnes.

Med andre ord så er ikke ASIC chip priset inn noe særlig.

Litecoin Block Reward Halving Countdown - Dato for halving er 2 august.

Etter at hver 840 000 blokker er utvunnet (omtrent hvert 4. år), halveres blokkbelønningen og vil fortsette å halveres til blokkbelønningen per blokk blir 0 (omtrent innen år 2142). Per nå er blokkbelønningen 12,5 mynter per blokk og vil reduseres til 6,25 mynter per blokk etter halvering.

Bitcoin har knust børsene i år, og finansielle giganter posisjonerer seg innen krypto.

Nivået på totalverdiav digitale valuta er fremdeles lavt. Harmonychain fokuserer hovedsaklig på Dogecoin og Litecoin. Jeg mener klima i krypto er veldig god om dagen. Litecoin er opp over 25% siste dager. Litecoin er en av de store altcoins som ser sterkest ut. Dette ser meget positivt for Harmonychains ASIC chip.

Ansvarsfravikelse og ikke anbefaling.

Jeg eier aksjer i selskapet. All kjøp skjer på egenhånd da aksjen er veldig volalitet.

Alt dette i betraktning har jeg økt min beholdning, og har tatt et lodd. Det som er godt er at avklaringen kommer denne uken. Flere tek-selskaper henter seg godt. Med god stemning i USA i år, krypto som reiser seg fint gir jeg Harmonychain mulighet :slightly_smiling_face:

https://miningdisrupt.com/

https://investornytt.no/harmonychain-et-naertliggende.../

Er en tråd fra før… @pdx

168 mill i markedsverdi for luft, må jeg si er imponerende og du mener de kan bli verdt 1 milliard som igjen er enda mer imponerende.

Men det går vel av seg selv nå som haussekongen er blitt styremedlem…

5 Likes

A post was merged into an existing topic: Harmonychain