Hexagon Purus receives order from North American customer for a hydrogen fuel-cell Class-8 drayage truck
Er dette pushet purus trenger for å komme over 30?
Er det rigtigt forstået, at Hexagon Composites (minus purus) leverer et overskud på 31mnok?
Ja, uten purus er resultatet etter skatt +31 millioner nok
Ser solid ut, på tross av store utfordringer med leverandørkjeden👍
Det er også sådan jeg læser det. Fornuftigt resultat, omstændighederne taget i betragtning.
Så må vi se, hvordan markedet reagerer😅
I presentasjonen sier CEO at HPUR ligger ann til raskere vekst enn 11x fram til 2025 som de presenterte i IPO fra desember ifjor. Sier at HPUR ligger foran skjema på det pga økt satsing på på hydrogen internasjonalt. Så det var jo en ekstra positiv ting da. Ellers er rapporten for Hex meget god, og de sier at de forventer sterk vekst i Q4 og opprettholder guiding for året til tross for forsinkelser pga råvaremangel. Er godt fornøyd med rapporten og den gjorde meg enda tryggere på at jeg ønsker å være investert i både Hex og HPUR de neste årene.
Hexagon Purus ASA: Successful completion of the acquisition of Wystrach and issuance of consideration shares
Hexagon Purus to provide a leading provider of propulsion solutions with zero-emission trucks - continuing the drive toward zero-emission commercial transport
Hexagon Purus signs long-term supply agreement to deliver hydrogen fuel storage systems for fuel cell buses
Burde vel vært litt mer utfyllende den børsmeldingen her, men ut ifra attachementen så virker det som en aksjonær har gått over 5% grensa?
Ja, helt utrolig at de klarer å legge ved et dokument som er såpass vrient å tyde