Men når. Grønne vekstselskaper er upopulære om dagen og vil være det en stund kanskje
Grunnlegger/ styreleder selger. Mer bear får du det knapt.
Han har et par aksjer igjen
Over 2mill aksjer igjen vel… normalt med rabatt med så stor andel. God kjøps mulighet tenker jeg. Tok en del på lav 27
Artikkel om at det er pga formueskatt
Såg det😂
Dette er selvfølgelig bullshit, hadde han vært intressert nok i å holde aksjene hadde han flyttet til Sveits for å unngå salg🙂
Gasco Saudi Arabia and Hexagon Ragasco sign a five-year distribution agreement for new, custom-sized LPG cylinders.
Hexagon Agility receives inaugural order for Mobile Pipeline® TITAN 450 modules from Promigas Peru S.A.
Hexagon Composites ASA - Participation in Hexagon Purus’ contemplated convertible bond private placement
Hexagon Agility receives order from REV LNG for Mobile Pipeline® TITAN products to meet growing demand for RNG
Hexagon Digital Wave signs Long Term Agreement for equipment and services with Linde Gas & Equipment Inc
Var dette så dårlige tall da? hva forventet man egentlig?? Ser jo ut som en relativ grei rapport
EDIT : HEXAGON COMPOSITES: SB1M kutter kursmålet til NOK 20 (25),gjentar kjøp — da skjønner jeg
Tapet ble 5,48 per aksje, primært grunnet nedskrivinger/ tap i HPUR. Om Engeset bevisst prøver å skjule dette og bevisst glemmer å sette minus ved det ultimate tallet som illustrerer hvor bra/dårlig det går med et industriselskap, er uvisst. De har gjort samme « feilen» før. Muligens jeg tar feil?
Også i Q1 må de komme med nye avskrivninger/tap på HPUR. Jeg har ikke konsensustallene i hodet for 2024/2025, så je retter dette innlegget senere idag. TA tilsier 16,90 i nær fremtid. Dette er første gang aksjen faller før jeg har kommet med spådommen siden 2021.
Oppdatering: Jeg finner ikke meningsfulle spådommer fra hus for nå og fremtiden. Det er først neste år tapene i HPUR ikke påvirker resultatet negativt. Jeg anslår selv at de da muligens kan tjene en slant, men ikke så mye at det forsvarer en kurs på 19 kroner. Jeg har sett anslag på fortsatt underskudd til over en krone i netto overskudd.
Jeg tror at mye henger på utviklingen i EU på gassfronten.
Det blir veldig overfladisk fra meg denne gangen. Beklager det. Bruker nesten ikke tid på aksjer.