Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hiddn Solutions (HIDDN)

Ser ut som den brøt 2-tallet på andre forsøk

1 Like

Wow, kommer sikkert til å teste 3 i morgen.

Sjekk forresten chartet! 5.79 på den spiken i oktober?

1 Like

Den spiken husker jeg godt, og dette var uten spetalen, nå er ikke han akkurat kjent for å være langsiktig men han har jo gjort gull ut av andre børsskall før :slight_smile: spennende uansett at han tok en såpass stor jafs, ser effekten av det idag, han lagde iallefall volum i aksjen igjen

2 Likes

Inne med noen på 2,04
Hadde en liten trade fra tidligere i uka ute noe gevinst, skulle hatt den med videre til idag, men var jo ingen som sa til meg at slettet skulle inn hit.
Hugser godt da han kom inn bakveien i NMG, dvs han kjøpte seg sakte men sikkert opp over børs før det ble en rette emisjon mot seg selv og kameratene, resten av historien kjenner sikkert flesteparten til, kan fot bli noen ekstra prosenter her

1 Like

Noen som har noen (kvalifisert) gjetning på hvilke planer Spetalen har med HIDDN ?

En ukvalifisert gjetning er at han vil sitte på denne til noe shippingrelatert detter ned i hodet på ham.

Kan det være en sammenheng med denne saken ?
“Investor Øystein Stray Spetalen blir etter det Finansavisen forstår skipsreder sammen med de shippingveteranene Idan Ofer i Singapore og George Economou i New York.
Trioen skal ha etablert et investeringsselskap som kjøper et nybygg av Hartree Maritime Partners.”

Ja skulle ikke forundre meg. Har vært noen IMO20 krumspring fra tradergjengen i det siste. Men som sagt, ukvalifisert gjetning.

Ny emi med Spetalen…

Hiddn gjennomfører denne gang en emisjon for å hente inn rundt 50 millioner kroner, gjennom å utstede 41,66 millioner nye aksjer til emisjonskurs 1,20 kroner.
Av disse aksjene har Spetalens selskap Tycoon Industrier fått tilslag på 20 millioner aksjer. De øvrige aksjene tildeles andre selskaper, deriblant Øystein Tvenges Intelco Concept og Jan Christian Opsahls Dallas Asset Management.
Selskapet opplyser at det vil gjennomføre en reparasjonsemisjon der det vil utstede 25 millioner aksjer til de som ikke deltok i den rettede emisjonen.
Spetalens investering gjør han til den største aksjonæren i selskapet i etterkant av emisjonen.

Hva skal dette skallet bli skal tro?

Han skal vel legge inn tankshippene sine inn her slik at han kan få exit med god gevinst

1 Like

Ekstremt tett med bjellesauer som knivet om emisjon aksjene i hiddn se innkalding til gf. HAUDEMANN, VOLDBERG, FREDLY, KJØLLSTAD, OSV her har nok spetalen en plan og tipper de legger inn noe spennende ESG greier kanskje og kjører OPM fra her med emisjoner på 3, 5 og 8 siden kanskje og prøver å bygge noe stort så får vi se om dette blir en ny NEL eller AXA, jeg har tatt en stor post her fordi jeg tror Spetalen vi få til å skape store verdier her.

Hei. Som relativ fersk på børsen lurer jeg på en ting. Jeg har rett på å tegne meg i rep emi… hvordan går jeg frem sånn rent teknisk? Må jeg delta på generalforsamling 12 februar? Kommer det opp hos nettmegleren min? (Nordnet)
Sikkert dumt spørsmål men har aldri deltatt i en emi før :sweat_smile:

Logg deg inn på VPS. Der finner du emi og skjema for og kjøpe deg inn.

Takk :+1:

Logget inn nå. Har ikke kommet noenting der enda.
Blir det lagt ut etter generalforsamling tro?

Noen som har fått noen klarere formening om hva som er planen videre her ?

Jeg nesten er sikker på denne scenarioen:

  • Spitsen tjener rått gjennom å hente en tulle selskap tilOB!
  • De kjører en emi ved inngangang og tømmer lommebøker til småsparere!
  • Fucker småinvestorer gjennom emi etter emi!
  • går konkurs!
  • Spitsen henter en ny selskap til OB!
  • gjentar samme spill !!!

Lykke til !!!

1 Like

Deilig dag i dag med close 1.95kr lite løse aksjer og miste motstands vei er opp i hiddn lenge til gf og emisjons aksjer skal leveres og pr i dag så er det kanskje 11 mill løse aksjer som ikke sitter hos kretsen rundt spetalen og Tvenge familien. Når spetalen og co skal bruke OPM og legge inn annen virksomhet siden er det genialt å blåse opp akjsen her nede med så lite løse aksjer nå. Så får de inn noe ESG greier og bruker OPM for å hente penger på 3, 5 og 8 kr siden. Lenge leve Hiddn & Hiddn T!!

Planen er at spetalen har en plan. Håper på noe ESG tiden vil vise