Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

[Hjelp] Ser ikke en bestemt tråd i forumet

Av en eller annen merkelig grunn ser jeg ikke et av mine forum poster om Gaming Innovation Group i min oversikt. Gjelder denne topic: Gaming Innovation Group (GIG)

Hva kan grunnen til dette være?

Jeg ser den om jeg søker eller klikker på linken jeg postet over, men får den ikke opp i oversikten min.

Jeg ser innlegg fra deg både gjennom linken du la ved her og om jeg går inn via i oversikten. Men på forsiden så står ikonet til Kronn på headingen siden han er den hyppigste skribenten i den tråden. Selv om du laget tråden. Hvis det er det du mener?

Jeg ser den bare ikke i oversikten. Blar meg nedover og den er ikke der. I det hele tatt.

Hos meg ligger den mellom kryptovaluta og virtual reality trådene litt nedpå der. Jeg skriver i tråden og løfter den så ser du om du ser den da. Da kommer den på topp :slight_smile: Vi prøver.

Jeg venter 2 min så tar jeg en screenshot av hva jeg ser.

Kl. 18:10 og dette er hva jeg ser i oversikten min:

Merkelig. Har du testa fra flere browsere/devicer for å se om det er browser relatert?

Merkelig. Pdx må nok hjelpe her.

@Larsen : Tar du ikke hintet ?? Vi vil helst at du holder deg vekke fra den tråden :stuck_out_tongue:

3 Likes

Kan være browser cache krøll dersom det bare gjelder fra en browser/device … derfor jeg spør. Om ikke virker det som et profil / @pdx problem.

Samme problem med Edge. Prøvde med Edge just for fun :slight_smile: Men logger jeg ut ser jeg topicen :stuck_out_tongue:

2 Likes

Hvis du går nederst i tråden vil du se at den er satt som “Dempet” - da vises den tydeligvis ikke i forsidelisten :slightly_smiling: Sett den til “Aktivt medlem” så dukker den opp :slightly_smiling:

5 Likes

Aha, takk for det. Var ikke klar over den funksjonen, så sikkert noe jeg har kommet bort i en eller annen gang.

1 Like