Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hoping for the best - Prepping for the worst!

Herregud… det blir ikke vannmangel pga. dette :sweat: Nå må folk roe ned (ikke du @Andor men blir jo amerikanske tilstander her med folk som skaffer våpen og steriliserer vann).

Jaja, jeg er takknemlig for at vi bor i Norge. For at jeg får penger fra jobben jeg har, til å gå og handle det jeg trenger. For å ha spist en bedre middag nå og for å ha hjemmekontor f.o.m i morgen.
Vi rike har det godt. Ikke glem det i all galskapen :wink:

7 Likes

Jeg har sagt i mange år at vi ikke kan basere oss på å kjøpe maten vi trenger fra utlandet, siden det ikke er gitt at vi får tak i mer i krisetider. Joda, vi får sikkert kjøpt mat til blodpris, men den skal jo fraktes hit også…

Jeg tenkte riktignok mer i retning krig og vulkanutbrudd, men det kan fortsatt skje…

3 Likes

Allerede for 8 år siden sa Jens’ern at vi må være klar for å klare oss selv en stund etter en katastrofe. Vi har ikke en katastrofe nå, men mye har nok skjedd feil vei de siste 8 år :disappointed:

1 Like

Hva om myndighetene ikke er helt ærlige om forsyningssituasjonen vår.

Hva blir da resultatet når folk innser det?

1 Like

Det er jo litt komisk, dette tar 80 åringer, ikke de som står for matvareproduksjon eller distribusjon.

2 Likes

Et lite virus og alle oppfører seg som en gjennomsnittlig Senterparti-velger.

5 Likes

Ro deg helt ned mann, verden går ikke under pga. dette viruset selv om enkelte tror det. Dette går over med tid og stunder om alle oppfører seg noenlunde sivilisert og ikke tror de er med i en dårlig b-film. Ja, man bør sikre seg litt slik at man klarer seg, det har vi jo snakket mye om her, men man trenger ikke å bli helt paranoid heller.

2 Likes

Det lover bra for neste valg. Ut med utopistene som har bygget ned Norge og som er mest opptatt av å bruke utallige milliarder på «klima».

3 Likes

Du får slakke litt på slipset ditt.

Folk begynner omsider å få øynene opp for at det til syvende og sist er de selv som må sørge for å holde liv i familiene sine.

1 Like

Det var ment som en tankeøvelse.

Men når myndighetene våre ikke har hatt kontroll på smittesituasjonen, hva annet er det de ikke har kontroll på?

1 Like

Her er oversikt over antall tilfeller i Kina og utviklingen. Det går over, liv vil gå tapt, dessverre, men verden går videre for de fleste av oss. De fleste av oss vil heller ikke miste noen av våre kjære.

6 Likes

Hei,

Unnskyldning godtatt.

Ha en fin kveld :blush:

1 Like

Hvordan hadde utviklingen i Kina vært uten de drakoniske tiltakene?

4 Likes

Lykke til i villmarka da Neagan

Hvordan hadde utviklingen i Kina vært med bedre hygiene og mindre befolkningstetthet?

2 Likes

Hvorfor i pokker hamstrer dere toalettpapir som enn gjeng tullinger. Det er tydeligvis overskriften på nyhetene idag. Har alle planer om å sitte hjemme å onanere i 14 dager, er det der skoen trykker?

14 Likes

Är det någonting jag inte vill vara utan är det toalettpapper

Du fikk ikke tak i skjønner jeg :smile:

2 Likes

Har 2 sekker med papir… hadde ikke tenkt å kjøpe, men så kom det 2 små russ på døra, så jeg kjøpe for å støtte

2 Likes

5 Likes