Takk for deling! Tror det er første gang jeg har sett video av løsningen(e) deres. Kult!
Ja, veldig bra den der
Her går det unna
1.48
Ja, vet a faen jeg hvilken idiot som dytter den ned 11,61% med under 9000 kroner, bare tull dette
Jeg sier bare takk for litt mer påfyll på 1,51. Kjipt at vi knakk under 1.70 så lett. Samtidig kan det også bety at vi akkurat satt en dobbel bunn her nede på 1.50 ish.
Ja, fikk nå kjøpt 5k til selv
noe som vet/husker om de har snakket om hvor mye av teknologi inntektene er fra fast og variabel fee, i prosentandel og hvordan dette kommer til å utvikle seg?
Føler vel at aksjen reint teknisk prøver å seie meg noko:
Kun spekulasjon fra min side, men jeg mistenker at det er F5it gutta som selger seg ytterligere ned og eller ut.
Stiansti AS, F5Holding og HMK Kapital hadde pr onsdag kveld igjen 1,5 mill aksjer i huddlestock.
JR Austad som også fikk 2,319 mill aksjer da de ble oppkjøpt synes ikke å være med videre til det nye selskapet da han ikke har tilbakelevert noen aksjer til Hudl som de andre.
Det gikk endel aksjer torsdag og fredag samt endel større poster idag. Man kan vel håpe på at det er den gjengen der som reduserer nå.
Det er dog et sant helvete, men lite man får gjort med annet enn å kjøpe på disse kursene og satse på nyheter som kan løfte kursen og volumet snarlig.
Kunne det bare kommet et norsk meglerhus snart som konverterer til Trader 2,0 plattformen.
Akkurat nå for tiden er børsen et ganske forferdelig sted å være hvis man ikke driver innen olje eller shipping. Evt biotek eller annet som sender ut meldinger med skikkelige børstriggere
Ja, det går opp og ned, uten tvil.
Opp til selskapet her å sende ut noe som trigger markedet, lenge mellom hver gang, men aksjen er potent såfremt de kommer med noe skikkelig angående Trader 2,0 vil jeg håpe og tro.
Fryktelig lav kurs, men kjøp rundt 1,50 ish har tidligere vist seg som gunstig og smart.
Ja, nå har jeg klart å snitte bra ned fra 3,5 til 2,5, men sitter med ganske konsentrert mengde aksjer her. Om det går bra vil det bli fin avkastning da, så er vel bare å smøre seg med tålmodighet og håpe at makro og verden ikke går til h******.
Om verden går til helvete trenger vi ikke pengene likevel
Hehe akkurat
Mens vi venter….litt lett spekulasjon, som vanlig helt uten substans
Vår kontakt i Tyskland liker en post fra Smartbroker. Smartbroker er i ferd med å relansere tjenesten sin og flytter depotbank til Baader. De utvider tjenestetilbudet og land, samtidig som prisene øker. Review av tjenesten her
Det passer jo godt med at det jobbes i Tyskland, men det ville sikkert vært meldt om det var en direkte relasjon med Hudl.
Bra poeng. Har tenkt samme tanken, at det er en type «dialog» mellom Hudl og Smartbroker.
Heller ikke førstegang Robert setter «like», men vi vet jo ikke sikkert ei heller hvor dypt de evt diskuterer.
Det som er positivt er at det er bevegelse i markedet i Tyskland. Det er vel en forholdsvis stor megler med 10MRD Euro kundemidler under forvaltning og hadde passet perfekt for Hudl.
Jeg har ikke sett noe børsmelding som passer for et samarbeid her, så jeg regner ikke med at Hudl er innblandet på noe vis. Det ville vært naturlig (nødvendig?) at de hadde meldt en kontrakt?
kanskje jeg skal kjøpe en aksje