Hyggelig for dere som har ventet lenge. Som nevnt over så vil det alltid bli litt konsolidering uansett hvor gode nyheter som kommer. Men spennende å se fortsettelsen her
Forhåpentligvis går det litt raskere enn siste intensjonsavtale med AVL fra 2021.
Regner med at samtalene er litt mer håndfast denne gangen + at produktet fra Hudl har kommet mye lenger.
“This letter of intent is expected to lead to a contractual
cooperation agreement between the parties within a short period of time.”
Denne bekrefter nok langt på vei at vi snakker uker.
Dette var nok den ene av de avtalene som var nært forestående ifølge Robert. Hva og når kommer den andre fra Tyskland. Dette blir bra
Jeg prøver å finne ut av dette, uten å vite, men det jeg mistenker er at disse 60k brukerne totalt innehar 175k depot konti.
Rar dag hittil…LOI tydeligvis ikke bra nok for markedet
Viktig nå at selskapet har andre avtaler også som snart kan meldes, burde komme noe fra hvertfall Sverige snart ref Bricknode
Vi er nok flere nye i Huddlestock her inne, kunne du @Rodjer forklare hva evt denne avtalen gjør for selskapet, og hva planen videre er her? Virker veldig lovende, men vanskelig å finne info om selskapet.
Hei,
Siden vi ikke kjenner detaljer i den endelige avtalen som kommer blir det vanskelig, men har tenkt å forsøke meg på et kvalifisert estimat etterhvert.
Jeg vil legge det ut i fb gruppen først når det er klart.
Ellers finner du veldig mye relevant informasjon om selskapet på deres nye hjemmesider
AVL Finanzvermittlung is today one of the leading financial brokers in the discount segment, with more than 180,000 customer accounts, over 60,000 end customers, and an invested volume exceeding 2 billion euros.
Hvad er den normale timeframe for sådan LOI bliver underskrevet?
Det varierer nok ganske mye fra uker til måneder.
Nå står det å lese i en eller annen artikkel (husker ikke hvilken) at Hudl og Avl har jobbet lenge med dette og i meldingen sier de at endelig avtale kan forventes innen relativt kort tid så jeg vil anta det kommer endelig avtale på bordet innen medio februar
Hva tenker du om selve meldingen @Rodjer? Det står at det er en samarbeidsavtale. Betyr det at de starter et selskap sammen? Jeg tror at meldingen fra 2021 nevnte at AVL ville skille dette ut i eget selskap.
Antar det bare er en måte å skrive det på.
Det blir fullt kjør på Hudl sine plattformløsninger
Hvis det ender opp med en avtale, hvor mye kjør blir det? Er det på alt eller bare på deler av de tjenestene AVL tilbyr ?
Jeg tenker å komme med en liten sak om potensialet i slutten av neste uke
Har de brukt opp emisjonspengene allerede, og må selge gjenværendede frimerker, glansbilder og aksjer?