Ja, du har ikke fått?
De kom nu her 11.57. Man skulle tro Leif er på tekinvestor
Det er bra, ja det kan ikke utelukkes
12:55:52 995 192 0,600
Fantastisk, der gikk de siste aksjene fra en aktør som har solgt mye i det siste i en transaksjon utenfor børs.
Da er det jaggu ikke mye kjente selgere igjen på dette nivået om noen overhodet.
Nå får vi en test på om det er det som har vært årsaken til krakket
Har ikke vært årsaken alene, men udiskutabelt så har dette presset med at 3 aktører skulle ut med nesten 20 mill aksjer gjort sitt til at vi er hvor vi er og de tok over stafettpinnen etter andre.
Men, lack of news inntil forrige uke har selvsagt gjort at flere andre mindre aktører har kastet seg på salgsbølgen.
Bygger det opp til den perfekte stormen her nå?
Så er det positivt at denne millionen aksjer gikk 10 øre høyere enn Njord sine 5,3 mill for mindre enn en uke siden, uten at det betyr mye isolert sett.
Tolker den yderst positivt. Tænker HR Willebrand er ved at færdiggøre programmeringen af ASK og Skattereportering. Vi får se. Tænker det er det AVL venter på og mange andre
Takk, det svaret jeg håpet på, men ikke turde skrive selv
Denne artikel er et pragt eksempel på hvorfor at Huddlestock har en unik forretningsmodel. Samtidig er det vigtigt at følge med på AUM delen hos virksomheden og ikke kun have øjnene på de store kontrakter ala AVL.
Det også værd at nævne at Fonden hos Tomorrow bank som kører på Huddlestock teknologi også vokser stille og roligt det længe siden vi har kigget på den herinde:
Her har vi endelig fått en CEO som leverer.
Knappe 4 uker siden LOI om Tradevest ble meldt og idag endelig avtale.
Går nok ikke veldig mange dagene før avtale med AVL signeres.
Yepp denne var veldig bra. Kjekt å se at vi har en CEO som også leverer. Tyder på at LA har kontroll.
Med Tradevest på plass tenker jeg det nærmer seg AVL også. Kanskje dette var siste brikken som måtte på plass før AVL/Hudl er klar for å signere?
“Huddlestock intends to leverage Tradevest’s
technology in a combined offering for AVL and other future partners, although no
definitive agreement has yet been reached with AVL.”
Det var helt sikkert denne brik der har manglet i puslespillet. Jeg hamstre på disse niveauer og glæder mig til fortsættelsen.
Ja, helt sikkert, ganske trygg på at det kun er snakk om dager før AVL meldes.
Heldigvis viser ordrebildet nå at flere nok har sett eller tenkt det samme.
Jeg skrev dette innlegget i fb gruppen igår kveld.
Jeg trengte noen timer på å kjøle meg ned etter dagens børsdag, har nok ikke enda klart å falle helt til ro og beklager dersom det lyser gjennom i dette innlegget, men jeg skal etter beste evne forsøke å være konstruktiv og jeg kan ikke komme innom alt som har skjedd i Huddlestock siste 4 årene mens jeg har vært aksjonær.
Men, vi har vært gjennom massive nedsalg, vi har vært gjennom massive tvangssalg, vi har vært gjennom Njord som har pøst ut over 8 mill aksjer på kort tid før aksjene omsider ble omsatt i en transaksjon utenfor børs.
Vi har opplevd at selskapet har kommunisert utydelig, vi har opplevd at selskapet ikke har levert ihht det de har kommunisert pluss mye mer.
Men, vi har aldri tidligere mener jeg opplevd at når selskapet leverer ihht hva man kan forvente av en LOI så dumpes kursen nesten 15%. Så kan man argumentere for at den endte noe høyere på fredag enn den kanskje skulle, men likevel.
Er ikke en slik melding vi fikk idag, nettopp hva vi har etterlyst og håpet på? Er det ikke slik at vi nå kan ane en struktur og kontinuitet i det selskapet jobber med?
Slik jeg har kunne oppfatte dette med Tradevest basert på LOI samt q2 presentasjonen så er dette en milepæl og en særdeles viktig brikke som måtte på plass for å catche nye tyske kunder. Man har både i LOI og i meldingen idag gått meget langt i å egentlig si at AVL er på kroken og kommer hvert øyeblikk uten å faktisk skrive det. Man velger å ordlegge seg som følger:
“Huddlestock intends to leverage Tradevest’s technology in a combined offering for AVL and other future partners, although no definitive agreement has yet been reached with AVL.”
Man skriver her rett ut at Tradvest skal man tilby og bruke ved AVL og man peker samtidig på at endelig avtale enda ikke er inngått.
Askjen steg 47% da LOI ble meldt og aksjen steg fra rundt 1,10 til 1,60, idag når man etter mine bedømmelser er nærmere en avtale enn den gang så kjøres kursen ned 15% mens man på det meste da LOI ble meldt mente at selskapet var verdt NOK 305 mill mener man idag at selskapet er verdt NOK 115 mill.
Kall meg gjerne en krakk, men hvor i helvete er logikken, hva er rasjonale bak det som foregår for tiden?
Jeg vet ikke, fryktelig mye jeg ikke forstår, ja, fortsatt er det ingen garanti for at AVL kommer, men indisiene og det vi har fra selskapet hittil gir veldig gode odds på at dette kan gå iorden, vi har hvertfall betydelig mer kjøtt på beinet enn vi hadde på 1,60 i januar.
Siden listene av handlene gjort torsdag, fredag og ikveld kommer fra ikveld og utover i uken vet man lite om hva som har foregått. I Huddlestock har vi sett de mest utrolige ting skje og jeg kan nesten garantere at uansett hva så kommer jeg ikke til å la meg overraske med mindre det er noen eksepsjonelle aktører som plutselig har dukket opp med krumspring.
Jeg tviholder på mine aksjer hvertfall, de får man ikke får 60 øre, ei heller på 1,50. Det ligger for store muligheter her nå til at jeg er villig å ødsle det bort som jeg har gjort så mange ganger tidligere fordi jeg har oppført meg komplett irrasjonelt.
Du tar ditt valg, full respekt for det, men tenk dere om basert på informasjonen vi sitter med ved siste q presentasjon samt siste meldinger.
Og et lite et idag:
Man skal ta med seg det positive med aksjen tross alt og det er at vi nå ser et betydelig høyere volum over flere dager enn på en god stund, det i seg selv er meget positivt.
Kjøpersiden har egentlig vært sterk over lang tid, nå derimot er den kruttsterk, måtte det fortsette slik, det vil uten tvil tvinge kursen oppover framover om dette fortsetter.
På det meste idag lå det nesten 1,7 mill aksjer synlig på kjøpersiden, nå er det i underkant av 1,3 mill aksjer. Foruten de aksjene som stadig dumpes rett på kjøper så er det ca 10 ganger mer synlig på kjøp enn synlig på salg, det ser fint ut.
Måtte AVL eller en annen større kunde plutselig druse ned i innboksen nå så blir det skikkelig action i denne aksjen.
Mye prat på undertegnede siste dager, lover nå å holde kjeft inntil neste melding