Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

The following persons discharging managerial responsibilities and close associates have been allocated Offer Shares in the
Private Placement:

• Samo Holding AS, a company closely related to the CEO of the Company, Leif Arnold Thomas has been allocated 166,666
    shares in the Private Placement.
  • Vision Invest Stavanger AS, a company closely related to the Chairman of the Board, Øyvind Hovland has been allocated
    500,000 shares in the Private Placement.
  • Untie Group AB, a company closely related to board members Stefan Willebrand and Erik Hagelin has been allocated
    830,000 shares in the Private Placement.
  • John Egil Skajem, investor relations and corporate development officer has been allocated 100,000 shares in the Private
    Placement.
1 Like

Rep emi skulle jeg ønske vi slapp
Har en tendens til å holde kursen nede rundt emi kurs
Ser det selges under emi kurs, får håpe de ender opp med å avlyse rep emi

Tar tid å bli rik i denne aksjen, det er sikkert…

Tipper de avlyser den veldig kjapt som de pleier å gjøre

Positiv emi osv, innsidekjøp osv
Markedet derimot svarer med å sende den enda dypere ned
Ivrige selgere på 0,50 tallet styrer showet

Tipper mange har tegnet igår kveld og idag morges på kreditt, altså de selger unna idag for å ha noe å betale med. Mange som ønsket warrants muligheten på 60øre tipper jeg.
Det vil vel roe seg etterhvert kanskje

Tror prisen på HUDL kommer til å øker neste uke, men ned i dag. Fordi noen kommer til å finansiere kjøpet sitt med salg av egne aksjer og andre prøver å utnytte dette fenomenet.

I tegningsbanktetten står det at betaling skal bli gjort 26-28 september noe som tilsier at pengen må være på plass denne uken.

2 Likes

Den forklaringen har jeg ikke noe tro på. Tror ikke folk som har tegnet seg må selge hudl aksjer for å finansiere kjøpet

100% sikkert at flere av de som tegnet igår kveld har tenkt slik, god butikk det siden man får en warrants mulighet til 60 øre med seg på kjøpet.

1 Like

100% det er bare å se på volumet hittil i dag i forhold til tidligere i denne uken, etter 1 time åpen nesten 800 tusen kr i omsetning!

1 Like

Mulig det var det warrants aspektet jeg ikke hadde tenkt på. Hva ligger i det ?

“Subject to a resolution by an extraordinary general
meeting of the Company, each investor will receive without additional payment, 1
unlisted warrant (the “Warrants”) per Offer Share issued and allocated, having a
strike price of NOK 0.60, exercisable at the start of each calendar quarter
following registration and until the date falling 12 months after registration”

Så er de smarte nå dersom mulig avventer de AVL inntil medio oktober før de melder den.
Da kan ingen slik jeg vurderer det utøve sine warrants før i januar og således ikke bremse en potensiell stor oppgang ved avl melding

Korriger meg gjerne dersom jeg har oppfattet dette feil.

1 Like

Hva betyr det, at de per aksje også får en mulighet til å tjene på gapet mellom 0,60 og salgskurs ?

Jepp.
Men, de må selvsagt betale 60 øre pr aksje

En helt insane fordel som også kan gi salgspress senere ?

Derfor jeg skrev som over ift for eksempel avl

Hvorfor måtte de rote seg bort i dette ?? For å få opp emi kurs til et ok nivå? Minner meg om pref aksjer, hater sånne ekstra fordeler noen får

Man kan kalle det aksjonærvennlig.

Så er det viktig å huske på at de fleste store som har tegnet i emisjonen ikke er aktører som skal ut på 1 krone

Det blir ønsketenking
De kan vel fort ønske å hente gevinst på disse warants ganske raskt

Jeg mener selvsagt at warrant pris burde vært satt på 0,9-1,1, tror ikke det hadde gitt mindre i emisjonen

1 Like