Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Helt utrolig hvor nedtur det med de warrants her
Jeg hadde likt bedre en vanlig emi på 0,55

Tror man skal huske på at mange har et anderledes syn på verdien av selskapet enn andre, større aktører mener selvsagt at en mcap på 1 mrd+ ikke er urealistisk på sikt

Jeg forholder meg til virkeligheten slik den er nå. Her ser jeg nok et eksempel på finansakrobati som seff vil gå utover kursen og fortsatt drive å plage den fremover

Alle hadde muligheten og det er viktig å lese meldingene…

1 Like

Men nå er ikke muligheten der lengre

Tja, rep emi ser ut til å være på samme vilkår etter hva jeg kan se.

Synes det sier litt om hvor fragilt og skyhøy risiko dette caset er når de må gå ut i verden med sånn triksing for å få inn penger til å holde lyset på. Der mistet jeg mye respekt for selskapets ledelse.

Enhver emisjon uavhengig av selskap framkaller alltid mange reaksjoner, slik har det alltid vært og vil alltid være.
Noen er sure på emisjon overhodet, noen fordi de ikke kan delta eller fordi kurs er for lav, alltid er det slik.
Hadde kursen vært satt på 55 øre ville reaksjonen din garantert vært at “altfor mye rabatt ift gårsdagens sluttkurs” :sweat_smile:

Uansett, saken er den at de har fått inn nesten tre ganger det de hadde som minste beløp, jeg mener warrants pris med fordel kunne vært satt på 90-110 øre uten at det hadde betydd særlig mye for antall tegninger.
CEO, styreleder og de to svenskene i styret har deltatt.

Fortsetter de gode nyhetene å komme ift kontrakts signeringer så vil selskapet gå i pluss i 2025 tipper jeg og da kan dette ha vært siste kapital innhenting.
Vi får se, jeg fikk dessverre ikke deltatt, men det er ikke andre sin feil, men helt og holdent min.

Jeg snakker om slike ekstra fordeler som må gis pga elendig selvtillit ift å hente penger
Mulig helt reelt også, hvem vet
Vanlig vekst emi er jeg helt for, men sånn triksing med ekstra fordeler er det verste jeg vet

Det kan man si, men det er ganske vanlig å gjøre.

Ingen har blitt utelukket fra å få den fordelen

I min tid på børs siste 8-9 årene har jeg bare opplevd det et par ganger i de aksjene jeg investerer i

Fair enough, men sjekk ut alle de aksjene du aldri har vært i og se hva som står i de emi meldingene

Men, jeg skal ikke forsvare noe som helst sånn sett.

Jeg mener som sagt at det med warrants er helt kurant, men prisen her burde vært satt høyere etter mine bedømmelser.

Har du noen eksempler på gode reiser i de selskapene ?

Ufatteligt at du er investor i Hudl. med dit negative syn på ledelsen.
Jeg er ikke selv investeret i selskaber hvor jeg syntes ledelsen er dårlig.
Sælg dritten og tag det som en mand :open_mouth:

Dansken

2 Likes

Nei, ikke på stående fot, husker ikke hvilke selskap jeg refererer til engang, men skummer det meste av nyheter på OSE og det er ikke enestående for Hudl.

Jeg kommenterte denne avgjørelsen. Stort sett er det sånn i livet at ikke alt er helt svart/hvitt
Fyke innom tråder og komme med kraftsalver som du gjør her synes jeg svært lite om.

Negativ som bare det og hårsår når noen kommenterer det…? Hardt å være på ett forum…

1 Like

Notice of extraordinary general meeting

Notification of transactions by primary insiders and their close associates