Skriver kun på tråde hvor jeg ejer aktier —
Har en pæn post i Hudl. Som er købt rundt 0,6 -0,7 så fri mig for dine spydigheder og dit surmuleri
Dk
Skriver kun på tråde hvor jeg ejer aktier —
Har en pæn post i Hudl. Som er købt rundt 0,6 -0,7 så fri mig for dine spydigheder og dit surmuleri
Dk
Dejlig at se en anden dansker har fået øjnene op for denne case. Troede jeg var den eneste
Minder lidt om sirup der har stået på køl — håber på snarlige gode nyheder
DK
Enig, samtidig vitner de siste ukene om bedre tider, 2 utvidede kontrakter med eksisterende svenske kunder samt LOI og endelig avtale med Tradevest.
Tipper AVL innen 2 uker
Er aksjehandel i gang hos Stack eller venter vi fremdeles på det?
Vi venter stadig… Tror det er lige på trapperne de har selv haft udtalt “efter sommer”…
Burde de ikke snart aflyse den rep emi?
Mulig de syne de bør gjennomføre og har tro på interesse pga warrants
Synes de skal fokusere på drifen og prøve å redusere underskuddet. Får de ned det går alt mye bedre, også aksjekursen. Ingen vil være med i et evig dragsug.
Edit; Nesten ingen
Sjansen for at den blir avlyst er nok stor, skjer nok i løpet av en ukes tid
Den kommer, men et år senere enn den burde.
Sånn er det å stikke hodet fram, det står jeg for.
Men, ift mange andre står jeg gjennom dritten og har fått snittet ned kraftig.
Meaning, jeg løper ikke min vei
Jeg kan godt si hva jeg mener om det, jeg mener det er livsfarlig. Jeg kjenner ikke alle investeringene dine, men jeg må si at jeg har mistet litt av respekten for deg igjennom det jeg har lest i denne tråden. Du tenker at det er en form for barmhjertighet at du står løpet ut.
Jeg kan fortelle deg at dersom du tenker å investere på denne måten resten av livet ditt vil du på et eller annet tidspunkt treffe på en investering som går i null, og da er du på bar bakke uansett hvor bra/heldig du har vært de andre gangene.
Jeg har også begynt å lure litt på det samme. Særlig når AVL muligheten markedsføres noe så voldsomt og det dras paralleller til SOFF osv
Skal ikke brodere ut om hva jeg har hatt tro på og investert, men kan nevne at jeg var den som stod på barrikadene med Solstad Offshore på kurs 4-6 kroner over fryktelig lang tid da ingen andre hadde tro på den, den toppet vel ut på over 50.
Det samme gjorde jeg i Nel Hydrogen og fikk kjøpt de billigste på 1,67 da Spetalen og Nesset solgte seg ut.
Det samme gjorde jeg med Photocure da den var på 20 tallet i 2018, den gikk vel til 130-150 på det meste.
Det samme med SBX fra 3,50 og som nå er en ordentlig fin liten sak.
Så har jeg bommet grovt på Observe.
Når det gjelder Huddlestock er jeg overbevist om at den kommer tilbake nå med ny ledelse.
For egen del kunne jeg kommet bedre ut av det, men til din info har noen som hørte på og stod løpet ut gjort flere millioner enn de fleste andre kan drømme om, spesielt i Solstad.
Ja, men dersom du ikke sprer risiko parallelt med å investere på den måten du gjør, går du i null til slutt.
Det er nettopp disse sammenligningene som er så skumle. Det blir for enkelt. Huddlestock er Huddlestock
Aldri vært uenig i at det er gambling, en kalkulert risiko noen ønsker å ta.