AVL som man har gjentatt til det kjedsommelige blir nok den første tyske større kunden som kommer.
Vanskelig å si hvor langt de har kommet her, men med Tradevest iorden for noen uker siden tenker jeg de bør være svært nærme.
Samtidig tenker jeg i lys av emisjonen og warrants at jeg håper den ikke meldes før etter 14.oktober.
Den emisjonen syntes jeg var helt grei, samtidig likte jeg dårlig strike price på 0,60 for warrants.
Det positive dog med innretningen slik jeg ser det er at neste gang disse kan utøves er i vinduet 2.-14 januar, sånn sett vil ikke dette potensielt ødelegge for mye av oppgang ifbm om avl meldes nå snart.
Så klarer jeg ikke helt å slippe taket i den ikke navngitte svenske kunden som ble meldt for en måned og to siden.
Noen som har eller klarer å se hvilke kunder Bricknode har?
Fra meldingen:
“The customer, a global asset manager based in Sweden, provides investment
solutions to leading institutions, companies and private individuals.”
Det er beskrevet ganske bra så hadde vi hatt en liste over deres kunder kunne man kanskje vurdert hvem dette kan være.
Den som leter, finner:
Slik jeg ser det er det en 10-15 potensielle kunder, dessverre er ikke alle navngitt. Uten å ha lest alle meldingene enda er det dog ikke mange som passer til beskrivelsen over her: “The customer, a global asset manager based in Sweden, provides investment
solutions to leading institutions, companies and private individuals.”