Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Det var mer for å forsvare meg selv, jeg har skrevet mye rart siste 10 årene, men endel gullkorn har det vært å plukke, det har jeg flere levende beviser rundt meg på.

Når det gjelder Huddlestock har jeg bommet stort på en sak tror jeg og som har gitt et lass av følgefeil og store forsinkelser samt fordyrende drift og det er at ikke CEO ble byttet ut tidligere.

Kalkulert risiko, men kjipt å bli nullet ut, det er ikke ofte kalkulert. Sier ikke at det skjer. Men sett utenfra ser caset rimelig ille ut. Kursen er totalt krakket sammen, de må desperat hente penger, går i dundrende minus selgerne pælmer ut aksjer langt under emi kurs. Man skal være bra fan her for å se romantisk på det

Helt i orden, jeg skjønner at mange etterhvert har mistet troen, det er synd men jeg lever godt med det.
Samtidig som mange har mistet troen har nye store aktører kommet til og lastet voldsomt mye kombinert med at flere større aksjonærer har tatt veldig mye.

Fasit er ikke satt før man realiserer.

Og jeg leser mellom linjene at jeg må være passe idiot som fortsatt tror at Huddlestock vil lykkes, men det lever jeg også godt med.
Jeg står med rak rygg og det blir spennende framover

1 Like

Spennende blir det. Uansett hvilken aksjonærliste så ser det spennende ut btw
Din gamle favoritt NEL har fortsatt en spennende aksjonærliste, men få vil gå all inn der nå

Jeg ser på det som en vennetjeneste å advare deg, jeg har igjennom tiden min på dette forumet sett mange investor-døder.

Hvis man legger evt forelskelse til side så blinker vel omtrent alle røde lys når det gjelder Huddlestock. Synd, men sant
Å gjøre de enorme papirtapene om til gevinst her kommer med skyhøy odds (altså kurs 0,55)

Da er mitt spørsmål til deg @Bingo123 , dersom du mener det, hvordan kan du da kjøpe Huddlestock aksjer fortsatt?

2 Likes

Til skyhøy odds fordi jeg har blitt besatt av å prøve i vinne tilbake og med det er en bitteliten sjanse. Sånn har jeg det i et par aksjer. Blir ikke klok på meg selv

De startet som et btc-konsept, men byttet senere til btb. Det krever mye kapital å markedsføre seg, drive plattform og konkurrere mot de etablerte plattformene. Lastet ned huddlestock-appen i 2020, den er nå fjernet fra appstore/google play. Det at de kan supplere etablerte aktører med ny teknologi er etter min mening riktig strategi. På den måten får de en del av kaken, uten å direkte konkurrere mot dem. Men det finnes aktører som har egen plattform, samt driver med btb-løsninger. For eksempel Saxo Bank.

1 Like

MINUTES FROM EXTRAORDINARY GENERAL MEETING

Cancellation of Subsequent Offering

2 Likes

Begynder vi snart at se nogen tyske aftaler bliver dette spændene. Vil også være flott at se fuchsgruber faktisk lande hans første aftale på papiret👏🏼

1 Like

AVL som man har gjentatt til det kjedsommelige blir nok den første tyske større kunden som kommer.
Vanskelig å si hvor langt de har kommet her, men med Tradevest iorden for noen uker siden tenker jeg de bør være svært nærme.
Samtidig tenker jeg i lys av emisjonen og warrants at jeg håper den ikke meldes før etter 14.oktober.
Den emisjonen syntes jeg var helt grei, samtidig likte jeg dårlig strike price på 0,60 for warrants.
Det positive dog med innretningen slik jeg ser det er at neste gang disse kan utøves er i vinduet 2.-14 januar, sånn sett vil ikke dette potensielt ødelegge for mye av oppgang ifbm om avl meldes nå snart.
Så klarer jeg ikke helt å slippe taket i den ikke navngitte svenske kunden som ble meldt for en måned og to siden.
Noen som har eller klarer å se hvilke kunder Bricknode har?

Fra meldingen:
“The customer, a global asset manager based in Sweden, provides investment
solutions to leading institutions, companies and private individuals.”

Det er beskrevet ganske bra så hadde vi hatt en liste over deres kunder kunne man kanskje vurdert hvem dette kan være.

Den som leter, finner:

Slik jeg ser det er det en 10-15 potensielle kunder, dessverre er ikke alle navngitt. Uten å ha lest alle meldingene enda er det dog ikke mange som passer til beskrivelsen over her: “The customer, a global asset manager based in Sweden, provides investment
solutions to leading institutions, companies and private individuals.”

3 Likes

Tok ett lite søk med copilot. Tenker det kan være en av disse?

2 Likes

Jeg tolker den stadig faldende kurs som folk der går lei - selvom der kommer nylige kontrakter med okay flow.

Potentialet af indtægterne i de her aftaler bliver ikke delt eller synliggjort godt nok, derfor er det svært at retfærdiggøre et opsving i kursen. Det hjælper heller ikke at ebitda stadig ikke er blevet positiv.

Når dette så er sagt tror jeg der er mange der ikke helt ser, hvor hurtigt det kan vende her. På det sidste har der været en del engangskostnader og man har omstruktureret organisationen, samt gjort klar til skalering.

Tyskland er stadig spændene, hvis man har lidt tro på fuchsgruber og hans evner, skulle man tro at han har arbejdet med noget de sidste 2 år vi ikke kender til også udover AVL.

Det kan gå meget stærkt ligepludselig.

Over and out.

1 Like

Hei, noen som har fått tildelingen fra emisjonen?

Kan sikkert ikke være så langt unna(jeg deltok dessverre ikke)

Men, tradisjonelt har det tatt noe lenger tid med Hudl å få alt på plass enn endel andre selskap som bruker tilretteleggere. Emisjon i Hudl utføres i helhet av selskapet selv med bistand fra advokatfirma såvidt meg bekjent, dette for selvsagt å holde kostnadene ifbm dette nede.

1 Like

|09.01.2024 12:41|MERK|HUDL|[
Huddlestock signs with AVL Finanzvermittlung Beteiligungen in Germany

](NewsWeb)

Vet ikke hvorfor jeg ikke skrev noe særlig til forsvar mot denne for 10 dager siden, men saken er jo at AVL LOI ble meldt 9.1, så kanon lenge etter jul ble det ikke.
Hvertfall definitivt innenfor det som bør godkjennes tenker jeg :grinning:
Så er det jo besynderlig at det har tatt så lang tid å få til den endelige avtalen, det skal jeg være den første til å erkjenne.

Det er vel emissionen der skal endelig på plads inden der luftes nyheder :thinking:

DK

1 Like

Ja, det skulle man tro og tenke.

Å slippe eksempelvis AVL før fristen for første utøvelse av warrants går ut ville vært meningsløst.
Så er det vel sånn at det meste ikke kan styres men vil jo tro at større avtaler man jobber med kan styres i rimelig stor grad for når man slipper.

Nå må vi komme over 14 oktober så er neste sjanse for de som deltok i emisjonen å utøve warrants igjen i starten av januar