Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Sikkert ikke den største avtalen, men viktig signal om at selskapet begynner å få opp farten igjen på signering av nye avtaler.
Tydelig med denne og den forrige at det satses på “retail” fremover. Når de også får på plass denne europeiske invseteringsbank lisensen så ligger mye på plass for å kunne kjøre på.
Tipper det ligger mer i pipelinen nå.

2 Likes
4 Likes

Litt fart og omsetning i Hudl idag :smiley:

2 Likes

Man skal ikke utelukke at det kan bli en kjekk dag å sitte i tech relaterte aksjer idag.

Rekyl på Hongkong-børsen

Støtte fra kinesiske myndigheter har sendt børsene i Hongkong og Kina rett oppover. Hang Sengs teknologiindeks klatrer rundt 20 prosent.

4 Likes

Det ar en voldsom stigning.
Håper vi ser momentum i Hudl fremover. Var jo en bra dag i går. Tydelig at “noen” har fattet interesse for aksjen. Krysser fingrene for av vi snart får flere meldinger. Det jobbes nok fokusert med nye avtaler fremover, ref Q4.

Vi fortjener etter hvert litt opptur.

Huddlestock Fintech AS (OSE: HUDL) Trade subject to notification for primary insiders.

4 Likes

Dette er flotte greier!

3 Likes

Huddlestock Fintech er et særdeles spennende Fintech selskap. De jobber bredt nå mot nye aktører som vil starte trading med Huddlestock sin plattform, Bedrock.

De to siste ukene har vi fått to meldinger om nye inngåtte avtaler og idag kom det melding om at nytt styremedlem Ramtin har kjøpt sine første 75k aksjer i selskapet.

Jeg forventer minimum det samme av et annet nytt styremedlem også, den kjente Stig Myrseth.

I tillegg forventer undertegnede fortløpende nye og større avtaler de kommende dager og uker.

Selskapet leverte en meget positiv rapport i q4, inntektene økte med over 100% fra q3 og resultatet ble sterkt forbedret. Vi kan se positiv bunnlinje allerede fra q1.

Norne opererer med anbefaling KJØP og kursmål NOK 7.-.

Tror dere gjør lurt i å sette dere inn i dette selskapet.

Velkommen inn i vår fb gruppe om dere ønsker mer selskap spesifikk informasjon.

3 Likes

Begynner å lukte etablering over alle de korte glidende snittene i mitt dag-chart. Ser antydning til vending / bunnformasjon men den trenger nok litt mer tid - horisontal nedtrend fra toppen er enda ikke brutt. Vi må et godt stykke over 4kr før det evt. skjer - og som alltid: helst på høyt volum. News / kontraktflow (som antydet/spådd av @Rodjer) kan jo hjelpe på just dette.

Så lenge vi holder oss over 3kr så ser dette greit ut (gitt den fundamentale forutsetningen om potensiell økning i newsflow av den positive sorten). Jeg liker glidende snitt og ser mot MA200 som første naturlige motstand. Mye mulig testing av korte glidende snitt (som støtte) sammenfaller perfekt med utfordring av langt glidende snitt (som motstand) rundt ca. 3.50kr. Forventer mye volum på dette nivået¨.

3 Likes

Vi ligger litt på vippen her nå nede på 3kr. Hadde aller helst sett at vi lå over 3.10kr men nå har vi sågar touchet undersiden av 3kr idag. Dagen i dag må få gå sin gang før jeg begynner på noen endelig vurdering / beslutning for min egen del.

Skjer snart noe her nå @Hpbjorn , vi holder ut :grinning:

Vurderingen for min del blir vel mer “kan pengene jobbe bedre et annet sted” enn at “HUDL er et dårlig papir/selskap”. Ikke at det for meg er voldsomme summer involvert, men gnagingen på pris som vi har hatt de siste uker/mnd’er begynner jeg å bli litt trøtt på. Et lite sukk fra meg idag :slight_smile:

Ja, helt enig, reduserte ørlite grann igår, men det kun fordi jeg har støttekjøpt med 60-70k aksjer underveis og trengte noe til påfyll et annet sted også.
Hudl vi gi oss igjen, det er jeg rimelig sikker på og det skjer når som helst herfra.

Tok forresten noe nå på 3.-, billig som pokkers

Nytt kjøp idag på 3,02 for min del.

Ja tenkte 3 var billig selv, men ser ut som Hudl er lite i vinden blandt tec for tiden.

Jeg velger å sitte tålmodig litt til- det har vært lurt tidligere.

Har selv ikke gjort noe her men var svært nære å kaste ut alt på 3kr igår. Men kan fort bli med denne som med så mange andre aksjer - «plutselig» går den bare. Gjerne dagen etter du har solgt. Skjedde med senest igår - solgte ULTI på 78-79 etter noe lengre tids sideveisbevegelse. Idag 5-10% opp :rofl:

Solgte litt forleden dag som jeg skrev her, men bare måtte ta tilbake 15k idag under 2,90.
Jeg vet nyheter kommer, det jeg ikke er sikker på er når, men vi snakker dager.
Så, hva salgene idag skyldes vet ikke jeg, noen som har gått drittlei og lemper ut og tar tap og kommer seg videre eller om det er tradere som fucker opp, vet ikke.
Men, uansett tenker jeg at dagens kurs er en dårlig vits så taper vi penger herfra eller med 3,30 i snitt så blir jeg svært overrasket og da tror jeg i tilfelle det skyldes at markedet kræsjer

Ja, det er en forbannet plage det der, det er vel den mest klassiske feilen som finnes, utrolig kjipt.
Kjøpte Mercell på 2 for en uke eller to siden og solgte på 2,20, forleden dag var den over 4 så jeg dessverre.
Nå var ikke meningen at det skulle være annet enn en trade, men det er jo typisk nok likevel

Har vært noen fryktelig kjipe uker nå med sidelengs kursutvikling.
Kommende uke tenker jeg blir vendepunktet :grin::grin: