Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Ja, det var ytterst merkelige greier. Hvis det var grunnen så blir det jo fortsatt feil hvis han går inn igjen om et par dager. Vanskelig å analysere seg frem til at han egentlig har troen med denne manøveren

Han har fått så mye pepper tidligere for dette så fornuftig at det ble gjort.

Han kommer sikkert til å kjøpe seg inn igjen og dersom kursen skal opp et par tre hundre prosent nå framover spiller det ikke så stor rolle om man har inngang på 55 øre eller 73.

Så hvis han kjøper på 73 øre om noen dager så er det greit?

Etikk og moral, uansett så spiller det ingen rolle i en kapitaltisk verden. Vi er vel alle her for å tjene penger. Men igjen opp til hver enkelt å ta sine valg. Enhet og mangfold.

1 Like

Ikke opp til meg å bestemme, ikke bryr jeg meg om det heller.
Men, synes det er ryddig at man ikke eier aksjer i et selskap man publiserer artikler om.

Syns det er jallatendenser å legge ut sånne ting på LinkedIn i det hele tatt for å skape forhåpninger om en kontrakt.
MOU innebærer en forventning den skal unngåes uansett så da er det bare for selskapet å sende børsmelding når den er inngått og signert på vanlig måte.
Eneste måten de gjør sånn for de skal hente penger samtidig tror jeg. Uansett useriøst.

Jeg har en helt annen oppfattelse, sikkert ikke overraskende, men dog.

Det er ingen hemmelighet at denne AVL prosessen har dratt ut i tid og mange har undret seg om det i det hele tatt blir noe av, mange har stilt spørsmål rundt dette på ulike forum, på presentasjoner etc. Da er vel dette bare en helt grei måte å opplyse om og nok engang bekrefte at man er i seriøse og positive samtaler fortsatt med AVL, ser ikke problemet.

Mye som er useriøst, men dette ser jeg ikke useriøsiteten med, heller tvert om.

Notification of transactions by primary insiders and their close associates

Masse innsidesalg?

Det er vel disse svenskene som skal dekke inn noe nok engang da, ble mye køddings med de gutta der

Dekke inn hva ?

Aner ikke, spekulerer bare basert på forrige melding angående Bricknode.
Send en melding til en av eller begge svenskene å forhør deg hva de holder på med

er stygt det som innsiderne i huddlestock driver på med, så fort det bli litt positivitet i aksjen benytter dei sjangsen og dumper ut aksjer, hadde vert deilig og fått svenskene bort…

er bra volum idag og, er nok innsiderne som forsetter salget, så bra med høyt volum så dei får tømt seg fortere og vi kan få en opptur

Hello all our followers! We are now back and will be posting news and commentary through our LinkedIn channel as we continue to build Untie Group.

Our first comment is related to our holdings in Huddlestock

As relayed in the following press release: LinkedIn

Untie Group and its major shareholders are owners and long-term supporters of Huddlestock. We have continued to invest in the company through every equity event that we have been presented with and participated in financing Huddlestock. We must make sure that we as owners are re-financed to be able to support the company further.

We have now freed up the required capital to refinance loans and will continue as long-term holders. hashtag#Huddlestock hashtag#UntieGroup

1 Like

det er bare 2 uker sist samme gjengen solgte og kom med melding om nå var dei ferdig og selge, så er ikke så mye troverdighet der i garden nei!

Da var det Bricknode Holding, men utrolig plagsomt ja

som jeg sa, samme gjengen,

Fra Stefan W for noen min siden:

«That was Bricknode Holding AB who finished its selling at that time to cover its loans and costs so that was totally unrelated to this.»

Takk for info, selv om det sa seg selv.
Dog ikke enkelt å fullt ut skjønne alle disse sammensetningene i de forskjellige selskapene disse svenskene representerer eller er en del av eller har vært endel av.

Men, kortversjonen er da at meldingen igår gjaldt Hagelin og Willebrand sine egne selskap, mens Bricknode Holding gjaldt og involverer alle Bricknode aksjonærene(rundt 3000) hvor selvsagt også hagelin og Willebrand var og siden de er styremedlemmer var det også meldepliktig.

Alle disse partene har nå¨offentlig meldt at de har solgt tilstrekkelig så får vi satse på at det er sannferdig delt informasjon

1 Like