jo det e nu sant det, men mange har spekulert om at den kommer neste uke i et helt år, og til nu har det ikke skjedd.
hvis vi ser på volumet av aksjer de to siste dagene er det nesten 24 millioner aksjer som er kjøpt og solgt, er det bare tradere som har kjøpt og solgt til hverandre?
Jeg læste et sted på shareville at der var en der havde spurgt Leif Arnold angående integration mellem huddlestocks teknologi og tradevest. Svaret var, at det kun ville tage et par uger - dette var tilbage dec/jan. Hvad er det så vi egentlig vi venter på med hensyn til det tyske? Er det tradevest der mangler licenser til deres egen kryptodel - læste på linkedin at de ville gå efter Micar licens som næste. Venter vi på at de får færdigstillet deres egen teknologi med licenser, for så at kunne tilbyde en komplet handelsplatform i form af aktier/fonde igennem hudl teknologi og deres egen kryptodel? Hvad tænker i?
Ser iallfall ut til at de er på god vei
Det uden tvivl Tradevest der mangler at færdigstille deres produkt. Tør ikke tænke på, hvor højt denne kan gå når tyskerne begynder at fører kuglepennen på papiret…
Plutselig er det slik at også Linløkken skjønner at aksjer som Huddlestock kan gå kraftig
Lurer på hvor lenge hudl skal satse på i tyskland, begynner og bli dyrt uten resultater dette, Solaris og AVL har begge skuffet stort… Når noen nevnte Soalir var altid svaret vi har aldri vert så nærme det store som nå, og når noen nevner AVL så hører vi det samme…
Enig i Solaris, men litt tidlig å si at AVL har skuffet vel, må nesten få avtalen først
Fra melding 5.12:
“The
parties have explored alternative set-ups throughout 2024 with objective to
agree on the most efficient delivery model for both parties in the German
market. The discussions regarding a potential cooperation between Huddlestock
and AVL are still ongoing, and both parties continue to consistently engage in
regular meetings and workshops with the aim of a future collaboration.”
Jeg tror dato for LOI blir litt misvisende, ny CEO kom inn kort tid etter at hans forgjenger meldte LOI med AVL, jeg tror man kan gå ut fra at utfra ovenstående så måtte nok det meste av rammeverk bygges opp på ny, noe forsåvidt også Tradevest meldingen i august/september bar bud om.
Så reell tid ny CEO har jobbet opp mot AVL er nok betydelig kortere enn da LOI ble meldt.
Det hjelper ikke oss eller markedet, men rimelig sannsynlig at det kan stemme.
Vi får satse på at AVL meldes innen q4 presenteres. Føler meg fortsatt trygg på at AVL kommer selv om jeg må innrømme at det uansett har dratt ut vel mye nå.
Då var me tilbake på kursnivå fra midten av januar. Gjekk overraskande lett å få kjørt kursen ned fra 0,8 til 0,5-talet. Får satse på at dei reiste heim fra Stockholm med eit par potensielle nye kontrakter i bagasjen, slik som i fjor.
Hvilke forventninger har du Rodjer til tala neste veke?
Jeg har lagt ut mine forventninger til q4 i fb gruppen, samtidig frykter jeg at jeg har vært for amisiøs denne gang til både inntekter og kostnader.
Jeg tror inntektene er opp endel sammenlignet med q3 og tenkte at kostnadene er noe ned fra q3, men tror jeg bommer på begge deler.(traff på kostandene i q3, men beregnet for høye inntekter)
Ja, kursen gikk hvertfall altfor fort ned fra 70 til 56, tror noe av nervevrakene som har vært inne og ut av aksjen et utall ganger tidligere har solgt endel idag.
Hadde ikkje vore dumt med gode nyheter fra Tyskland denne veka, men det er vel gjerne større sjanse for at vi kan få nye kontrakter i Sverige etter den siste tids aktiviteter der.
Siden dette har dratt ut betydelig i tid så kan man kanskje anta at det er komplekst på slutten, vil det være naturlig å tenke seg at man får en trippel avtale her med Tradevest, AVL og Hudl?
Ditt ord er tydeligvis lov. Plutselig hoppet aksjen 10%, hehe.
Huddlestock consulting business, Visigon, extends contract with the Export and Investment Fund of Denmark
Ny bekreftelse på at selskapet besitter medarbeidere med høy grad av kompetanse, kvalitets teknologi og konkurranse dyktige priser.
Hvis denne først skyter fart så kan det bli gøy!
Herlig melding fra Hudl/Visigon.
Denne viser at de utvider tilbudet sitt kanskje kraftig til kunder/EIFO.
Liker spesielt:
“Visigon enhances its product offering from a sole consultancy-based contract to
also including a software service element. Visigon will assist EIFO with
handling cloud hosting, maintenance, security, IT compliance, support,
customization, and development of the software.”