Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Får håpe de fleste av de som har sittet med ned siste par årene har klart å snitte seg ned på 40 og 50 tallet slik at man likevel kan få en fin reise herfra.
Samtidig som jeg håper dumperne i samme periode ikke kommer seg inn igjen med det første.
Tror de neste ukene kan bli særdeles hyggelig.

Financial calendar

Opp 30% siste uken på relativt høyt volum må sies å være positivt.
Kunne de nå levert en kontrakt til neste uke så kunne vi fortsatt på det positive momentet som nå er.
Snittvolumet siste 14 dager er såvidt jeg kan se med det blotte øyet det høyeste hvertfall siste 12mnd og det er positivt.

7 Likes

Håber og tror vi går ind i en uge med tyske aftaler. De tyske aftaler har været kommunikeret som aldeles nærtstående igennem en længere periode nu og med firmaets udvikling på det sidste kan vi kun være meget nært. Er spændt på forløbet videre, hvor folk begynder at vågne op for potentialet i aktien, tror virkelig vi er i starten af noget meget spændene.

3 Likes

Ser ut til å bli en pen Hudl dag, lukter AVL lang vei her :rofl:

1 Like

Er det noen jeg unner akkurat det, så er det deg! Du har vært seig som f… og ditt engasjement er nok også grunnen til at mange har holdt.

11 Likes

Takk, det var fint skrevet, setter pris på det!

1 Like

Hej Rojer
Syntes du skrev for et stykke tid siden at du havde solgt dig helt ud — tabte tålmodighed som jeg syntes du skrev ??

Er du inde igen ?? – spørg da du plejer at bidrage positivt i de aktier du er inde i :+1:

Dansken

Hei Sorene,

Da husker du nok feil, har aldri solgt meg ut av Huddlestock, eier mer aksjer der enn noensinne, nå sier ikke det allverden da mine lomme ikke er de dypeste, men til meg å være sitter jeg fint i det i Huddlestock.
Kanskje du blander med Solstad, Photocure eller en annen.

Nei, Huddlestock har jeg stått hardnakket på i 3 år, det har gått saktere med selskapets utvikling enn jeg trodde og kursen har utviklet seg svært svakt, men har veldig tro på ny CEO og jeg synes det over de siste 4-8 mnd har begynt å materialisere seg både i form av nye kontrakter med solide aktører samt kostnads besparelser først og fremst lønnskostnadene er kraftig redusert.
Noe av den reduksjonen er selvsagt naturlig da dem kvittet seg med F5IT, men uten tvil har CEO nok optimalisert og begynt å ta ut synergiene ved de tidligere andre oppkjøpte selskapene.

Er du inne i Hudl?
Vi trenger flere dansker der ser du, Visigon(konsulentvirksomheten) er solid og dansk :grinning:

Yes – bland andet på grund af dine skriblerier – tak for dem :partying_face:
Skriver aldrig på tråde jeg ikke har aktier i :slightly_smiling_face:
Har lagt lidt materiale ind på Genmab tråden – men her gør jeg opmærksom på at jeg ikke har aktier i selskabet

Prøver at holde min redelig :pray:

DK

1 Like

Jeg mente å huske det samme. Hva mente du med innlegget 24 desember?

[quote=“Rodjer, post:3019, topic:26632, full:true”]
“Takk for laget. Jeg er ute og ønsker alle her takk for det gamle og lykke til videre og håper selskapet lykkes på sikt.
Valgte personlig å realisere et betydelig tap i denne aksjen i dag.
Ha en fin julefeiring og godt nyttår
Mvh
Meg”

Medlem i fb gruppen
[/quote] :thinking:

Det var denne jeg mente du havde skrevet 24. Dec :thinking:

Dk

Ikke mulig at det kan ligge her på tråden?

Ligger det i fb gruppen, eller hvor?

Tjek 24 dec !!!

Kanske lidt for mye Julebryg :rofl:

DK

Ah, nå skjønner jeg.

Har brukt slikt tegn" ", har hentet det fra en i fb gruppen som dumpet sine drøye 2 mill aksjer på 46 øre.

Gjaldt ikke meg :grinning:

Hadde nok ikke brukt så mye tid på denne tråden og i fb gruppen dersom jeg var ute nei :grinning:

Ha ha – så er den ged barberet :rofl: — pas på med citater :woozy_face:

Jepp, beklager, var sikkert mulig å misforstå den.

Men, de som er medlemmer i fb gruppen vil lett finne hva jeg kopierte

1 Like

Kursutviklinga i huddlestock i januar er ikke til å misforstå, stigende kurs og økende volum som vi har sett de siste ukene vitner om at ting virkelig snur nå.
Meget spennende turn aroud case nå om inntektene begynner å øke framover

4 Likes

det hende at mange av de som har warrant selger nå for så å kjøpe direkte fra hudl.

Det kan man kanskje spekulere i, men vil det ikke lønne seg å avvente ytterligere dersom avl meldes relativt snart

1 Like