Ser ut som Berker har kjøpt Valinor AS sine!?
Ser på listene at det også har vært noen store endringer 14.03. Har du noen tanker om det @Rodjer ?
Ser ut som Berker har kjøpt Valinor AS sine!?
Ser på listene at det også har vært noen store endringer 14.03. Har du noen tanker om det @Rodjer ?
Har ikke listene foran meg, men tenker det er de som løste inn sine warrants i denne omgang. ref melding 6.3.
De dukker opp 07.03 ser jeg.
En screenshot fra 14.03:
Ser ut som det kanskje er noe intern flytting!?
Endelig!
Helt fantastisk
Oppstart med onboarding av kunder og business allerede i H2 2025 er faktisk litt imponerende. Tenker de allerede har begynt arbeidet med å konfigurere løsningen sammen med AVL og andre partners.
Veldig positivt. Nå leverer de på det som er lovet
Edit:
“Revenue to Huddlestock will develop with
assets under management (AUM) and trading frequency on top of a fixed monthly
retainer”
AVL (GIGA-BROKER) har 65k kunder i dag, men jeg tenker AVL skal bruke GIGA-broker fremover for å øke kundebasen betydelig men ny løsning og flere investeringsmuligheter, inkl. Crypto.
Trengs det emisjon for å skalere opp denne satsingen, eller holder dagens kontantbeholdning til å gjennomføre høstens planer?
Edit: hvis man nå unngår utvanning begynner det å bli interessant inngang…
11 mill ved utgangen av q4, i tillegg har de fått inn over NOK 6mill fra warrants innløsninger, kanskje flere vil løse inn utover nå, samtidig som de har anskaffet mange nye kunder siden årsskiftet, regnskapet for q4 viste bedring, nei jeg tror ikke på noen emisjon nå.
I tillegg må man kunne forvente at følgende på et tidspunkt gir det ene eller det andre:
Litt action nå. Over 1 kr i dag ?
Vi får se, aksjen burde gå betydelig over de neste dagene på denne meldingen, men vi får se.
Mange er nok lei og ser dette som en Exit mulighet, jeg mener i stedet for at man burde se dette som en unik mulighet, ny CEO begynner virkelig å levere!
Tenker evt skuffende svak oppgang har mest med at enkelte tenker sitt mtp kapitalbehov
God ettermiddag,
Idag føler jeg at det må skrives noen setninger da denne dagen ikke er som andre dager.
Huddlestock signerte en endelig avtale med tyske Gigabroker(AVL), helt fantastisk. Denne har mange av oss ventet lenge på, mange gav opp ventingen dessverre, men igjen og som jeg poengterte et lass av ganger, det fantes ikke et eneste plausibelt argument for at avtalen ikke skulle komme istand basert på selskapets kommunikasjon i rapportene og presentasjonene.
Det er ganske fantastisk at her har man landet en kunde med over 60k brukere og med en forvaltningskapital på cirka NOK 25 milliarder.
AVL skal nå markedsføre dette nye produktet og selvsagt vil de gjøre alt som står i deres makt til å erobre flest mulig inn på deres plattformer når dette nye lanseres en gang i løpet av H2 dette år.
Dette var kontrakt nummer 7 hittil i 2025, fordelt på dagene gir det en kontraktsmelding pr 12 dag, ganske fantastisk. Dette viser at vi har fått en CEO som virkelig begynner å få orden på selskapet og leverer i et betydelig tempo. Kostnadene har han vist å holde stabile og presse ned siden han tok over og når vi da vet at det det er på inntektssiden det trengs mer så skjønner vi alle nå etterhvert hvilken vei det bærer med regnskapet framover.
Meldingen kom på ettermiddagen og med slike større meldinger er det ofte en viss forsinkelse i kurs reaksjon, den sluttet på dagens høyeste på 93 øre idag og alt ligger til rette for en videre oppgang i morgen tenker jeg.
En slik kontrakt derisker caset bortimot helt når man vet at det er Tyskland som har kostet selskapet uten inntekter, nå kan man endelig se fram mot inntekter derfra også og da skjønner man at regnskapene nok vil ordne seg fra q3/q4. Samtidig så vil alle de andre kontraktene samt Visigon gjøre at nok q1 og q2 også blir bedre enn vi har sett tidligere.
Markedet bestemmer, men den bør gå mot 1,50 de neste dagene uten tvil, dagens melding beviser flere viktige element.
Selskapet med ny CEO leverer som kommunisert.
Selskapet viser at de kan inngå avtaler med større kunder.
En slik avtale vil uten tvil være en døråpner inn i det tyske markedet og flere lignende tyske kunder som det finnes mange av kan bli de neste kundene til Hudl.
Denne avtalen kan vekke tyske investorer.
Avtalen sikrer inntekter i Tyskland fra H2 en gang.
Vi går noen flotte dager, uker og måneder i møte som Huddlestock aksjonærer!
Ønsker dere en herlig mandags kveld.
PS! Hverken E24 eller FA klarte å skrive noe om Huddlestock idag, de klarte faktisk ikke engang å nevne selskapet i børs kommentaren en gang, normalt tar de med et par av vinnerne der, men siden det Hudl ikke selger olje/gass, laks eller våpen så er det ikke interessant.
Var det 65000 brugere/kunder AVL havde?
Lidt hurtig hovedregning 65000*6000 = 390 mil
Det vil sige at aftalen alene burde være omkring 390 mil værd.
I dag er HUDL prissat til 226 mil ±
Gør dine egne vurderinger…
Stemmer det, 65k brukere.
Det antallet skal nok betydelig opp nå utover sommeren og høsten.
Artig å lese på dette fra Shareville som du @Bingo123 la ut her i november.
Den gang var kursen 45 øre, opp over 100% siden den gang, AVL har kommet på plass, det samme har seks andre kontrakter og kursen kommer til å fortsette å stige i dagene og ukene foran oss tror jeg.
Håper dere som er på Shareville følger med på hva vedkommende skriver nå
Ja bare for å understreke, det var ikke mine ord
Hehe, neida, jeg vet det
Bare et litt artig tilbakeblikk idag.
Gratulerer Rodjer - du (og andre tålmodige aksjonærer) fortjener dette! Det finnes knapt andre som er flinkere enn deg til å dele relevant informasjon - og du er alltid saklig i dine vurderinger, flink til å se plusser og minuser.
Takk, I like måte👍