Shareville er diskusjons forum på Nordnet.
Kurs 2026 er umulig å spå.
For egen del tror jeg det kan skje mye med Huddlestock fram til da, det mest nærliggende er at selskapet kjøpes opp helt eller delvis.
Blir spennende å følge med videre.
Shareville er diskusjons forum på Nordnet.
Kurs 2026 er umulig å spå.
For egen del tror jeg det kan skje mye med Huddlestock fram til da, det mest nærliggende er at selskapet kjøpes opp helt eller delvis.
Blir spennende å følge med videre.
Kjekt å se at interessen for aksjen er på oppadgående idag, det skulle selvsagt bare mangle.
Man må forvente at noen tar litt gevinst, det er aldri feil for egen mage sin del kanskje, om det er smart kan man aldri være sikker på. Vær varsom, undertegnede har flere ganger trådt skoene av meg ved å selge så altfor tidlig, denne aksjen skal betydelig opp i tiden framover, det er jeg overbevist om og selger ikke mine aksjer for en skarve krone stykket, men valget er ditt.
Konsolidering rundt kronen nå på bra volum er sunt før den setter ny fart, ser bra ut dette.
Husk at slike nyheter også kan tiltrekke seg både trader men ikke minst mange som har observert fra gjerdet og ventet på denne nyheten og som heller betaler 1,20 enn 40 øre så lenge de er betrygget om at “nå går det faktisk veien”
Det man derimot kan være sikker på er at Huddlestock nå leverer på det de har kommunisert, kostnadene har blitt presset ned og inntektene er uten tvil stigende fra q1 og framover nå basert på alle nye og utvidete avtaler som er gjort de seneste månedene.
Tyskland har i åresvis vært et stort pengesluk, endelig kom gjennombruddet nå som sikrer driften også der og da er det ikke vanskelig å tenke at når kronene begynner å rulle inn fra en gang i H2 fra Gigabroker så ser dette unektelig bra ut.
I tillegg og kanskje enda viktigere, Gigabroker avtalen vil nok unektelig fungere som en boksåpner inn i det tyske markedet og det skal ikke forundre meg om flere lignende kunder som AVL banker på Hudl døren allerede.
Framtiden for Huddlestock ser nå så utrolig mye lysere ut enn den gjorde for 24 timer siden, Tyskland er endelig on track med garanti for inntekter. Så har jeg tidligere sagt at Huddlestock er et klassisk og typisk oppkjøpscase(det samme mente Norne Securities), det eneste som har manglet er større og flere kunder, nå falt enda en brikke på plass i den forbindelse.
Så får vi se hva framtiden bringer, men den ser nå veldig lys ut for selskapet hvor CEO beviser at Huddlestock tiltrekker seg nye og større kunder i porteføljen.
Ønsker dere en flott dag!
1,19
Deilig at den begynner å nærme sag GAV igjen!
Er enig i at man må være forsiktig med å selge for tidlig. Jeg gikk på den smellen tidligere, ved å selge deler av aksjene i SOFF tidlig, uten noen reell risiko med å fortsette å beholde alle ved videre oppgang.
Spørsmål: med stigende inntekter fra nye kontrakter, hvor snart vil selskapet være i pluss, og i så fall, er det noe realistisk å forvente utbytte innen de nærmeste årene?
Huff, ikke nevn soffen i den forbindelse får magebesvær, for ikke å nevne Sioff.
Realistisk tenker jeg oppriktig at man kan ane pluss i bøkene fra q3, senest q4. Alt avhenger av tror jeg om avl launches i q3 eller q4.
Håper folket holder ut og ikke sliter med pustebesvær av oppgangen, det er nå det starter
Dette er morro! Deilig å sitte i denne de siste 24 timene vel og merke
Ja, det er ikke nå man selger. 1.30 var jo sjokkerende lavt for ikke lenge siden. Og da var AVL i det blå
HUDL = HODL
Fantastiske dager, og endelig var den store gulroten i glefset. Gratulerer!
Noen som har tipset norsk finans media? Er det noe som har skrevet om landing av avtalen i norsk media?
Jeg tipset FA igår, men så lenge det ikke er laks, olje&gass, våpen eller noe grønt sliter de tydeligvis med å skrive noe.
Men, kan hende det kommer noe etter oppgang og volum
Kom i alle fall en liten “notis” hos FA. Ikke dårlig
Oslo Børs i grønt: Rally i teknologiselskap – opp 180 prosent i år | Finansavisen
" Øverst på vinnerlisten finner vi Huddlestock Fintech , som styrkes hele 41,9 prosent til 1,32 kroner. Gjennom sitt tyske datterselskap signerte Huddlestock i går en en avtale med GIGA Broker for å støtte introduksjonen av en ny tradingløsning i Tyskland.
Så langt i år er teknologiselskapet opp 188 prosent. Det er dog langt fra toppen i 2021 på over 7 kroner."
Hei. Er selskapet bedre stilt i dag enn i 2021 når aksjekursen var 7 kr? Vært noen utvanninger siden da?
Mvh
For å ta det første først, JA, selskapet er mange ganger bedre rustet idag enn tilbake i 2021 både hva angår kundeportefølje, ledelse og personell med kompetanse og ikke minst teknologisk.
Det har vært flere emisjoner siden den gang både for å hente kapital kapital og i forbindelse med oppkjøp.
Mener jeg så på nettopp dette igår og justert for antall aksjer så er krysningspunktet nå NOK 2,92.
Men, selskapet er fullstendig transformert til det positive idag versus 2021, mener jeg.
Edit: Skrivefeil på kurs, rette opp nå.
Takk for svar😊 Kom meg inn på 1 kr i dag, håper dere som har sittet en stund får bra avkastning for tålmodigheten.
Fikk ikke med meg siste timen på børsen idag, men konstaterer at det endte med oppgang på solide drøye 50% Da er vi opp 94% siden meldingen kom.
Jeg skrev for et par tre måneder i et innlegg her inne at jeg forventet og trodde på en 70-150% oppgang meldingsdagen og de påfølgende dagene ved en endelig AVL signering.
Sikkert mange som trodde at jeg var useriøs, men håper flere etterhvert ser hvor brutalt en aksje kan snu tvert rundt gitt de riktige omstendigheter, det er helt sykehus hvor vanvittig det endrer seg når det først skjer.
Aksjen har konsolidert fantastisk bra oppover, først på rundt kronen, deretter på 1,20 og lenge på 1,30 tallet, den viste solid porsjon styrke når den siste halvtimen på nytt tar fart på høyt volum og pløyer gjennom 1,40 og til slutt lander på 1,435 som ble HOD.
Dette er magisk, det er ikke uventet når man ser hva grisebank aksjen har fått de siste par tre årene, hvordan skuta har blitt snudd de siste 12mnd, kostnadene er det full kontroll på og salgsapparatet fungerer og nå øker inntektene markant framover.
Selskapet er i ferd med å innen ikke altfor lang tid å levere sorte tall og med AVL som boksåpner til det tyske markedet er det bare fantasien som setter begrensninger.
Ønsker dere en fantastisk kveld og vi ser fram til fortsettelsen, morroa har såvidt startet!
For de som tenker på / drømmer om oppkjøp:
En slags range kan være 4-7 * LTM omsetning, men også høyere multipler om vekstpotensialet er stort.
Det beste er vel om HUDL får bygge virksomhet noen år til nå, levere positiv bunnlinje også med vekst. Da kan 2-3 + ganger dagens kurs være innen rekkevidde.
Akkurat det jeg tenkte skulle skje i dag. Videre opp fra start og så gevinstsikring. Var fristende å selge halvparten på 1.5 tallet, men denne gangen blir jeg bare med videre