Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Huddlestock Fintech AS - Mandatory notification of trades

1 Like

Huddlestock Fintech AS announces close of Visigon Nordic AB deal.

Huddlestock Fintech AS – Registration of equity capital raise

Huddlestock Fintech AS (HUDL, OSE: HUDL) – Registration of share capital increase

Huddlestock Fintech AS – Secondary listing on Tradegate Exchange.

HUDDLESTOCK FINTECH AS (HUDL) – EU Global Compact Signatory.

HUDDLESTOCK FINTECH AS (HUDL) – UN Global Compact Signatory.

HUDDLESTOCK FINTECH AS (OSE: HUDL) – Invitation to Huddlestock Fintech first half 2021 results presentation, Thursday 26 August 2021

Huddlestock Fintech AS (HUDL) – Huddlestock Fintech AS Q2 and first half-year 2021 Financial Report

Huddlestock Fintech AS (HUDL) – Huddlestock Fintech AS Q2 and first half-year 2021 Investor Presentation

Huddlestock Fintech AS (OSE: HUDL) Notification of trade by primary insider

Huddlestock Fintech AS (OSE: HUDL) Notification of trade by primary insider.

Quantitative investment manager Aledius is live with Huddlestock Fintech’s (OSE: HUDL) Bedrock platform.

1 Like

Huddlestock Fintech AS (OSE: HUDL) Notification of trade by primary insider.

Huddlestock Fintech’s (OSE: HUDL) signs agreement with Danish Fintech MakeImpact! for its Bedrock solution.

Huddlestock’s expert fintech consultancy Visigon to deliver and host a full suite of treasury management services for EKF

Ha’kke peiling på hva disse driver med, men handlet litt her med snitt 2,9 kr :crossed_fingers: :sweat_smile:

Nice! Ser vi ser mye på de samme aksjene :slight_smile:

Såvidt jeg vet er dette et software selskap som har en platform for finans / trading.
Jeg hadde kursalarm her på 2.50 men ser det kanskje ble i grådigste laget :sweat_smile:

1 Like

Synes denne falt ufortjent mye idag, så tok litt på 3 og 2,8 :slightly_smiling_face:.
Tror ikke den skal til 2,5 kr idag, men kan jo hende den skal tette gapet ned etter hvert :slightly_smiling_face:?

1 Like

Ja, det var gappet der jeg så på :sweat_smile:

Nå ser det ut som moment er i ferd med å snu på daily chartet så det blir nok en bounce, og så blir spørsmålet om den bouncen klarer å snu trenden. Den doble toppen på rundt 4 kr på daily chartet blir tøff å knekke, men så er det jo ganske mange % opp dit - grattis med god inngang :slight_smile:

1 Like