Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Haha, skjønte ikke en dritt, 80kr??:joy::joy:

5 Likes

Mambu og Raisin virker for meg mest aktuelle av disse. Mambu åpner for mange tredjepartsløsninger og begge server andre banker. Raisin ser ikke ut til å ha et lignende (?) produkt, så de bør være interessert i Bedrock.

Raisin kundegruppe

Nedenstående kan jo være grunnen til at implementeringen ble utsatt i 21´. Selvfølgelig bare spekulasjon, mne hvorfor ikke :slight_smile:
«In 2021, Raisin merged with the leading B2B deposits platform Deposit Solutions, forming one of the biggest Open Banking fintechs to come out of Europe.»

1 Like

Bra match med Solarisbank er mitt tips.

Solaris er BaaS, har mye bra tjenester innen bank men har ingen handelsløsning for kjøp og salg av aksjer. Her passer Bedrock perfekt inn.

Selskapet er svært aggressiv på vekst og planlegger børsintroduksjon.

Min tanke her, men kan selvsagt ta feil. Tar vel ikke lang tid før vi får noen svar her.

1 Like

Aksjehandel Solaris

Mulig jeg misforstår, men er ikke dette aksjehandel?

« With Securities Brokerage-as-a-Service your customers can trade several types of securities - stocks, ETFs and funds.»

Nå kommer de endelig på banen, noen andre også som innser nå at flere Tech aksjer har falt uforholdsmessig mye den seneste tiden, så også Huddlestock Fintech.
Har ikke tilgang på artikkelen og antar uansett at Hudl ikke ligger i den artikkel kurven, men jeg legger den enkelt og greit i den gryta.

2 Likes

Jeg kan helt klart ta feil her. Ingen ekspert, men føler Bedrock med sine 30.000 «produkter» på plass kan være en ypperlig mulighet for begge parter for videre satsning og utvikling mot det store massemarkedet.

Solarisbank skriver

Innovative Solution:

«In collaboration with multiple service providers, we developed a unique and innovative API solution connecting Solarisbank partners to securities brokerage and custody services. With Securities Brokerage-as-a-Service your customers can trade several types of securities - stocks, ETFs and funds.»

Hudl skriver i sin melding
«The Bank ́s choice of Huddlestock’s Bedrock solution for the trading of
financial instruments is a major
endorsement of our unique SaaS Wealth Tech
trading solutions. I want to thank all our talented colleagues
within both
Huddlestock and the bank for their hard work these past months in delivering a
financial trading
solution for their end-clients.»

Jeg synes dette kan være en match siden avtalen er signert, men det er nå min personlige oppfattelse.

2 Likes

Jeg ser at Solaris er den eneste tyske banken Skajem følger på LinkedIn, så mulig det er den :slight_smile:

1 Like

Spent på om meldingen kommer imorgen, synes den bør komme rimelig kjapt nå, nærmer seg to uker siden første melding landet i innboksen.
Håper nå at de er veldig informative og direkte i formuleringen slik at markedet ser hva potensialet i avtalen er, samtidig som jeg inderlig håper at de starter onbording av bankene i paraplyen nærmest umiddelbart.
Det på plass og potensiale for millioner av brukere bør sende aksjen opp minst 30-50% de nærmeste dagen.
Håper også at hele etterfølges av skriveri/intervju i finansmedia samt at hu i Norne oppdaterer sitt kursmål.
Vi trenger sprengstoff nå.
Listen over banker ovenfor så er ikke jeg i tvil om hvilken jeg ønsker meg. Har fulgt flere av dem på Twitter de seneste dagene og en av dem skiller seg spesielt ut i form av å være ekstremt opptatt av vekst og ekspansjon.

4 Likes

Uttrykket «…… in the days to come…» angående når videre informasjon skal komme, minner meg litt om en diskusjon i PCI Biotech om tolking av engelske uttrykk. CEO brukte uttrykket «most imminent/most soon»……og det tok måneder før det skjedde noe. :smiley: Håper virkelig at Huddle kommer med utdypende tall/informasjon før uka har gått.

Takk gud for at dette ikke er Pcib og deres måte å snakke på:joy::joy:
Det selskapet er mitt livs mareritt

1 Like

Ai ai, ikke nevn Pcib. Får frysninger på ryggen. Var med på den fadesen.
Forskjellen er heldigvis at Hudl faktisk har signert en avtale og sagt direkte at det er med en ledende aktør i bransjen og at Bedrock løsningen nå er klar for onboarding. Pcib snakket kun om hva som «kanskje» kunne komme.
Tror historien om Hudl blir svært annerledes en historien om Pcib🤞

1 Like

Husker dessverre også alt for godt de kryptiske setningene til Walday i PCIB. “Most soon” var alt annet enn snart i hvert fall… Kom meg utrolig nok ut meg en liten gevinst der etter å ha vært med på årevis av tåkelegging og surr. Den gevinsten kunne dessverre vært så mye større. Grøsser bare jeg tenker på PCIB nå!

Jepp, et mareritt av de sjeldne på børs gitt.

Heldigvis har Huddlestock signert avtalen, etter mitt skjønn og forståelse tipper jeg at Huddlestock har ivret etter å få ut noe om dette etter at de gikk hardt ut på q1.
Så tiden fram til nå tipper jeg har gått mye i tekst formularet, blir sikkert en rimelig heftig melding i omfang, hvertfall hva jeg tror og håper og den kommer, la oss tippe imorgen tidlig

Tenker at days to come er mindre en 30 dager. De kunne sagt weeks to come… Men når de velger å si days to come ble det skje innen 4 uker.

Kontrakten er endelig signert og allerede bindende, og vi skal straks få vite hvem som er kunden ?

Vi skal få vite hvilken stor europeisk fintech bank de har signert avtale med, omfang og utrullingsplan🤩

Da er det jo ikke noe fare for pcib situasjon da? :grinning:

Nei, selvsagt ikke.

Bare så det ikke hersker noen som helst tvil:

" Huddlestock announces major break-through of signing final agreement and launching its technology with a large European Fintech Bank."

2 Likes