Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Den slo tilbake med nesten 10% idag, hadde det ikke vært for pausing i auksjonen ville den endt på hvertfall 3,03 idag og 12-13% opp, men det skjer nok imorgen.
Helt tydelig at det har kommet flere større kjøpere på banen idag kombinert med avtagende salgspress kontra de seneste dagene.
Dette lover uhyre godt for dagene og ukene framover. Dersom de største som har solgt den seneste tiden nå fortsetter å sitte rolig som idag går den kjapt til 4-5 kroner.
Man skal huske at det var mange av dagens aksjonærer som deltok på siste emi på ca NOK 6.-
Merker meg også at CEO Skajem sitter på drøyt 800k aksjer i selskapet.

1 Like

Pauset i sluttauksjonen?
Trodde nesten ikke slikt var mulig. Fordi de krysset 10%?
Fikk ikke med meg slutten i dag, men gledelig å se at det kom kjøpere på banen. Kanskje vi får sol og medvind fremover.
En melding eller to om nye kontrakter så drar vi nordover. Tipper 2022 blir bra.

Jepp, antar det ble avbrutt siden den ville krysse 10%

1 Like

Fikk lastet litt mer på dippen idag, kan være tidenes kjøpsanledning

Jeg vurderer også litt påfyll, bare så ergerlig at jeg ikke fikk bunnfisket i dag. Formiddagen i dag var spesiell kjøpsanledning, tviler på at den blir billigere enn det den er nå så må sikkert bare kjøpe mens den er under 3 kroner

Jepp, men 3 er likevel en særdeles attraktiv pris, siste emisjon på 6-tallet, selskapet opprettholder guiding framover, pluss fra q1 med overveiende sannsynlighet.
Grep tatt i Tyskland, dette blir bra.

Og skal man dømme etter ordreboken er det flere enn undertegnede som har trua

1 Like

Tilfreds med Hudl idag, stiger nesten 5% på en slik dag på til Hudl å være helt grei omsetning må sies å være mer enn godkjent.

Ganske interessant at de 3 som har solgt og trykket kursen ned de siste uker og måneder nå har begynt å kjøpe igjen etter meldingen i forrige uke.


Gjedrem Holding og E.Holding X2

1 Like

Det liker vi :+1:

Grei avslutning med nye drøye 2% opp idag.
Kjøpersiden indikerer økt interesse og ser fram til fortsettelsen.

Huddlestock Fintech AS (OSE: HUDL) Stig Myrseth joins the Board of Directors

1 Like

Aldeles nydelig!

Her kommer det mer etterhvert.

" His regulatory and capital markets background, and track record as an early-stage technology native and investor, will enhance the boards existing competencies and help steer the group as we expand our technology offering and professional business services outside our core markets of Germany and the Nordics in the coming years,” says Øyvind Hovland, Chairman, Huddlestock Fintech Group."

Vi fikk en etterlengtet oppgang på slutten av dagen igår, egentlig ikke uventet etter at kursen de seneste ukene er trykket i “dass”.
Selv har jeg fortsatt store forventninger og forhåpninger til selskapet de neste årene og med Myrseth inn på laget ble det enda mer spennende.
De siste dagene har jeg benyttet anledningen til å laste mer, har nå betydelig flere aksjer i Hudl enn hva min plan i utgangspunktet var.
Samtidig som Myrseth kommer inn i styret, er det ikke urimelig å tenke seg at han trår til med insidekjøp den nærmeste tiden.
I tillegg har man disse drøyt 10,6 mill aksjene som er tilbakeført til Huddlestock Fintech ref. meldingen forrige uke, hva vil selskapet bruke disse til?
I meldingen framgår det at de kan brukes til oppkjøp blant annet og med Myrseth sin kompetanse og nettverk ser jeg slett ikke bort fra at det kan komme mer spennende her ganske raskt.

  1. HUDDLESTOCK FINTECH AS +10 666 873 +100% 10 666 873 8,941%
1 Like

Huddlestock Fintech AS (OSE: HUDL) Accelerating growth and upgrading our regulatory license to deliver end-to-end services.

2 Likes

Fortsetter å laste Hudl aksjer, ikke så mange andre som gjør det enda etter hva jeg ser på omsetningen, men det er greit. Det er jo viktig å få unnagjort det meste før de neste meldingene om utvidelse kommer for da stiger etterspørselen og prisen.
Hvertfall for min del store og spennende planer ref dagens melding og gleder meg til fortsettelsen.

1 Like

Du er ikke alene om å kjøpe, kjøpte mer i dag jeg også. Kursmål og guiding 2022 blir bare enda mer realistisk med de siste meldingene som er kommet fra selskapet.

2 Likes

Enig med dere begge. Veldig Bull den meldingen som kom i dag. Har lastet jevnt siden Q3 og plukket mer i dag.
Dagens melding er er klart tegn på at selskapet satser og at det kommer flere hyggelige meldinger fremover. Min mening.

1 Like

Ja, skal ikke messe for mye, tror på fantastiske uker og måneder framover.
Å komme med noe kursmål tør jeg ikke, men kursen stod i over 6 i juni/juli.
Litt forsinkelser har det vært på enkelte prosjekt grunnet covid, men selskapet vil levere overskudd fra 2022 og det vil etter alle solemerker eskalere ganske kraftig kvartal for kvartal.