Jeg fikk svar fra Huddlestock angående Solaris. De svarte « Vi melder all viktig informasjon om Huddlestock til markedet fortløpende.» + at Solaris er et privat selskap og har andre regler å forholde seg til.
Huddlestock Fintech AS (OSE: HUDL) are pleased to report that the first German end-clients are now onboard on the Bedrock trading platform.
Fantastisk bra nyheter fra Huddlestock idag,
Tygg litt på denne:
“Our solution opens up markets for more investors and provides a
trading-in-a-box solution to clients like Solaris. Our pipeline of clients is
growing every day, and with our recent acquisitions we can offer a more
versatile B2B offering than any other provider in Europe. We are now set to
grow, with a strong team and a unique technology,” says John E. Skajem, Group
CEO, Huddlestock Fintech.
og hvor bringer dette oss i dag om jeg kan be deg titte inn i krystallkulen?
edit: Er forøvrig enig i at dette bidrar til å forankre teknologien, potensialet og verdien
Ja, det tør jeg ikke spå så mye om.
Men, for egen del er dagens melding en bekreftelse på mine egne vurderinger på hvorfor jeg har investert såpass mye til meg å være i dette selskapet.
Bidrar selvsagt også positivt kortsiktig at det ser ut til å bli en grønn børs idag. Men, jeg har nå sittet her siden november og selskapet er så definitivt på riktig vei.
Nå begynner de å tjene penger på egen teknologi, mange har etterlyst akkurat det også Norne.
Jeg halverte for noe tid tilbake, men har fortsatt nok aksjer til at jeg både kan glede meg over- og høste av at kursen tar av. Tyskere er, slik jeg kjenner dem fra min bransje, grundige i sine valgt av samarbeidspartenre og leverandører mv. hvilket for meg gir trygghet for at dette kan bli veldig bra!
Det beviser tro i selskapet og att denne skal starte klatringa strax!
Veldig bra melding og volum på innside kjøpene. Klart signal om at de har troen på eget selskap.
Slikt kan vi like på en fredag.
Ekstremt hyggelig melding også idag, ledelsen setter et solid statement bak gårsdagens melding ved selv å kjøpe solid antall aksjer i selskapet!
Trivelig med melding om innsidekjøp. Sammen med de-risc meldingen fra i går var det vi trengte for å få inn litt positivitet i aksjen. Tomorrow har fortsatt ikke åpnet for allmen tilgang, men regner med at de fortsetter finpussingen av sitt eget grensesnitt før de åpner helt opp.
Kjøpte litt mer i dag. Gleder meg til de kommer med oppdatert guiding - kanskje ifbm Q3? Regner ned at det blir et lite positivt bidrag i Q3, men det blir spennende å høre om volum, om flere Solaris banker kommer etc.
Tror ikke vi ser så mye på Q3 regnskapet, men vi kan nok forvente noen flere onboardinger frem til 11 november. Og guiding blir utrolig spennende.
Nå ser det lovende ut for 2023
CEO Skajem sammen med Vice President Brokerage, Georg Heibel i Solarisbank, Robert Fuchsgruber i midten
Fra meldingen:
«Our pipeline of clients is growing every day»
Det kan jo komme flere meldinger her, hvis denne setningen skal tolkes bokstavelig
Da ryddes det plass i styret til de to fra Njord gruppen.
Noen som har hørt om Tomorrow har kjørt full lansering for eksisterende kunder? Det er fortsatt venteliste for nye kunder, men regner med at de startet litt ’light’ for å ta barnesykdommer og tune litt?
Jeg tipper de har testet ut systemet på egne folk(ansatte) først, deretter testet det ut på en liten bestemt gruppe blant kundene live og at de nå hvert øyeblikk slipper det løs for hele bankens brukere som har meldt seg opp.