Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Det er helt grusomt å være investert i aksjer som dette i krakk tider. Blir ikke spart uansett hvor spennende alt virker.

1 Like

Er det noe jeg frykter så er det å sitte i lite likvide aksjer i nedgangstider. Nå tror jeg det er nedgangstider. Så er spørsmålet,- når har det falt nok til å legge inn et lodd ?

1 Like

Når det knaker flyttes pengene over til selskaper som leverer. Da kollapser luftslottene en etter en.

1 Like

Du skriver det ikke, men skjønner jo hva du mener, at Huddlestock er et luftslott.
Vet ikke hva du har imot selskapet, dets ledelse eller styre, men fryktelig plagsomt det pisset du serverer om Hudl innimellom!

At en aksje er ilikvid er ikke synonymt med at det er et luftslott.

1 Like

Har ingenting imot huddlestock. Men slik klimaet nå er det kun selskaper som kan vise til faktiske resultater som går i grønt.

De som bare prater, de blir straffet.

er MANGE selskaper som har jazzet seriøst på alt de skal få til og som har brutale multipliers som nå blir straffet.

Folk flytter penger ut av risiko og ut av markedet.
Hvis du mener det over er piss så får det være opp til deg, men dette kan alle observere med egne øyne. Er masse aksjer som flere på TI liker godt som nå straffes fordi de ikke leverer.

“Er masse aksjer som flere på TI liker godt som nå straffes fordi de ikke leverer.”

Det er jeg 100% enig i, men Huddlestock er definitivt ikke en aksje som flere/mange på Tek liker!
Og Huddlestock har faktisk kommet kursmessig relativt godt ut av de seneste månedene sammenlignet med svært mange andre papirer.
Hvor det bærer framover kan ingen si.

Man har en god indikasjon på hva markdet skal. Det skal ned. Da kan man også anta at multipliers på det meste av aksjer skal ned. Man ser allerede det som ligner på en total SPAC kollaps i USA.
Det betyr også at mye om ikke flertallet av selskapene som ikke leverer også skal straffes brutalt.

Vanskelig å vite når denne har falt langt nok, merker meg at i denne lite likvide aksjen(enig i det) var det en aktør som nappet 75k aksjer for en time siden.
Mener aksjen var nede i 2,26 på det laveste intradag tidligere i år ifbm at en større aksjonær kvittet seg med sine snaut 2 mill aksjer.
Hva som er gunstig inngang får vi ikke svaret på før om en stund tenker jeg.

1 Like

Nå kan det være det er jeg som ikke har fulgt med i skoletimene, men luftslott trodde jeg var et tomt skall, noe en innbiller seg.

I perioden jeg har fulgt Huddlestock så har de levert på det de har sagt.
De har vært tydelige på at de bygger sten på sten, både i forbindelse med oppkjøpene og avtaler inngått. Så gjenstår det å se de neste månedene om dette forplanter seg i positiv bunnlinje.
Dagens drift (konsulenttjeneste) dekker nesten driften alene, så det skal ikke så mye aktivitet til på Bedrock før de vipper over til positiv bunnlinje. Men de må få tid til å legge grunnlaget, det er gjort nå.

Men luftslott er det iallefall ikke.

1 Like

Ingen aksjer blir spart i disse tider.
Uansett, Huddlestock har ingen gjeld, de har inntekter som er stigende for hvert kvartal og de trenger ikke å hente inn kapital.

Tror jeg forstår hva som menes at @Evilfreud er moderator. Han har i oppgave å modere forventningene til aksjekurs og inntjening til små ukurante selskaper på børsen. Han går derfor inn i trådene og uttaler med stor tyngde at aksjekursen i markedet generelt skal ned, så han kan si: “Hva var det jeg sa?” :sweat_smile: Genialt!!

For egen del synes jeg det er besynderlig og merkelig at moderator på slikt forum som dette overhodet skal mene noe som helst om enkeltaksjer.
Uansett, dersom man skal så bør man utrykke seg rimelig objektivt, men mulig jeg har misforstått.
Sjefen selv går jo foran som godt eksempel i så måte.

Men, for min del isolert sett driter jeg en lang i hva han måtte mene, men direkte nonsens lar jeg ikke få stå ubesvart.

Jeg tror vi skal holde oss til aksjen og ikke mene så mye om hver enkelt her inne. Bruk rapporteringsverktøyene ved behov. @Evilfreud setter ofte ting på spissen, men har også veldig ofte rett. Enig i at i dette tilfellet var budskapet litt klønete formulert.

At moderatorer skal få mene noe om aksjer var forumet samstemt om når @pdx å få inn moderatorer.
Det var faktisk et krav om at de som var moderatorer ikke skulle slutte å diskutere aksjer fordi det vilel være et tap for forumet.

I posten min har jeg heller ikke vært spesielt kritisk til aksjen eller selskapet. Det finnes mye man kan si om selskapet men dette var en post som g mest var et svar på dagens børsklima.

Det er et sykdomstegn i en aksje når alt som ikke utelukkende er positivt blir sablet ned.

1 Like

Mener du virkelig Hudl er et av disse selskapene?
Kan ikke se at Hudl har gått en eneste multipple. Det må i så fall være nedover.

Og du skriver at du ikke har noe i mot Hudl og skriver i åpningskommnentaren.
«Når det knaker flyttes pengene over til selskaper som leverer. Da kollapser luftslottene en etter en

Generell kommentar som du skriver på Hudl tråden. Regner med du da også har lagt ut samme kommentar på x antall andre TI tråder?

Basert på det du faktisk skriver, tolker det dit at du mener Hudl er et av disse luftslottene uten håp om inntekter på Bedrock løsningen som de nettopp har meldt klar for onboarding og første kunde live.

Synes det er alt for tidlig å trekke noen konklusjoner rundt Hudl på nåværende tidspunkt. Gi nå i alle fall selskapet litt tid, 1-2 kvartaler, før det felles noen dom

2 Likes

Hvis du tenker at Huddle er et luftslott får det være opp til deg. Utifra deg jeg hører så synes jeg Huddle prater mye og leverer svært lite. Dvs at de ligger langt på etterskudd iforhold til hva de har lovet/lover. Dette i seg selv er ikke en krise, men det hjelper ikke selskapet slik børssituasjonen er nå.

De trenger nok minst 1-2 kvartaler kanskje mer. Det kan godt være de kommer imål med det de prøver på også på sikt.

Aiaiai, så ble det litt fart i luftslottet vårt idag.

Pen utvikling!

Tipper vi får noen nye bekreftelser fra Tyskland innen ikke altfor lang tid.

Godt det var ett lyspunkt i portefølgen her😂
Noen som vet noe eller en ren rekyl av ferdig nedsalg?

Ser du lista Roger? De tre første handlene er samme volum som hudl solgte:)

Ikke fått sjekket listene idag.