Jepp, ble en hyggelig dag.
Tror det ligger an til flere nyheter den nærmeste tiden, kun spekulasjon fra min side, men tror på det.
Igår kveld/idag morges har Tomorrowbank fjernet muligheten for å sette seg opp på venteliste, nå står det kun “coming soon”
Etter mine bedømmelser tyder dette på at banken nå slipper løs Bedrock løsningen for sine påmeldte brukere om kun kort tid.
Merk, dette er min tolkning av dette. Har fulgt “investing” siden på Tomorrowbank over lang tid.
Jeg har heller ingen garanti for at denne banken nå har tatt i bruk Bedrock annet enn at Georg Heibel Vice President Brokerage at Solarisbank den 10.juni uttalte at Tomorrowbank er først ut.
Spol fram til 21:20
Tomorrowbank er nå definitivt live med alle brukere som ønsker.
Fikk melding fra Tomorrow at det er åpent for 5 minutter siden
Fin avslutning på dagen med 7% oppgang. Kan det ha sammenheng med Tomorrow bank, eller noe annet på gang? På tide å fortelle markedet at de har begynt å få inntekter på Bedrock.
Første onboarding ville ta tid, deretter copypaste på videre onboardinger. Dette blir bra
Fin dag, men skulle ønske at vi får litt volum. 200k aksjer er vel ikke mer enn de fleste her inne kunne tatt på en god dag.
Håper vi ser konturene av hva inntektene kan bli på neste kvartalspresentasjon.
Ikke bekymret for volum, det kommer når de har overbevist markedet. Blir interessant å høre q3 presentasjonen, om de endrer guiding videre. Personlig har jeg sett for meg februar 23 som tiden da markedet får opp øynene, men om det kommer i november 22 så er det enda bedre.
Huddlestock Fintech AS (OSE: HUDL): German fintech bank launches investment services powered by Huddlestock’s white label TradeTech SaaS solution.
Så bra
Da går ting fremover og etter planen ser det ut som!
Ja, der kom bekreftelsen på at Bedrock fungerer som forventet, og inntektene begynner å rulle inn. Regner med det kommer nye fortløpende nå, som Skajem sa så var det den første som tok tid.
At markedet reagerer såpass dårlig på en slik melding er ganske utrolig. Vi er i en resesjon ingen tvil.
Markedet vil se hvilke inntekter som kommer inn før aksjen får fart
Da er det ikke mye tillit til selskapet i markedet
Joda, men dette er nytt og spennende og da må de bevise inntekter først. Meldingene sier ingenting om hvilke inntekter som kommer heller, ikke noe range el
Kan vi forvente en vekstemisjon?
Tillitten, nja kanskje blant endel av de som har sittet stuck siste 12 mnd, men de fleste av disse har solgt seg ned og eller ut.
I stor grad har hvertfall selskapet levert hva de har lovet siden jeg ble aksjonær november for snart 1 år siden.
Interessen for Fintech her i landet er foreløpig veldig lav, det er i Europa og spesielt i Tyskland hvor dette ekspanderer kraftig, Norden og Norge kommer for fullt etterhvert.
Det er verdt å merke seg at det ikke har blitt skrevet en eneste kommentar på HO om Hudl siste 5 uker, det sier ganske mye om potensialet ift nye potensielle investorer.
Finansmedia tar seg heller ikke bryet med å skrive et eneste ord idag om dagens milepæl så det er dessverre svært liten drahjelp utenfra, så lenge det ikke dreier seg om laks og olje gir de journalistene faen.
Men, det kommer, det gjør kursen også mest sannsynlig for de som blir sittende, kun et spm om tid, om det skjer på denne siden av nyttår eller i første del av 23 skal jeg ikke være bastant på, men kurshopp vil komme.
Ifbm oppkjøp kan det ikke utelukkes, men på q2 sa de at de pt ikke hadde noen selskap i kikkerten.
Min mening er at de nå fullt ut må fokusere på å integrere de selskap de har kjøpt og dra maks synergier ut av det og det er hva jeg er sikker på at de holder på med.
Emisjon utover vekst ifbm oppkjøp kommer ikke, det har de tydelig erklært på q2.
Mange negative signaler her, ingen nye eksterne investorer, ingen inside kjøp, ingen mediedekning. Ingen meglerhus rører denne vedr analyse og kjøpsanbefalinger, teigland øre spekulerer på denne. Har jeg glemt noe?
3 insidekjøp i Sept må da være innafor!
Så småe beløp på inside kjøpene kan jo heller tolkes negativt