Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Du tuller fælt nå, at Ceo som hadde over 800k aksjer og øker med 100k aksjer til kan vel ikke tolkes negativt.
I tillegg kjøpte CFO 100k aksjer samt hu på IR kjøpte 30k aksjer til.
Norne har hatt dekning på aksjen i hvertfall 1 år nå.
Sett deg litt bedre inn i dette før du uttaler deg så bastant neste gang tenker jeg.

Og ingen nye eksterne aksjonærer?
Har du fulgt med på aksjonærlistene siste tiden, idag blant annet?

3 Likes

Så småe justeringer du antyder til i denne sammenhengen at jeg tolker det negativt.

Lite relevant for min del det siste du skriver, jeg er ikke i stand til å skjønne hva du mener.

1 Like

Det var da voldsomt til negativitet, Huddel og ledelsen har levert på alt de har formidlet markedet. Att investorer er litt reservert nå er vel ikke rart? Det gjelder ikke bare HUDDL, det gjelder nesten alle aksjer. Det att du tolker det negativt att 3 stk i ledelsen kjøper 230k aksjer sier vel mest om din agenda her inne på HUDDL tråden. Helt ok og nødvendig att det blir stilt kritiske spørsmål til ett selskap på ett finans forum, men gidd å lese/følge med på Q rapportene før du utaler deg så bastant som du har gjort i de siste postene dine. Ellers så får du ha lykke til i dine fremtidige investeringer på børsen, håper du baserer valgene dine på litt mer fakta enn du fremviser her i HUDDL tråden.

3 Likes

Jeg skjønner dere vil ha optimismen fremme i et offentlig forum, men det ser man ikke på omsetning siste 30dg.

Nuvel… du har tydeligvis ikke studert aksjonærlistene her. Her sitter de fullastet med aksjer. Så mye aksjer at eneste måten de kan kvitte seg med disse på sikt, uten å rassere kursen er å selge selskapet.
Men det skjer ikke på dagens nivå.
Snakkes på 10kr :muscle:

1 Like

Det er jo mye derfor kursen er så lav. Foreløpig liten interesse, men bare sitt på sidelinjen og vent til høyere omsetning. Den kommer etterhvert som det onboardes flere og inntektene går opp. Men da er nok kursen en del høyere.

Vi kan ta en status på nyåret :+1:

2 Likes

Huddlestock Fintech AS (OSE: HUDL) signs significant partnership agreement with Morningstar (Nasdaq: MORN).

4 Likes

Fintech-selskap skal samarbeide med Morningstar | Finansavisen

2 Likes

Heftig pause🙄 den her avtalen med morningstar er stor. Tror mange får øyene opp nå.
Har selv brukt Cmc markedets der MS ligger som instrument/detail og jeg likte det godt…

Bra jobbet, ny Stein i fundament er lagt.

10% opp og handel i gang
Det er vel ikke så lett å vurdere hvor stor denne avtalen er, men litt av et brand de har laget en avtale med nå. Kudos

1 Like

Morningstar er ett heftig supplement i deres trading plattform mener jeg

2 Likes

Uten tvil, helt fantastisk!

1 Like

Til de av dere som eventuelt måtte ha interesse av det og som ikke er medlem i fb gruppen.

En liten spørsmåls runde med CEO Skajem idag i etterkant av meldingen om samarbeidet med Morningstar.

Veldig prisverdig at CEO Skajem stiller opp for oss aksjonærer og ellers interesserte på denne måten.

1. Hva konkret tilfører dagens avtale med Morningstar for deres Bedrock kunder?

Dagens avtale er et viktig ledd i utviklingen av vårt produkt for et Nordisk marked i første omgang. I neste fase blir det viktig å integrere Morningstar inn i vår kontinental europeiske plattform. Morningstar vil gi oss levende kurser og informasjon som våre kunders kunder trenger for å holde seg enkelt oppdatert på hva som skjer og øke kvaliteten på Huddlestock Trader plattformen. Det være seg nyheter, analyser, live kurser, osv. Dette blir tilleggs tjenester vi vil selge videre til slutt kunder og dermed kunne øke inntekten per kunde på plattformen. Dessuten er det stor markedsverdi at et verdensledende selskap som Morningstar ønsker samarbeide med oss. Det er betydningsfylt for oss og gir oss økt status som selskap!

2. Det å få Morningstar med seg på laget virker å være nok en milepæl for Huddlestock, hvordan vurderer dere dette inn mot innsalg mot nye kunder?

Det er av sterk betydning at Morningstar ønsker å samarbeide med oss. De er verdensledende og gir oss et betydelig kvalitetsstempel når vi kontakter nye prospekter og eksisterende kunder. Vi får mye positive tilbakemeldinger fra markedet! Kunder og prospekter er imponert over at vi har fått dette til og at det gir dem trygghet i at vi kan levere det vi sier. De ser også at vårt produkt blir enda bedre.

3. Ved å få tilgang til Morningstar sine tjenester, føler du at dere nærmer dere en komplett plattform?

Jeg ønsker ikke å bruke ordet komplett, fordi vi som teknologiselskap må hele tiden forbedre og videreutvikle oss. Men, det er klart at med Morningstar på laget har vi både forbedret oss betydelig og kan levere et verktøy/produkt som kunder kan benytte på et og samme sted. De slipper å ha flere kilder og steder de finner det de leter etter. På mange måter er produktet blitt enda mer komplett, selv om vi jobber på med å lage det enda bedre hele tiden :blush:

4. Ved å implementere disse Morningstar verktøyene, tilbyr dere nå en mer komplett løsning også mot mer aktive trading kunder, sagt på en annen måte, finnes det nå grupper man ikke kan fange med deres plattform?

Om du er en liten sparer eller en stor «day trader» vil du nå kunne bruke produktet vårt til det fulle. Alle vil nå kunne bruke det og være aktive.

På mange måter er Morningstar en viktig brikke i vår satsning og vi er veldig takknemlige for at de ønsker å være med oss på vår reise om å få inn betydelig med kunder. Videre har vi hatt samtaler om ytterligere samarbeide mot felles/sammenfallende kunder og segmenter i Norden og kontinental Europa. Vi har allerede avtalt et arbeidsmøte med dem i Frankfurt i slutten av oktober. :blush:

7 Likes

Konge! Har diverre kun 50K aksjer longrun her.
Har justert totalt porteføljen litt fremover.
Disse 50K aksjene skal stå til inntektene kommer og kurs er 8kr, da tar jeg gev:)

1 Like

Bare å la selskapet få jobbe, ingen tvil om at de følger en bestemt strategi lagt som for en utenforstående som meg hvertfall virker smart.
Sjansene for at de skal lykkes med dette nå tror jeg er overhengende, om det skjer i desember eller februar skal ikke jeg si, men en dag er presset på kursen et avsluttet kapittel, den dagen bør man være inne.
Skal deres plattform bli verdensledende så krever det at den er bred og med finesse samt at de samarbeider med store kjente brands, de er på god vei.
Forventer at det meldes flere kunder fram mot nyttår, basert på svaret på spm 4 har jeg store forventninger om Norden framover.

1 Like

Endelig en særdeles spennende aksjonærliste i Huddlestock Fintech.
Siste tids press i kurs fra hvertfall Colibri er enten slutt eller går helt mot slutten nå.
De har solgt flere og store poster utenfor børs, men også over børs.
Deler kun de største transaksjonene siden tjenesten er en betal tjeneste fra Tekinvestor som forøvrig kan anbefales!

1. KT GLOBAL INVEST AS - KONTO #2 +1 500 000 +100% 1 500 000 1,1651%
2. ZAFER KARA (f. 1970) +500 000 +100% 500 000 0,3884%
  1. COLIBRI INVEST AS - KONTO #2 -2 000 000 -71,96% 779 193 0,6052%
3 Likes

KT/Kara (samme eier) har hatt flere aksjer tidligere, hvis de da ikke har gått inn med en konto til. Godt å se at Colibri snart er ute.

Han solgte seg ned og ut for endel måneder siden og har nå fått fornyet tro og kommet inn igjen.
Ja, godt at Colibri er ute.

1 Like

Colibri nærmer deg ute etter listene.