Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Utrolig mye spennende som foregår her for tiden.
Tror vi ganske så snart får noen svar og personlig tror jeg før q4 som er den 10.2.

1 Like

Vet ikke men håper du får rett på den.
Føler meg ganske sikker på at de jobber parallelt og fokusert med flere prosesser som snart vil børe frukter. Lisens er en av disse, men det er nok annet i pipeline som kanskje kommer før. Håper det kommer noe før q4.
Vurderer sterkt å laste mer på dette nivået i morgen og i løpet av uken. Vi er nok inne i et vindu nå som snart kan blir lukket😎

Jeg tenker på Nordnet som er en så stor aktør, de har elendige løsninger og melker sine kunder. Selskapet har en markeds vedi på 37 milliarder og går med enorme overskudd. De vil jaggu slite om Huddlestock kommer med en bedre løsning hvor kurtasje kjøres ned til samme nivåer som i USA. Det som er bra, Huddlestock vil ikke operere bare i Norden. De er i ferd med å bli stor i Tyskland og har hele Europa under sine føtter.
Huddlestock leverer full pakke. Mens, Nordnet, banker og meglerhus kun leverer aksje handel tjenesten og kjøper løsningene og teknologien fra andre og tredje parts leverandører. De har ingen sjanse til å konkurrere med en aktør som leverer alt i ett!

1 Like

Er redd Hudl får kjørt seg idag med tanke på alle tech selskaper både i US og Asia går rett vest etter powell sine uttalelser idag. Har snitt på 3,7 så blir med nedover for å snitte meg ned.

Mulig at det blir noe bevegelse, men det blir det over hele fjøla. Fordelen slik jeg ser det er at Hudl har falt mye fra toppen og med mye spennende i pipen føler jeg meg komfortabel uavhengig av Powell.
Hudl kan utmerket godt klare seg greit idag, det kommer an på hva de som har solgt og presset den seneste tiden finner på idag, kanskje de kjøper igjen.
Et annet moment er hvordan futtene i USA utvikler seg utover dagen.

Ellers enig i at det kan dersom man besitter tørt krutt være en fin anledning å øke.

Holder seg jo fint:)

1 Like

Ja, jeg regnet nesten med det, men man kunne selvsagt ikke vite.
Men, det er en kjennsgjerning at Hudl har klart seg rimelig greit gjennom de værste nedgangsdagene.
I tillegg er det slik at media hausset en fryktelig start idag som aldri kom(typisk nok) og futtene i USA er slett ikke værst pr nå.

På Hegnar/FA stod det at hovedindeksen skulle starte ned 2,6%…

Tror Hudl vil klare seg bra fremover. Det ligger aktører klar til å plukke når kursen går under 3. Så lenge det ligger en aktør eller flere som bare “må dumpe” aksjene sine vil ikke kjøper strekke seg lengre en de må.
Litt som Soff/Hemen dette. Når nedsalget er ferdig vil den sprette opp.
Men klart kommer det meldinger så vil jo landskapet endre seg fort. Tror jeg.

1 Like

Hudl slo litt tilbake igjen idag etter noen dager med litt salgspress.
Tror de som har solgt seg ned den seneste tiden skal få angre seg bittert og jeg tror ikke det drøyer lenge nå før vi ser hvorfor.

Inngang på lavt tre tall må en kunne si er røverkjøp, med tanke på hva kursen har vært, kursmål til Norne og ikke minst alt som er på gang nå. Tror også mange vil se tilbake på denne tiden og trege kraftig på muligheten de gikk glipp av. Tiden vil vise :blush:

Huddlestock Fintech AS (HUDL, OSE: HUDL) wins mandate with Danish Fintech company Lunar

2 Likes

Veldig positivt!

1 Like

Dette var en fin melding. Hudl er nå på sporet igjen. Avtalen med Lunar og deres 400k kunder må vel å sies å være en grei avtale.
Spent på responsen nå fremover og om flere oppdager selskapet.

Du må ikke regne med at de fleste oppdager selskapet før vi passerer 5 kroner, men det er deres problem.
Q4 neste torsdag som faktisk kan overraske positivt, nye avtaler vil komme som perler på en snor framover.
Kun de færreste som plukker opp framtidige vinnerne så tidlig som oss i Hudl.

Kjetil Myrlid fortsetter å øke😀

HUDDLESTOCK FINTECH AS (HUDL) - Invitation to Huddlestock Fintech fourth quarter 2021 results presentation, Thursday 10 February 2022.

1 Like

Jeg har faktisk et ørlite håp og tro på at q4 er bedre enn forventet så får vi se.
Et lite minus på 1-2 mill er guidet gjennom q3, men jeg ser som sagt ikke bort fra at flere av avtalene de sikret seg ifjor har begynt å sette sine positive spor i form av økte inntekter utover forventet.

1 Like

Enig med deg der Rodjer.
Blir spennende å få med seg Q4, kun 4 bursdager igjen.
Håper også vi får litt mer informasjon på Lunar avtalen og hvilket potensiale som kan ligge i denne fremover.
Regner også med vi får noen ord om status på Investeringsbank lisensen og litt om andre prosesser de jobber med.
Synes vi kan begynne å se konturene av hva som kommer og potensialet som ligger i Hudl.

Kan bli gøy å være Hudl aksjonær i 2022😎

Edit: bursdager = børsdager

1 Like

Myrlid fortsetter å øke i Huddlestock :grinning::+1:

Norne rykker idag ut med ny kjøpsanbefaling foran Q4.

Working hard to deliver

Last ned analysen
Type:
Result Preview
Anbefaling:
Kjøp
Kursmål:
7
We keep our Buy recommendation on HUDL share at an unchanged TP of NOK 7/sh ahead of the earnings report on February 10th. During the quarter the company went through an organizational change and raised NOK 25m to support its further growth. Based on our conversation with the management, we see plenty of ongoing activity and the management is working hard to deliver on its long-term targets as well as bring important client launches already in the not-too-distant future. We continue to see an attractive upside to our base case scenario albeit a high risk should also be considered.

Jeg anbefaler aldri aksjer for noen, men liker å snakke varmt om flere, Huddlestock bør folket sette seg inn i, såpass kan jeg si.

1 Like