Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Steike som det svinger i Hudl i dag.
Fikk ikke med med dumpen, dessverre. Men ser betraktelig bedre ut nå.
Kanskje Norne oppdateringen som har fått noen flere interessert?

Pump and dump

1 Like

Fint at Norne delte denne, selv om den har ligget i 3 mnd på Norne, bruker Norne selv:)

Ny revidert idag om du sjekker, 04.02.22

Alt er omskrevet, jeg bruker også Norne kun for analyser.

Kjøpsanbefaling er lik og det samme er kursmål, men dette endrer seg nok etter neste torsdag.
Fortsatt Kjøp, men høyere target

Fantastisk dag for oss Huddlestock aksjonærene idag.
Ikke mange her på forumet som er aksjonærer der enda, men jeg tror det vil øke betydelig i ukene framover i takt med q4 og ytterligere og spennende nyheter fra selskapet.

Her du har spytta gevinst fra soff syner listen:)

Jepp, blant annet😀

Ift spørsmålet om å sitte gjennom q4 kom jeg bare til å tenke på en paralell historie, dog ikke samme bransje og alt kan selvsagt ikke overføres 100% direkte til huddlestock, men dog.
Og så må jeg si at jeg har respekt for aksjonærer som har opplevd nedtur i Hudl sålangt.
Men, selskapet er i nærheten av pluss på bunnlinjen, de har kvittet seg med han som var CEO i Tyskland og utfra det jeg har lest av kommentarer har han vært en belastning og sikkert også en bremsekloss for endel av utviklingen.
Denne bremseklossen er borte og man kunne i q4 starte å drive butikk igjen som ønsket.
Mange jeg kjenner som sitter med stooore poster i Hudl tenker på helt andre kurser enn 4-6 kroner som mer enn realistisk om selskapet lykkes framover.

Da kommer min paralell, jeg kjøpte Biotec Pharmacon for et par tre år siden(nå AZT), “alle” hadde gitt opp, de som skrev på diverse forum skrev i stor grad bare dritt om selskapet.
Det som skjedde var at det kom inn en ny CEO(paralell til tyske CEO som nå er ute av Hudl), de endret kurs og strategi(kan ha vært mulig nå med tyskeren borte) og inntektene økte og de leverte pluss det neste kvartalet(kan skje også i Hudl på torsdag)
Kursen i AZT gikk altså 20 gangeren fra ca. 5-6 kroner til over 100 lappen på ca. 6mnd. Jeg solgte selvsagt på 8-9 kroner…

Poenget med dette innlegget er at det ofte er justeringer underveis som gjøres som relativt fort kan gi positive resultater på driften og når det gjelder kursutvikling kan det ofte gå fortere enn noen er i stand til å drømme om.

Hva som skjer i Hudl kan ikke jeg si, men de er i et marked med helt klart store muligheter og spiller de kortene riktig kan vi være et helt annet sted om 12 mnd fra nå.

Lykke til.

2 Likes

Lav mcap på denne… så det skal ikke mye positivt til for at den går. Spennende Q4 til uka.

1 Like

Hudl guider 200 Mill revenue i 2024:

Ett eks fra NOD.
Pareto oppgraderer NOD: Siden aksjen han underprestert sammenlignet med konkurrenter de siste seks månedene, bemerker Pareto at Nordic Semiconductors ebitda-multipler nå er om lag 40 prosent lavere enn toppen i fjor sommer. Kursmålet på 330 kroner tilsvarer en selskapsverdi (EV) på 25 ganger ebitda i 2023.

Klarer Hudle ebida på 100 millioner i 2024 skal selskapet etter denne regne modellen være verdt 2,5 milliarder kroner i 2024 om de når målene så klart.

Selskapet er idag verdt 360 Mill. Roughly 700 % opp dit.

Så det avhenger jo selvfølgelig om de når sine mål. Gjør de det er det en pen oppside for de tolmodige og de er det ikke mange av i dagens markeder.

Men det blir jo veldig forenklet… så må de nå dette som ser ut som ganske ambisiøse mål.

1 Like

Da har selskapet oppgradert hjemmesiden og det trengtes virkelig.
Eneste jeg umiddelbart savner og ønsker meg er at de legger inn en Bedrock demo video av deres aksjehandelsløsning, at den er det første man møter når man klikker seg inn.
Har skrevet om dette i fb gruppen og satser på at “toppene” i selskapet som sitter der tar hintet, ser nytten og poenget av det og fikser det ganske kjapt.
Ift konkurrenter trenger ikke videoen være altfor detaljert, men tror det hadde vært positivt.

https://www.huddlestock.com/

1 Like

Gruppen på Facebook teller snart 700 medlemmer, det er plass til flere.

En Bedrock Video eller presentasjon som presenterer løsningen og fordelene hadde vært veldig bra. Spesielt viktig å kunne presentere løsningene som er litt mer tilgjengelig for nye potensielle investorer.

Sterk avslutning på fredag. Tror vi kan få en interessant uke frem mot Q4 på torsdag.

Ser det var en handel som skiftet eier på fredag.
Retropi til Bank Julius på over 7,6 mill aksjer.
Bank Julius er en svetsisk tradisjonell bank med god historikk for rett handler.

1 Like

Ja, mye positivt på dagens liste.
Myrlid fortsetter å laste, Heden øker også idag, mens E Holding selger seg ned og sikkert ut og Teigland snart tom😂

For å Spe på litt Julius, er det en bank for meget velstående kunder:)

1 Like

Akso sitt Q4 er i boks med kjempe resultat og utbytte.
Nærmer seg Q4 i Hudl, vi får håpe på noen gode nyheter som helst skulle kommet før Q4.

Jeg tenker om q4 overrasker positivt kan det være greit at de avventer neste melding til etter torsdag :grinning:

Sitter med valgets kvaler her, sitter med snitt på 5,6 på Akso med en OK gevinst kan du si… vurderer å ta 50% her å kaste det inn i Hudl før Q4.