Ja, valgets kvaler det meste på børs😀
Tok 41% i nodl igår, Huddlestock er jeg veldig komfortabel med selv om jeg er prinsipielt for tung i den aksjen.
Dumping er mindre framtredende i Huddlestock nå og flere spennende kjøpere med Julius og Myrlid.
Lykke til med ditt valg
Flere som ser ut til å våkne og få øynene opp for selskapet nå.
Personlig har jeg en mistanke om at det kan være de samme som ligger bak den store posten på over 7 mill aksjer som byttet eiere forleden dag og utelukker ikke at det er amerikanere
Trenden til E holdings er klar, de skal nok ut.
Det spørs om deres beholdning kan kortsiktig kvele ett godt Q4 og guiding om de pøser ut. Fortsetter de trend er de kanskje ute om 20-30 dager…om de skal ut da.
Ser su til stadig dukker opp på kjøp, personlig håper jeg du nå virkelig lykkes, siden vi mange setter utrolig pris på ditt engasjement i forskjellige aksjer.
Vi satser på det, takk.
Ser fram imot q4 imorgen.
Ja, spørsmålet er nok snarere om de har planer om å selge seg helt ut, jeg er litt i tvil faktisk.
Uansett så vil de ikke selge seg ned på kurser under 3,20 - 3,30 ish.
Etterhvert er det ikke mange “dumpere” igjen i selskapet, gikk ut et par til på fredag ser jeg på listen.
Eneste trader jeg ser er Msip, mulig de har solgt seg ut igjen denne uken.
Når det gjelder E. Holding så er de oppført med en duplikat konto uten at jeg vet hvorfor, men de hadde igjen 1,8 mill på fredag. Om man antar et snittsalg på 100k daglig etter det er de nå på 1,5 mill aksjer igjen cirka.
Vil de virkelig helt ut vil de nok mye sannsynlig få lettet seg betydelig allerede imorgen, så jeg tror dersom de virkelig vil selge at de er ute i løpet av neste uke.
Det selskapet er visst i et generasjonsskifte, merkelig at den unge enda ikke har sett hva som skjer i selskapet, eller muligvis han vil nytte kapitalen på annet.
Man kan jo satse på at flere av de som selger blir løpende etter på endel høyere kurs etterhvert.
Har fisket med ordre noe under 3 kroner, men hver ganger stikker den av Får se om jeg tar et lodd om rapporten imponerer
Ja, har selv truffet og bommet med ordrer der nede, tviler på den skal dit igjen.
Jeg er hellig overbevist om at kurs under 4 vil vise seg som en flott inngang om man ser 2-4 mnd frem i tid
Men, dumperne er i hovedsak ute av aksjen nå, hvertfall de med litt aksjer av betydning.
Ja, så det, bare E Holding igjen Hvis Hudl stikker av så har jeg Observe i kikkerten, også et spennende selskap som akkurat har nettopp hentet inn 180 MNOK. Litt typisk Rodjer-selskap
Har hatt et øye til selskapet over lang tid.
Men, nå vil jeg være med på Huddlestock reisen først, det jobbes bra der, bredt og med mye spennende, lander de så blir dette veldig kjekt
Det gikk jo 7 Mill aksjer utenfor børs den andre dagen. E holding kunne gjort det på samme måte. Leit at de holder en klam hånd på kursen på denne måten.
Opplagt kunne de det, en gruppe investorer har for 3-4 uker siden tilbudt dem å kjøpe ut hele posten deres, men de takket nei, de ville ikke selge under 3,30 ish.
Så da må vi kjøpe dem ut over børs.
Veldig spent på utviklingen utover ettermiddagen nå, veldig solide kjøpsposter så satser på at den snart reagerer oppover og ender dagen rundt 3,5
Ser greit ut i ordreboken nå.
Kun 3,5 time igjen for å bestemme om man har troen eller ikke på Q4 rapporten.
Jeg er greit lastet i denne nå.
I morgen kl 07:30 får vi fasit.
Tja, ok inntekt men større tap. Presentasjon bør være positiv.
Større tap?
Hudl q3 vs q4
Inntekt q3: 6,68 mill
Inntekt q4: 13,9 mill
EBITDA q3: -3,62 mill
EBITDA q4: -0,26 mill
Mista troen Roger?
Eg e veldig tilfreds.
Ikke et milliard konsern dette, men et vekstselskap som fortsetter å øke inntektene og er i pluss fra q1