Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Du er jo ute av aksjen?

Hvorfor skriver du slikt tull?

La oss ikke doxe noen her, please.

Det stemmer overhodet ikke, jeg sitter med 163k aksjer i Huddlestock.

Stemmer, min feil, sett feil ang salg!
Beklager igjen!

Men de hadde større tap enn guiding tilsa, og det merkes idag.

Norne fornøyd.

Better-than-expected revenues and adj. EBITDA

Last ned analysen

Type:

Fast Comment

Anbefaling:

Kjøp

Kursmål:

7

Huddlestock Fintech published its 4Q21 earnings this morning. Quarterly revenues and EBITDA came better-than-expected, primarily led by higher revenues from consulting segment. Full-year pro-forma revenues were delivered above the target, while adj. EBITDA fell in the middle of the guided range. We positively view the report, and our estimates might slightly be increased.

2 Likes

Jeg synes dette er veldig positivt, og at Q4 ser ut som det snur riktig vei i Hudl.
Inntektene opp ca 7 mill (6,68 til 13,9mill) snakker vi +100%
EBITDA fra -3,62 til -0,26mill er et klart signal om at selskapet i realiteten bør kunne produsere positive tall kommende kvartaler.
Kommer sikkert flere nyheter og meldinger om kunder som går live fremover nå.

1 Like

Jepp, du har skjønt det og vurderer dette på lik linje med undertegnede.
Så får vi bare unnskylde de som selger seg ned og ut, men det er i all hovedsak de som har hatt dette som plan over en lengre periode.
Spesielt E. Holding med et par andre ivrige kandidater i tillegg.

1 Like

Teknisk analyse av Huddlestock - Investornytt

“Sammanfattningsvis: Vi ser kraftig tillväxt för Huddlestock och den tekniska analysen
pekar på en kommande test av 3,80-4,40 NOK.”

Ble en pen dag i Hudl, fikk lastet litt mer, dette selskapet har jeg virkelig tro på. Den troen ble ytterligere styrket igår gjennom rapporten.
Selskapet mer enn dobler inntektene fra q3 til q4 og de leverer et resultat tett på 0.
I q1 er jeg rimelig trygg på at vi får sorte tall på bunnlinjen, men før det skal vi nok få flere positive meldinger fra selskapet.
De er i presentasjonen veldig tydelige på at de vurderer/forhandler om oppkjøp av et selskap, det kan komme 1 til 2 oppkjøp i 2022.
Selskapet besitter drøyt 10 mill aksjer som de kan bruke til dette formålet, de er avhengig av å få opp kursen for å få mest mulig verdinytte av disse aksjene.
Derfor tror jeg som de også er inne på at det vil komme fortløpende nye kundeavtaler nå innen nær framtid, det underbygges i tillegg til at de gjentok det flere ganger på presentasjonen, men også i svarmail jeg fikk fra selskapet igår etter presentasjonen:

"Hei Roger

Tusen takk for din tilbakemelding.

Vi ga ikke presis guidance for 2022 men har sagt at vi jobber hardt med å få levert på allerede annonserte kontrakter (tech), at vi har mange spennede samtaler på gang (tech), at vi har stor etterspørsel på konsulentsiden (consulting), og at vi håper å kunne annonsere mere i nær fremtid. Vi har fortsatt et medium term target på 200m i inntekter."

Når det gjelder 200 mill i inntekter guidet for 2024 sier CEO at det er de trygge på å oppnå.

E. Holding som nå har kvittet seg med millioner av aksjer er snart ute, det er også flere av de andre kortsiktige som har vært inne i selskapet. Vi vil uten tvil kunne få uten nyheter en lignende rekyl som vi opplevde i Solstad Offshore da Hemen var ferdigsolgt.
I tillegg vil dette forsterkes ytterligere med flere nyheter framover.
Det er ganske formidabelt, selskapet omsatte for 41,5 mill i 2021, dette skal 5 dobles på et par år nå og selskapet oppgir at marginene i 2024 vil være på ca. 50%, dette vil når de får bankinvesterings lisensen kunne økes til opp mot 80%.

Potensialet i selskapet er virkelig stort og for egen del tror jeg ikke vi skal utelukke at det på et tidspunkt blir et hett oppkjøps case hele Huddlestock.
Dette kan uten tvil være interessant for blant annet amerikanerne.

Vi får se, ta en titt på Huddlestock i helgen, E Holding er som sagt snart ferdigsolgt.

3 Likes

Takk for dine bidrag her på forumet. Kjøpte meg inn igår på droppet ned mot 3kr. Vurderte mer idag men lot det være enn så lenge. Er i litt risk-off modus om dagen og prøver å redusere beholdning - ikke øke den - sånn generelt. Men en liten kosepost her ble det. Spennende å se! Ha en riktig god helg!

2 Likes

Hyggelig @Hpbjorn !! og takk det samme.

Riktig god helg.

Ikke uventet svak børs idag og Hudl følger med den.
Det positive er at E Holding som har trykket kursen ned nå over mange mange uker snart er ute.
Dagens liste viser at de hadde kun 1,1 mill aksjer igjen pr onsdag.
Håper derfor de er ute i løpet av uken, det kombinert med en melding vil gi en hyggelig opplevelse på kort sikt.

1 Like

Lengre intervju med CEO Skajem

https://investornytt.no/interview-with-john-e-skajem-ceo-huddlestock/?fbclid=IwAR0M4AKE02S8xKDWeFexZ2q5K_7ACuCdQOk5RhWxRd98RKBvRIiP6Wyigu0

1 Like

Myrlid fortsetter å øke​:grinning::+1:

Ser Bank Julius solgte 5% i går, de har over 7 mill aksjer. Håper ikke disse ble overtatt til lavere kurs for at Bank J skal selge de ut. Er dette en mulighet?

1 Like

Argus øyner:)

To dager på rad hvor E Holding ikke selger, og et lite symbolsk kjøp på dagens liste. Hvordan tolkes det?

Bra de ikke dumper ut aksjer og kjører kursen enda lavere, men når de tydeligvis ikke selger under 3,2-3,3 så tar det tid å bli ferdig uten nyheter og kursøkning. Satser på noe nytt og spennende fra selskapet, slik som det spekuleres i gruppa på FB og signalene som fremkom på Q4.