Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Lav omsetning og interesse i dagens marked. Frem til vi får noe håndfast fra selskapet vil det ikke skje så mye. Vi får se i morgen om de kan trekke frem noe spennende.

Er der en der har fået fat i teams linket til imorgen?

Jeg har sendt epost, men ikke fått svar enda. De samler det sikkert opp og sender i bulk på slutten av dagen eller tidlig i morgen.

1 Like

Fortsatt ikke gitt opp håpet om at de trekker opp noe av hatten før presentasjonen starter imorgen.

1 Like

The presentation will be held virtually. To participate and receive the Teams link, please register your interest with
investorrelations@huddlestock.com
The presentation material to be used during the session will be made available in the investor relations section on our corporate website https://huddlestock.com/investor-relations/.

Huddlestock Fintech AS (OSE: HUDL) - Huddlestock Fintech AS Q4 2022 Financial Report

1 Like

:grin: Dette er vel ikke blitt nevnt før eller har jeg gått glipp av det? DnB er jo helt rått

4 Likes

Bare fått skummet kjapt gjennom, men merker meg følgende: “Signed significant partnership agreement with DNB”, “Looking to sign up 5 more infra-system partners in the weeks to come” "Acquisition of Trac Services and Tracs Technology - a Wealth Management and Regulatory

Tech platform. Expecting ownership approval any day" “Significant negotiations with 4 prospects for “end to end” solution”

3 Likes

Huddlestock enters the pension market through the acquisition of Dtech

6 Likes

Jaggu fikk vi en melding før presentasjonen!

4 Likes

Hehe…heldig med den ja. Dette begynner å dra seg til…de guider fortsatt på 200mill. Nå mangler vi bare at de går i pluss. De burde sendt ut egen børsmelding på samarbeidet med DNB (?). Kan det være denne Northern European Investment Bank? Jeg får det ikke helt til å passe, men det kan jo være en del av DnB-konserneet avtalen går på.

2 Likes

Kan det være at DNB er valgt som Custody Bank?

2 Likes

Men, kanskje lettere nå å skjønne at Hudl plutselig var å finne her:

Agenda (meetmax.com)

3 Likes

E24

5 Likes

Lavere kurs nå enn før presentasjonen. Ingenting som trigget skikkelig ?

Helt ærlig så tror jeg ikke de som handler nå hverken ser eller hører på presentasjonen.

Presentasjonen var igjen veldig bra og de virker veldig sikre på at de har et produkt som kundene vil ha. Avtalene og inntektene kommer i løpet av året. Noen punkter jeg har fått med meg. Jeg noterte ikke, så det blir tatt som jeg husker det:

• Samtaler om å utvide samarbeidet med Solaris
  • Trader V2.0 lansering i slutten av Q2 i Norden
    -Godt samarbeid med DNB (jeg leste det først som en avtale om bruk av Trader, men det er en infrastrukturavtale)
  • Større meglerhus ser på løsningen som erstatning for Infront/Protrader.
  • Pareto var tilstede
  • Stack by me var tilstede (kan det være at de skal benytte Trader)
  • Kapitalbehov er oversiktlig 10-12 måneder frem i tid.
  • " Significant negotiations with 4 prospects for “end to end” solution
  • “20 additional new promising leads for Trade and Wealth Tech SaaS solutions”
  • Grønne tall i løpet av ´23. Re-occurring revenues blir viktig dette året.
  • Kjøp av DTEC åpner nye muligheter til add-on sale.

Brukt en million på team building på hele konsernet i Tyskland. Jeg tror Huddletech er et godt sted å jobbe. Sympatisk ledelse og spennende produkt :slight_smile:

6 Likes

Jeg kan skrive under på at det er sympatisk ledelse!

Anbefaler dere den engelske versjonen nå kl 12.
Den bruker å være enda bedre, John ruuuler i engelsk, i tillegg er alltid Norne med på den utgaven.

Er det samme link?