Fortsatt rett under millionen på kjøp og ser ikke ut til at noen ønsker å selge. Vi mangler bare gnisten som setter fyr på dette.
Håper at Q4 ikke blir tolket negativt, men at vi kan få en fin stigning mot Q4 og at interessen øker i etterkant.
Det blir spennende å se når de går live med nordiske løsninger fremover, men meldingen angående v2.0 fra i går indikerer at det fort kan drøye noen måneder.
Nogen der ved hvad der sker med Fina? De skulle være de næste efter Tomorrow… hvis man går på heyfina.com er der stadig waitlist… Men ser ud som om der sker en del på fina.cash og deres Twitter!
Litt vanskelig å se hva som skjer. De har endret fokus/forretningsmodell. Fra å være en handelsplattform (for aksjer,etf,crypto etc) med fokus på enkelthet og da spesielt appellere til kvinner (Litt likt filosofien bak Stackbyme), til å være en ren cryptotrader. De skulle vært live i sommer, men jeg tror jeg har hørt noe om sannsynlig Q1
News med beskrivelse - se også pressemelding fra Solaris fra i våres
Tak for info. Hvis du går App store eller Play butik, kan du hente “fina wallet”. Ifølge deres Twitter er de ved at beta teste “fina card” som skulle gå live i april eller maj
Litt usikker på om kortet er knyttet til trading. Jeg vil tro at det er noe Solaris leverer og ikke forbundet direkte til Huddl løsningen.
Men sannsynligvis vil dette komme omtrent samtidig. Vi får kanskje vite litt på Q4 hvor mye Hudl er delaktig her
Kortet har nok ikke tilknytning til trading - det er Solaris der leverer. Det var mere ment som at vi nok får noget afvide i april-maj eller q4, hvis det hele beta testes ligenu, både app og kort.
Virker til at Zafer antar at det er Myrset som ligger bak kjøpsposten på 500k? Ikke at det betyr så mye, men Myrseth har jo et godt forhold til Skajem. Regner ikke/antyder ikke at han får/etterspør inside, men kroppsspråk er vanskelig å skjule. Jeg vil tro at alle som har vært involvert i Huddl bare venter på at det skal ta av.
Jepp, enig I at han er den potensielle aktøren ift det som Zafer skriver.
Såvidt meg bekjent den eneste det kan være, mulig Zafer har kontakt med Stig.
Kunne spurt Stig selv, men antok at da han gikk ut av styret og ikke hadde kjøpt aksjer så ville det ikke skje.
Men, blir bare spekulasjoner dette.
Kjøperen skjuler seg bak Nordnet Bank
Accum/Distribution linjen på denne er noe av mest spenstige jeg har sett på en stund. Helt ekstremt hvor denne har steget i det siste, uten at prisen har fulgt etter.
Dette må du forklare nærmere for en ludo som meg.
Ludo på charts og TA.
Hva betyr linjen nederst, hva indikerer den?
Måtte google litt:
" How do you read an accumulation distribution line?
For a given period, if the A/D indicator is rising, then accumulation (buying pressure) may be higher and is a sign of the future upward breakout . For a given period, if the A/D indicator is falling, then distribution (selling pressure) may be higher and is a sign of the future downward breakout."
Så det betyr at med det ordrebildet vi nå ser med overveiende kjøperside kan indikere at kursen snart tar av.
Uten tvil at det stemmer forutsatt at kjøperne holder seg
Den er litt mer avansert en OBV indikatoren som kun ser på om pris er over eller under dagen før og legger til/trekker fra volum.
Hvis Accum/Dist har store bevegelser uten at pris speiler er det et avvik. Dette KAN gi en indikasjon på hvilken vei prisen vil gå når ting løsner. Da det ofte blir sagt pris følger volum.
Man kan for eksempel se noen ganger at Accu/Dist eller OBV stiger markant i slutten av tradingranger i forhold til tidligere rally i samme range før breakouts. Eller at man lager higher low på indikatorene i tradingranger mens prisen lager en dobbel bunn, hvor det senere kommer brudd opp og ut.
Mens OBV lager en trend basert på volumet omsatt per dag og om prisen er høyere eller lavere, tar Accu/Dist også hensyn til intradagbevegelse.
Får bare håpe at Huddlestock Trader er betydelig mer stabilt enn det som SBM1 og andre leverer.
En sann forbannelse hvor dårlig mye av det jeg bruker er.
Kanskje vi skal be Skajem om å brande Hudl som et AI selskap. Ikke akkurat ChatGPT, men kan jo kanskje få en vanvittig prising likevel - 10x i løpet av morgendagen
Fra hjemmsiden til Hudl:
Er det noen som ser noe mønster i handelen de siste ukene? Det er greit at vi har støtte på rundt 2,30,- men jeg blir ikke klok av handelen. Det er jo overhodet ikke noe interesse i å ta den over 2,40. Jeg tviler på at det er noe robothandel, da det ikke er høy nok likviditet til å tjene noe på det.
Jeg tror at Cecilia på IR må spre litt optimisme i media etter Q4 er klar. Det er jo overhodet ikke interesse i denne aksjen. 125mill aksjer totalt, da må det være lov til å håpe på litt mer en noen 100k omsetning om dagen
Fortsatt noen mindre aksjonærer som selger seg ut.
- LINEDATTER HOLDING AS -70 000 -100% 0 0%
I tillegg 2 private aksjonærer hvor den ene solgte sine 20k og er ute mens en til solgte det meste av sin beholdning og er nesten ute.
Begynner å bli mange som har kjøpt rundt 2,35 ish nå som vil ha glede av høyere kurs.
Kommer nok en melding eller to før q4 så mitt håp er at vi ser 2,6-2,80 før q4 om en uke.
Lett antennelig oppover herfra.
540mill i fair verdi ved 4NOK. Håper at det kan være første skritt i løpet av Q1
Noen tanker rundt Q4?
- Jeg håper at vi får litt informasjon om Solaris samarbeidet. Det virker til at det går noe tregt med å innrullerer Solaris-bankene. Det er også et lite signal at de fjernet “brokerage”-beskrivelsen fra nettsiden deres i sommer + at det har fått finanstilsynet på nakken i Tyskland. (Solaris - restriksjon). Jeg vil tro at Solaris trenger å puste litt etter høy vekst og en del bytte i ledelsesgruppen i løpet av 2022. I tillegg regner jeg med at en del av klientene deres har bremset litt pga utfordringer med å hente finansiering det siste året, men dette vil nok løsne utover 2023.
- Det hadde vært gøy å få en oppdatering av avtalene de har signert de siste årene. Hvilke ble kansellert etter at de ryddet opp i Tyskland i 2021.
- Hva skjer med Trac. Det er ingenting i brreg/finanstilsynet. Dette kommer nok i løpet av Q1, men en oppdatering av status forventes.
- Utrulling av v2.0 av Trader + når vi kan forvente at nordiske kunder kan gå live. Hva forventes av omsetning.
Jeg forventer ingen nye avtaler før Q4, men at de kan guide for inneværende år. Konsulentbiten ser fortsatt ut til å gå veldig bra, men 23´ må være året de beviser at tradetech er fremtiden. Forventningen til inntjening fra Trader er lav, men vi ser jo fremover mot lansering av kundene fremover i 23´.
Invitation to Huddlestock Fintech’s 4th Quarter 2022 Earnings release presentation, Thursday 23 February 2023
Her var det visst ikke noe taktskifte i kursutvikling i det hele tatt og vi er tilbake på 2.30 tallet…