Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Ser nå at posten på 500k er løftet opp til 2,35,-. I tillegg ligger det også kjøp på over 100k over. Spennenden å se om listene viser hvem som akkumulerer den siste tiden? Gøy å se at noen har troen.

1 Like

Hvordan ligger de ann på kapitalsiden? Er det emisjonsfare innen 6-12mnd?

God omsetning idag, kanskje grei inngang nå.

1 Like

Bliver spændene og se hvor hurtigt huddlestock trader bliver implementeret hos de nye nordiske kunder når købet af tracs går igennem. Det er vel det vi venter på nu?

Jepp, i tillegg håper jeg på et par store tyske kunder

Nærmer meg tom i en annen aksje nå, så tar 100 000 stk trolig i neste uke.

Antagelig nær perfekt timing, håper det.
Må jo skje noe her nå snart.

Hørt den noen ganger før😂 men aksjen virker som solid gulv i 2,3 området, lite fare for kjøp her, har litt minus å ta igjen nå. Januar ble ikke veldig lukrativ på aksjefronten.

1 Like

Jepp, det blir ofte en gjentagelse, men i motsetning til mange andre sitter jeg hvertfall på hele tiden selv :grinning:, mens jeg gjentar meg selv til det kjedsommelige.
Kunsten for egen del blir å sitte med lenger enn i soff da den reiste, tror jeg har lært av mine feil.

Saa Invest har økt med 1,1 mill aksjer siste 60 dager og er nå oppe i 7,0 mill aksjer i selskapet

Ikke vet jeg hva som skjer, men ordrebildet ser særdeles oppløftende ut.
Man skal være fryktelig drittlei eller tøff i trynet om man velger å dumpe nå.

Kjøpte litt i går​:dollar::dollar:

Der var vi sannelig en tur opp til 2.42,- før vi korrigerte litt. Er det fortsatt deg @Midlang86 :slight_smile:

Niks

Etter mine bedømmelser ikke i nærheten av inside informasjon i det svaret der.
Ingenting nytt.
Men, Skajem bekrefter nok engang at det handles i aksjen daglig og at teknologien fungerer som den skal.
Nye kunder vet vi at det jobbes med kontinuerlig og vi vet at det er skrevet kontrakt med minst en nordisk aktør.
NewsWeb (oslobors.no)
Kjøpersiden har vært tung lenge nå og når dumperne nå er ferdig og de som sitter på gjerdet ser det måtte reaksjon oppover komme.

Eneste jeg ikke har hørt tidligere er at v2 er primært for det nordiske markedet. Alt annet var gjentakelse fra tidligere kommunikasjon

Ikke noe veldig sensitivt i den mailen der. Dette har vært omtalt tidligere, blant annet Bedrock 2.0 på presentasjon i 2022.

Zafer følger ikke helt med. Kjøpspostene har lagt der en stund nå, og bygger seg sakte opp. At selgersiden blir mindre nå skyldes at dumpingen vi har sett de siste månedene har tatt slutt. Mye mindre salgspress denne uken og da er det naturlig at det bygger seg opp på kjøpersiden.

Tiden da man kunne ligge å samle opp aksjer på 2,30 - 2,35 er etter min mening over nå

3 Likes

Aksjen ser fin ut idag, prøve å plukke litt flere idag.

Plukkede 30.000 på 2.40 for at snitte lidt ned

1 Like