Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Uregelmessigheter - glitch i systemet til Matrix :sweat_smile: Mr Anderson, I presume.

1 Like

Informasjon til Bricknode aksjonærer

Bricknode - Årsrapporten kom i dag

2 Likes

Huddlestock Fintech AS (OSE: HUDL): Invitation to an in-person or participate via webcast with company update and demonstration of technology.

Tur til Stavanger anyone?

1 Like

Jeg kan ikke love helt sikkert, men godt mulig at jeg tar turen,

3 Likes
3 Likes

Blir det litt interesse neste uke? Hvis det blir ukens aksje kan den kjøres høyt. Sist gang i desember «faded» det raskt igjen

3 Likes

Ut fra de alternativene der med tilhørende tekst vil jeg si det er >90% sjanse for at det er Huddlestock

1 Like

En som kaller seg Roger twitrer av og til litt om Hudl. Stort sett positiv, så det kan være greit å følge ham :blush:

2 Likes

Det kan jo styrke mistanken om at det er Hudl de vil kjøre i morgen. Uten å antyde noe, men volumet på fredagen var litt høyere enn forventet. Noen som ville inn, men med over 100M aksjer er det bare peanuts

Ikke så viktig for min del isolert sett hvem som blir ukens pick, det jeg håper på er at det som de har uttalt ligger i pipeline nå snarest materialiserer seg.
Det er hva som vil gi oss et betydelig løft i aksjekurs.

1 Like

Da ble det ble Hudl, basert på denne oppdateringen. Det er ikke så viktig, men gøy med litt oppmerksomhet uansett. Kan vi få en liten titt over 3 i løpet av tirsdagen, samtidig med presentasjon av oppkjøpet? :slight_smile:

3 Likes

Tror/håper vi går inn i en svært givende uke nå.

Rent personlig håper jeg vi får litt innsikt og demo av Huddlestock Trader 2.0 ende til ende løsningen på tirsdag. Enormt spenstig løsning som vil bety svært mye for utviklingen i kurs når første «stock trader» kunde blir meldt i Tyskland/Norge.

Ble jo sagt på siste presentasjon at det ligger flere avtaler klart på bordet som kun mangler siste signatur.

1 Like

Trader 2.0 er i testing, men de sa vel på Q4 at de inviterer til demonstrasjon i starten av juni. Har de den klar nå, så blir det gøy fremover.
De lovte flere «nedfallsfrukter» etter oppkjøpet, så det er lov å forvente mye de neste månedene. Større kunder/banker vil jeg tro kanskje avventer litt i fbm uroen som er nå.

1 Like

Da ble det en rask titt over tåkeheimen på høyde 3.10. Utsikten var fantastisk der oppe, men det ble en rask topptur.

Utrolig at folk gidder å kjøpe aksjer på “ukens aksje”. Lavt volum, så vanskelig å komme ut uten tap. Jeg skjønner ikke helt hva han mener med at større investorer skal møte dem i morgen, med henvisning til børsmeldingen om presentasjon av oppkjøpet…er det du som tar toget til Stavanger @rodjer? :sweat_smile:

Uansett, så blir det spennende i morgen. Usikker på om online kan erstatte personlig, men det blir ihvertfall ikke negativt ladet presentasjon. Vi får se om det kommer noen dit fra meglerhusene igjen.

IN eller ei, jeg synes det er utrolig på slik omsetning som idag at man med glede dumper lass etter lass i hodet på kjøperne lenger nede.
Hadde man oppført seg litt mer, bare litt mer disiplinert idag så burde vi landet rundt 3 kroner.
Men, jeg personlig tror det finnes noen litt større aktører i Huddlestock som er møkkalei og nytter enhver sjanse med eller uten omsetning til å lette seg.

Det positive idag er at tross alt så ble 99% av aksjene omsatt over fredagens kurs.
Får ta med oss det positive.

Men, jeg blir ilsint og forbannet så må ikke kommentere mer nå.

Det trengs en litt større investor (Glastad?) til å ta de aksjene som vil bli solgt i fbm Bricknode sin gjeldsbetaling. Mener at de skal selge aksjer for å dekke et lån på 10-12 m/SEK før de resterende blir fordelt til eksisterende aksjonærer. Jeg regner med at det har en plan for dette. Har det det ikke, så blir kursen holdt nede en stund fremover også.

1 Like

Var det ikke SEK 7 mill?

Uansett, enten har de en plan for det elelr så kommer det såpass med nyheter fortløpende framover at det gir oss en høyere omsetning slik at alle kan selge

Jeg tror det er ca 15m, men mulig jeg misforstår. Men uansett tror jeg du har rett at de har en plan eller at interessen vil øke.

1 Like

Sitter selv med en god bunke aksjer, men forstår ikke helt hvorfor man bedriver denne “livescore”-følgingen av kurs dag for dag, time for time. Og så synes jeg ikke man skal være naiv og se bort fra at dette oppkjøpet kan faktisk føre til at det kommer en del til salg. En ting er jo det som selskapet selv får, som jeg håper de klarer finne kjøper utenfor børs på, men en annen ting er jo aksjer som går til svenskene og så ut på aksjonærer der: Det er jo slett ikke gitt at alle disse ønsker være med på det nye sammenslåtte selskapet.

Så håper jo alle på gode nyheter fremover, men det er i mine øyne reinspikka tull å drive forskutttere det.

3 Likes