Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Vel, Huddlestock er knapt inne topp 70 på Tek indeksen over mest debatterte aksjer så at kurs kommenteres time for time her er tull. Sjekk på enkelte andre tråder, begynn med Pho og desert for eksempel. :grinning:

Selvsagt vil oppkjøpet av Bricknode medføre salg av aksjer. men, 3-4 dager som idag så er nok det meste av Bricknode aksjene ute som skal ut

Så er det vel ingen andre enn selskapet selv som forskutterer nyheter, vi andre bare videreformidler det(litt vanskelig å skjønne om du tenkte på at det er selskapet som forskutterer eller oss andre)

1 Like

Ser jo bra teknisk ut også nå. Trenger litt mer futt i form av volum og således brudd i rsi chartet. Uansett bra at kursen har slått gjennom taket i den langsiktige trendkanalen…

2 Likes

Interessant, jeg kan ikke TA som kjent :grinning:

Men, den ser bedre ut nå ja?

@Hpbjorn , har du tid og ork å gjøre oss en tjeneste? :joy:

Det er jo ikke gøy med diskusjonsfora om en ikke kan diskutere kortsiktige støy og langsiktig forventninger. Det er bare å blokkere noen om du mener det er reinspikka tøys. Kursen har nesten ikke endret seg det siste året, bortsett fra noen ned/oppturer. Men nyhetene har vært der, men de har ikke gitt noen tilsvarende økning i kursen.

Teknisk sett, så mener jeg det er reinspikka tøys å bruke tid på det. Det er alt for lavt volum og den bryter alle støtte/motstandsnivåer når den går opp/ned :smiley:

Andre derimot syntes ikke det er tøys og da blir det plutselig mer momentum;) Men nå skal ikke denne tråden handle om slike finurligheter…

Jeg er mer fokusert på det fundamentale, men setter stor pris på de som bidrar med TA.
Jo flere vinklinger rundt en aksje jo bedre. Må være rom for alle på et åpent forum hvor de fleste har interesse for aksjen.

Vi er ikke nedrent med innlegg på Hudl tråden, enda😜

Serviett-TA:

Den brøt opp og over MA200 og denne tok imot bra på reaksjonen fra intradag høy. Dvs. vi hviler mer eller mindre nøyaktig på MA200 per idag. Så mye å like her etter en lang periode med konsolidering mellom 2,35 og 2,45. Dette burde være betong. Målet nå må være å etablere seg over 2,60 og ha flere dager på / over denne kursen slik at de andre glidende snittene kommer krypende oppover. Så har vel 3,20-3,40 tidligere ytt god motstand i denne minns jeg.

Fremstår som relativt fristende å plukke her etter dagens utvikling men vi får se om dette “kun” er et resultat av nylig omtale eller om det ligger noe faktisk fundamentalt bak denne bevegelsen.

9 Likes

Takker så meget!

Minner om selskapspresentasjonen idag fra kl 12:00-14:00.

Tips: Gå gjennom din setup og check i god tid før det starter. Kopier linken og lim inn i nytt vindu

For streaming webcast: Microsoft Teams meeting Join on your computer, mobile app or room device

Click here to join the meeting -

WE1ODktZjcwZDkyMTIxZGVj%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%22c1a5a59d-592c-49
a2-ada8-beedc552d1f5%22%2c%22Oid%22%3a%2221748d9f-4e47-4551-88c6-78bace2b3d89%22
%7d

Meeting ID: 365 303 377 42 Passcode: NZ3RW5

Participants from Huddlestock: John E. Skajem - CEO, Stefan Willebrand - CTO, Marcus van Koningsbruggen - Product Manager Language: Norwegian

Viewers may submit questions to the presenters by sending an email to: John E. Skajem. John.skajem@huddlestock.com

2 Likes

Huddlestock Fintech AS (OSE: HUDL): Completion of acquisition of Trac Services AS and Tracs Technology AS and share capital increase

4 Likes

Brikkene faller på plass.
Da er alle formaliteter på plass, boksåpneren på plass?
Jeg mener det.

2 Likes

markus van koningsbruggen skal presentere i dag. Han er fra Tracs, så det blir interessant å se hvordan han mener oppkjøpene utfyller hverandre også

2 Likes

Noen som får logget på Teams?
Jeg får bare melding om at det er noe feil!

Jeg er inde

Det ligger 3 “space” i linken som ikke skal være der. Prøv denne

1 Like

Fungerte…takk for den :smiley:

Huddlestock gjennomfører oppkjøp

Bricknode announced today that it has secured a loan for SEK 5.3 million. The loan will support company operations in the lead up to its planned acquisition by Huddlestock, which was announced on 15 March 2023.

The acquisition will be carried out through a sale of 100% of the shares in Bricknode Software AB, Bricknode Platform AB and Bricknode Ltd (collectively the “Subsidiaries”) to Huddlestock for a total consideration of 41,138,911 shares in Huddlestock, provided that the Subsidiaries have a total net cash position of SEK 4 million as of 1 April 2023.

Stefan Willebrand, Founder and co-CEO of Bricknode, said: “Securing this loan will ensure we meet the required cash position of SEK 4 million in the Subsidiaries, which is an important step towards closing the deal with Huddlestock. The loan will also support company operations in the lead up to the acquisition and we are very pleased that we could arrange this quickly.”

Summary of the loan terms:

• Loan amount: SEK 5.3 million
  • Loan term: 1 year
  • Interest rate: 1.5% per month

Bricknode secures loan for SEK 5.3 million to support company operations in lead up to acquisition by Huddlestock | MarketScreener

2 Likes

Ud fra Skajems gode humør i dag, virker det som om vi har meget godt i vente. Mange af de her “lavt hængende frugter” vi blive signeret den næste tiden. Er sikker på at de fleste har ventet på den endelig godkendelse fra Tracs og nu begynder at eksekvere.

Som vi siger på dansk “alt godt kommer til den der venter”

4 Likes

Head of Investment Products i Sandnes Sparebank var tilstede i går. Dette er litt interessant, da de tilbyr aksjehandel via Norne idag. Norne er også eid av sparebanker (ikke denne, så vidt jeg ser). Norne er de eneste som følger Hudl og har også vært market maker.

Ikke for å dra spekulasjonen for langt, men det hadde jo vært en knall å levere til Norne/sparebanker.

En representant for Investeringsfondet Viking var der også. De jobber i første omgang med kapitaltilførsel til bedrifter (emisjoner), så får håpe det var andre grunner til at han var der :blush: Hudl har jo fått inn en del penger nå + at de regner med å ha positiv kontantstrøm i slutte av året. De sier også at de ikke har flere planlagte oppkjøp.

4 Likes