Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Teigland kunne med fordel latt vær å følge selskapet. Er ikke annet enn pump og dump i kjølvannet av hans aktivitet. Enten det gjelder julekuler eller andre oppdateringer. Volumet er såpass begrenset at P&D dessverre er alt for enkelt

2 Likes

Valgte å kjøpe litt her idag. 2,50 og 2,35 - snitt ca. 2,42. Gambler på at dette var en overreaksjon men kan også hende det var for prematurt med brudd over MA200. Neste dager vil vise!

1 Like

Shorting som pågår.
Har fått beskjed at aksjer har blitt lånt ut siste dagene.
Noen som er smarte og har noen få aksjer til utlån kun for å holde kontrollen på dette

Lite som holder seg oppe i disse tider

Med omsettingen som er så er ikke shorting i denne aksjen veeeeldig fortenestefult. Bunnen er tilsynelatende veldig solid og selv om kursen er relativt lett å manipulere så er det vanskeligtenkelig at individet @Harlind nevner har ubegrenset handlingsrom…

Jeg aner ikke hvem som shorter i aksjen.
Vet bare med 100% sikkerhet at det shortes, omfang uvisst.
Det gledelige idag er at noen tok og tar tak i og får ryddet litt på salgssiden.

Vi trenger Bedrock kontrakter nå, eneste som kan sette fart og vedvarende oppgang.
Selskapet må levere dette nå, eneste brikkene som mangler slik jeg ser det.

Dette fra q4:

Grow and deliver:
• Significant negotiations with 4 prospects for “end to end” solution
• 20 additional new promising leads for Trade and Wealth Tech SaaS solutions

I tillegg varslet Bricknode for en drøy uke siden på webcast at de tilfører nye kunder nå innen nærmeste tid.

Dette blir det avgjørende for at markedet skal få ordentlig tro på Huddlestock.

1 Like

Mine aksjer ligger til utlån i Pars slik som alle andre aksjer i longporteføljen - utelukkende som en sensor for å registrere shortaktivteten i selskapet. Ingen av disse er utlånt pt.

I Nordnet er det lånt ut.

1 Like

Og det med høy risiko. I et tenkt tilfelle hvor en eller flere går sammen kan en “skvis” forårsakes relativt lett. Nå har ikke jeg kikket i ordreboken, men det er ikke mange NOK som skal til. Inndekningen av shorten er heller ikke uproblematisk…

1 Like

Enig med deg i begge deler

@Dovregubben
Fikk du med deg denne på presentasjonen igår?

Den fikk jeg ikke med meg Var det Stack du tenkte på spesifikt? Dette er vel kunder de fikk med Tracs oppkjøpet?

Ja, riktig. Stack

Tror ikke dette har noe med shorting å gjøre. For tiden er det få eller ingen aksjer som stiger bare på forventninger om noe som kanskje kan bli bra.
Uansett hva Huddl sier så er det imponerende tall markedet krever å se.

De er agenter for Tracs i Norge TRACS - Finanstilsynet, så det er kjent. Det jeg ikke vet er om de skal bruke HUDL sin løsning når de utvider. Som du har beskrevet tidligere er det stor sjanse for at de gjør det, men det får vi vite i løpet av året.

Ja, det er selvsagt usikkert om Stack by me er blant de 7-8 kontraktene som ligger og venter på signering.
Håper jo personlig at det ligger større kunder i den bunken, helst tyske.

Shorting er jo nesten gratis penger når den blir pumpet opp på denne måten. Det er ikke mange pengene å tjene, så regner evt med at det er en liten operatør. Jeg ser for meg at det blir store variasjoner fremover, inntil de nye aksjene blir tatt av større operatører. Dette er jo også en fin mulighet til noen større å få en fin inngang.
Det vi må se på er når de får onboarded alle de nye klientene + signert avtaler. Det er eneste måten kursen kan stabilisere seg på.

1 Like

Litt skuffet over Solaris. Jeg hadde trodd at bankene der skulle blitt rullet ut mye raskere. Jeg tror mye har med problemer å få tak i kapital det siste året. Mange av Fintechbankene har nok måttet redusere investeringer og satse på å i breakeven.
Det jeg håper mest på nå er en kontrakt med en større konvensjonell bank eller større institusjon med eksisterende kundegruppe ex forsikringsselskap.

Edit: Solaris er fortsatt sinnsykt viktig, da det var bevis på at Hudl sitt produkt er riktig og veldig bra.

1 Like

Eneste måten å få en oppgang på og et nytt mer stabilt gulv er hvis de viser frem imponerende tall i kvartalsrapport evt kommer med positiv update/PW

Der er vi ikke helt enig.

Selskapet har guidet positiv cashflow mot slutten av inneværende år.
Selskapet er gjeldfritt og vil ikke trenge tilførsel av kapital til drift.

Jeg mener at det eneste som mangler og som vil løfte aksjen er nye Bedrock kontrakter med tilhørende tidsplan for når kundene går live og således genererer inntekter fra de nye kontraktene.

3 Likes