Fullført oppkjøp av Tracs som det kom melding om igår har fjernet alle teknaliteter ift å signere nye kunder.
De kommer, men jævlig tid alt tar
Ser ut til at Hudl ligger i forkant og har valgt rett. Artikkelen handler om at Nordnet vil legge alt sitt i skyen. HUDL og Bricknode har sagt at det er et av fortrinnene de har ved integrasjon og onboarding.
Advarsel!! Veldig løs spekulasjon uten grunnlag i noe. E24 skal lansere ny aksjelive-løsning - kan det være at de ønsker å implementere en handelsløsning Jeg tror det er usannsynlig, men da har jeg ihvertfall lansert ideen.
Da kan vi gratulere en av brukerne her med å ligge i pluss på investeringen etter noen regnskapsmessige triks i Ludo Han er klar for CFO-stillingen i Harmonychain, hvis han søker.
Den riktige er
Kostpris 2.5451
Og skyldes rett og slett veldig mange mindre kjøp siste 12mnd og noen småsalg(med tap) i 2022
Da er du veldig unøyaktig ved avrundingen, så godt med avklaringen der. 2.5451 skal avrundes til 2.55.
Ja, burde sikkert det, men 2,54 ser bedre ut
Passser bra til Harmony da kanskje
Kan E24 ikke være den nyhetside huddlestock har meldt?
Hvis du tolker >25k brukere veldig langt - “has signed an agreement with a leading Nordic investor news site, counting more than 25.000 users.” Jeg tenkte på den tidligere, men tror det var en her som nevnte at den er en del større. Jeg mener at de hadde 20mill treff i mnd, så sannsynlig snakker vi om langt flere registrerte brukere.
Finansavisen kan faktisk være en aktuell kandidat. Jeg trodde de var større, men de ligger rundt 30k. Jeg oppfatter dette til å være totalantall digital+papir. Bruker du antall lesere, så ligger de en del over, men aktuelle er nok antall abonnement.
Økte fra 28k til 31k i andre halvår 22
Bricknode EGM: Approval for sale of Bricknode’s operational assets to Huddlestock
All conditions for the Transaction have now been fulfilled and completion of the Transaction is expected to occur on Tuesday, 4 April 2023.
Huddlestock Fintech AS (OSE: HUDL): Completion of acquisition of Dtech AS and share capital increase.
Har ikke helt kontroll på dette selv med Nordnet Bank og Nordnet Liv.
Nordnet liv er vel småsparere i Nordnet, men hvem står bak Nordnet Bank kontoen?
Innimellom kjedelige lister i Huddlestock, men merker meg nå at Nordnet Bank øker i det stille og har gjort det lenge.
Siste 3 mnd har de økt fra 1,0 mill aksjer til 2,083 mill aksjer på gårsdagens liste.
- NORDNET BANK AB - KONTO #11 +45 000 +2,21% 2 083 604 1,5387%
Nordnet livsforsikring er vel utelukkende «Nordnet zero».
Uten at jeg vet, så tror jeg Nordnet bank kan være egne investeringer i fond eller nominee for andre investorer.
Interessant når vi sammenligner Bricknode sin aksjonærstruktur. Nordnet pensjon Sverige har 6% av aksjene. Mulig at de bruker noen av tjenestene til Bricknode i forvaltning av egne fond?
Jeg tror Nordnet Bank AB er investeringer foretatt av Nordnet sine kunder (oss). Liv/forsikring er fond, men jeg er ikke sikker.
Det er 213 på Nordnet som har investert. Vi kan følge utviklingen der for å se om interessen øker.
Plaid’s 2023 Fintech Predictions from Zach Perret, Co-founder & CEO of Plaid
Ifm Trac oppkjøpet ble det inngått en bonus på 3 prosent aksjer dersom Huddlestock Group når en total omsetning på 100 millioner kroner og en EBITDA-margin på 5 prosent i 2023. Dette er vel oppnåelig nå etter siste oppkjøp (Dtech)?
Vil seg ikke med Hudl, holder ikke nivåene…
Tålmodighet er en dyd, den kommer før eller senere. Jeg er trygg på det
Jeg har litt her, men at denne skal ta helt av og ta en SOFF også videre synes jeg høres rart ut
Da må de i så fall vise frem ekstremt overbevisende og overraskende tall. Ikke tale om at det skjer noe stort før det slik jeg ser det
Da blir mitt spørsmål, hvorfor skal ikke denne med det ufattelige potensialet kunne ta en Soff?
Det ligger et helt eksepsjonelt marked klar til å erobre markedsandeler i. Hudl kan velge og vrake i kunder, selv om det ikke merkes enda.
Det vil merkes ganske snart og det som kreves nå er å vise til håndfaste større kunder med større brukermasse med en tidsplan for når de går live.
Selskapet er gjeldfritt og de vil være cash positive på slutten av 2023 ifølge dem selv.
Forløsningen kommer når de neste kundene meldes, jeg tipper rett over påske begynner det å ta form.
Vi får se, det har vært en seig jævel av en aksje, kombinert med et plukk råttent it/teck segment kombinert med aksjonærer fra “en annen planet” som har dumpet store mengder aksjer hver eneste gang aksjen har begynt å gå og det har skjedd snart et dusin ganger siden sommeren 2022.
Denne dumpingen som til stadighet har skjedd har bremset og skremt mange fra å investere betydelig tyngre enn de har gjort, inntil videre. Fordi de vet at dersom de kjører på kommer det en større selger på banen, derfor holder de heller igjen og bare plukker på dumpene.
Jeg kjenner flere som idag sitter med betydelig andel aksjer i Hudl som sier, “Roger, hvorfor skal jeg kjøre på oppover når jeg vet at jeg kan ligge rolig å få aksjene billigere”
En regelrett mareritt aksje har det vært å sitte i, akkurat som Nel, Pho og Soff var det samme for min del før det løsnet.
Dagen det løsnet gikk alle ovennevnte flerfoldige hundre prosent.
Alle de aksjene var langsiktige case for meg, med inngang Nel 1,67 laveste kjøp, Pho 29,70 laveste kjøp, Soff 4,60 laveste kjøp og Hudl 2,25 laveste kjøp.
Jeg har trua.