Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Fondsoppdatering - Tomorrow. Steget med rundt 300k (EUR) siste 3 ukene.

Bilde 03.04.2023 klokken 13.50

2 Likes

Gode tanker der @Rodjer! Tenker stille for meg selv at om kursen svekkes litt nå, så vektlegger jeg i særdeles liten grad. Oljen har momentum opp og med den følger tungvekterne etter. Det er ikke vanskeligtenkelig at investorer selger litt HUDL for å ri oljebølgen opp - mange oljeeksponerte selskaper har fått mye juling sistne mnd…

1 Like

Kort påske-update: Etter bevegelsen opp har vi som antatt falt endel tilbake og MA200 holdt dessverre ikke. Imidlertid kan det se ut som vi har funnet litt støtte ved MA100 og den reagerte fint opp fra MA50. Alle de 3 korteste glidende snittene svinger oppover og vi setter også stadig høyere bunner og topper. Spoler vi frem noen uker så kan det fint være vi har fått fotfeste over 2,60.

“Risikoen” per tid ser jeg primært som at vi får en videre ørkenvandring mellom ca. 2,30 og 2,50 (med korte stunt til nedsiden slik har vi har sett nylig). Støtten rundt 2,35 ish virker bunnsolid og her ligger iaf jeg med kjøp :male_detective:

God påske! :hatching_chick:

3 Likes

Bricknode awarded place on WealthTech100 list for 2023

Huddlestock står ikke på listen lenger, men sammen er vi der fortsatt :muscle:

1 Like

Hehe, artig, satt akkurat å bladde gjennom den.

WealthTech100 2023 - WealthTech100 (fintech.global)

Bricknode vil nok vise seg som et særdeles godt kjøp for Huddlestock.
I et par år har de jobbet med dette for øyet, veloverveid og kjøpt når segmentet ligger med delvis brukket rygg.(det siste var selvsagt tilfeldig, men dog, bra for oss aksjonærer i Hudl)
Blir bra dette når sektorrotasjonen kommer.

1 Like

Noen som har erfaring med tjenestene og produktene til Hudlstock? Hvordan får man tilgang? Er det via Tracs?

Det er ikke lansert til sluttbruker i Norge enda. De går også B2B, så du vil aldri gå direkte til Hudl. Er du derimot en større institusjon, så er du sikkert hjertelig velkommen til å få en privat demonstrasjon av produktene.

Noen som tror at Bricknode er flinkere på promotering enn Hudl? Se f.eks på Twitter. Jeg håper de får ansvaret for dette i det nye firmaet også.

https://twitter.com/bricknode?s=21&t=Ib6vvEQvviAKSah3mKO81A

1 Like

Jeg trodde jeg hadde sett Hudlstock Trader skulle være tilgjengelig men da misforstod jeg nok

Huddlestock Fintech AS - Completion of acquisition of Bricknode and share capital increase.

5 Likes

Stemmer det at det gikk et kryss i Hudl nå på 2,5 mill aksjer?

I såfall bør man da følge med, slikt kan ofte være spennende og positivt

1 Like

Huddlestock Fintech AS (OSE: HUDL): Invitation to an in-person Investor Presentation in Bergen with a company update.

6 Likes

Mulig det er første del av aksjene fra oppkjøpet. De første skal selges fortløpende , så det blir spennende å se om det kommer inn noen store.

2.40,- pr aksje er litt under det oppkjøpet ble gjennomført på (2,60), men absolutt godkjent. Kan de gjennomføre de neste salgene uten å dra prisen ned, så står det til 10 i stil.

Betyr det at de 2,5m aksjene sannsynligvis skal selges nå i nær fremtid?

Tvilsomt, transaksjon på 2,40.
Alle aksjonærene i Hudl kan vel ikke selge på tap skulle man tro.
Må være en viss størrelse på investoren som tar 2,5 mill aksjer.

2 Likes

Ser vi noen signaturer innen presentasjonen? Lov å håpe at det kommer noe :+1::blush:

Skajem har ved to anledninger snakket om flere kontrakter liggende klar på pulten, Bricknode snakket om flere signeringer på gang. Vil tro det er stor sannsynlighet for at vi får noe i forkant av torsdagens presentasjon.

2 Likes

Så vidt jeg kan læse mig frem til vil præsentationen kun være fysisk d. 20. Er der nogen herinde der kommer til at deltage og kan dele lidt info efterfølgende? @Rodjer deltager du? :innocent:

Hei, det stemmer at det kjøres ikke webcast på den, tipper det kommer flere av disse fortløpende framover også i andre byer i inn- og kanskje utland.
Jeg skal ikke delta på den i Bergen, det er for langt unna for min del.

1 Like

Bricknode har oppdatert siden sin.

https://twitter.com/bricknode/status/1648287786410074113?s=46&t=Ib6vvEQvviAKSah3mKO81A

3 Likes