Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Fryktelig spent på hvem kjøperen(e) til alle disse aksjene er.
Synes klart at det er avtalt pris på 2,4.

1 Like

9 Likes

Er der en der har et overblik over rækkefølgen og cirka tidspunkt nuværende underskrevet kontrakter skal gå live?
Altså nyhettsiden, investeringsklubben og investment banken…

Dessverre, men side vi ikke har hørt noe mer konkret vil jeg anta de er forsinket

Til dem der ikke er medlem af facebook siden. Her er bergen præsentationen :slight_smile:

HSF-IR-Bergen-20-April-2023-Final.pptx-2[2547].pdf (2,4 MB)

1 Like

Det er jo bare å ta tak i ventelisten her, så går kursen til himmels :grin:

1 Like

Ja. Spørgsmålet er nok bare hvornår?

Eller bare «når»? : )
Hvilket kursmål tenker dere er realistisk?

Du kan jo spørge @Rodjer om han stadig har 9,14 NOK i 2023 :wink:

Ja, jeg har ikke forandret det enda, men det betinger at at det meldes 3-4 Bedrock kunder nå før sommerferien slik at dynamikken endrer seg her.
Så har vi tror jeg hvertfall en som har stått på selgerlisten de siste dagene som har igjen endel og som sikkert skal helt ut nok engang så vi får håpe at kjøpere fra Bergensmøtet nå stepper opp og tar imot.
I den grad det er noen fordel så har 2,30 vist seg å gi betydelig interesse på kjøpersiden tidligere.

3 Likes

HUDDLESTOCK FINTECH AS (HUDL): REGISTRATION OF CAPITAL INCREASES

1 Like

HUDDLESTOCK FINTECH AS HUDL MANDATORY NOTIFICATION OF TRADE BY PRIMARY INSIDERS AND CLOSELY RELATED PERSONS

2 Likes

noen som vet hvem som solgte over 500k aksjer i dag? antar at de store kjøpene på 2.3 er samme person.

Slik jeg vurderer det tror jeg kun det er 2 potensielle selgere i realiteten og de har man sett på listene siste tiden.
Sparebank1Markets og eller Kt Global Invest.
Virker som dagens handler er avtalte på forhånd.
Spørsmålet er hvem kjøperen er og det blir spennende å se.

Noen som kan forklare dette? Er det bare en copy&paste som har blitt med eller venter Hudl fortsatt på en full godkjenning for Tracs? Se gulmerke (fra siste presentasjon) «pending regularity approval».
Jeg mener jo at alt skal være klart ref børsmelding fra 28/3.

Ja, det er nok bare en forglemmelse, alt såvidt meg bekjent der er i orden ja.

1 Like

Er nok en copy/paste tabbe, gjenbruk av tidligere presentasjonsmal.

28.02.2023 08:45 CEST | Huddlestock Fintech AS | Non-Regulatory Press Release
Huddlestock Fintech AS (“Huddlestock”) has received ownership approval from the Norwegian Financial Surveillance Authorities (“FSA”) and will move swiftly to close the transaction and start the group collaboration.

1 Like

Den siste drøye uken har vi i bunn og grunn to selgere i Hudl, det er Kt Global og SBM1 Marketing(Berker Group sine aksjer)
Heldigvis har disse og spesielt førstnevnte fått solgt ut det meste av sin beholdning og en melding nå denne uken kan få dem kanskje helt ut veldig kjapt.
Det er ganske påfallende at nesten hver gang en større aktør har solgt seg ned med mye eller helt ut ned mot 2,25-2,35 så har det kommet nyheter i etterkant, jeg setter min lit til at det skjer også denne gangen.
Alle de avtaler som over lengre tid har ligget nærmest klar må vel omsider ha blitt helt klar nå, satser på at kommende uke kan bli et vendepunkt oppover igjen.
Ubegripelig lang tid alt trenger, samtidig velger jeg å fokusere på at til tross for at aksjen har vært kjedelig over lengre tid har den i det minste vært stabil.

1 Like

Nærmest kopi av fremtidsutsiktene siste år også :blush: De er nå 10 selgere og banker står nærmest i kø for å lansere. Nedfallsfruktene skal plukkes raskt fra februar og 4 klienter er i sluttforhandlinger for totalpakke.

Hvis de snart klarer å levere på dette, så blir det bra. Våren står for tur, så kanskje aksjen snart springer ut :sweat_smile:

1 Like

Sitter med en “godfølelse” for denne uken, satser på at vi får en start denne uken og at Hudl vimpelen kan heises i løpet av mai.

4 Likes