Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Jeg tar avslutning rundt / over 2,10 “any day” og ihvertfall idag. Kan markere en slags bunn for en kort periode. Men litt grumsete bilde er det nå.

Om åpning stemmer, 2,29, så åpner vi over SMA 100, bør gå litt teknisk på dette.

Et par dager senere fikk vi den halen ned som jeg snakket om og en volumcandle som peker seg pittelitt ut fra mengden. Trenger ikke bety så mye men ser man bakover har dette tendert til å gi en reaksjon til oppsiden i de påfølgende dager og uker. Kan være vi nå skal opp og snuse på de tyngre glidende snittene (2,40-2,50).

3 Likes

10:42:14 2.10 500,000

Ganske solide salgsordre kommer frem på 2.10
Ser ikke veldig bra ut dette her må jeg si

Nå har vel aldri ordreboken fungert som noen god og eksakt indikator for videre retning i en aksje. Store salgsposter kan sågar bety det motsatte - “nå ser det så meget mye bedre ut” - ville ikke lagt mye vekt på situasjonsbildet i ordreboken i en såpass lite likvid aksje som HUDL.

Det tekniske er ikke grisepent med en i praksis åpen kjelleretasje under kursen vi nå er på. Jeg gambler imidlertid på vending her ved 2-2,10kr men i ukjent farvann som vi nå er i kan alt skje.

Jeg vil tro uten at jeg er 100% sikker at SBM1 holder på å kvitte seg med restene av de 2,5 mill aksjene de “fikk eller tok” fra Berker Group.
Sannsynlig at de 500k idag ble tatt fra resterende og man kan håpe at det er de som har solgt noe de siste par dagene også og håpe og tro at de nærmer seg gjenstående aksjer nå som er overkommelig.
Det 2,5 mill aksjer har tipper jeg idag kommet ned til et sted under 900k aksjer igjen.

Dette viser igjen litt av det ankepunktet jeg har hatt inn mot aksjonærbasen i Huddlestock, det finnes endel med for mye aksjer som ikke har økonomisk ryggrad til å takle for store svingninger.

Og endel av de med kapital i aksjonærbasen ender gang etter gang opp med å øke sin andel gjennom å “hjelpe” disse ut til rabattert pris istedet for at de heller selvsagt kunne økt over børs.

Ender greit i pluss idag. salgslisten minket med 45 000 stk nå som jeg tok. 2,1.

2 Likes

Har hatt Hudl på listen veldig lenge.
Jeg mente sist at 2,3 er ett veldig godt kjøp, men var låst i posisjoner så kunne ikke gå inn, nå derav da kurs er 2,1, er jeg super Bull.
Tok til sammen 50K aksjer idag, har plan om nivå holder seg å ta 70-80K aksjer til på selskap.
Mai måned er definitivt en fin måned å kjøpe selskaper på salg.

2 Likes

Vi får nok en ny analyse fra Norne i næste uge :ok_hand:

4 Likes

Ja, de pleier å komme ut med det i forkant av q tallene

Garantum Wealth Management AS selects Huddlestock for nominee depot, management of shareholder registers as well as customer- and tax reporting

4 Likes

De mindre avtalene fortsetter å komme, men det trengs mange av dem

2 Likes

Ikke dumt å ha med Knut Anton Mork på laget da. Det ligger sikkert muligheter med avtaler direkte med den svenske hoveddelen av Garantum også, nå som de har en fot innenfor.

2 Likes

Hvordan er utviklingen her for dere som husker?

1 Like

Følger den ugentligt. Vil mene den har steget omkring 100.000 euro om ugen, de sidste par uger.

Her er et screenshot fra 28.12.2022 (3,3 mio euro)

2 Likes

1 Like

Og det kommer mange slike fremover, tror jeg.

Herlig melding. Liten, ja, men her er det recurring revenue og lite kostnader. Altså legges pengene i stor grad rett på bunnlinjen. Er sikkert noe support, men løsningen er vel designet slik at det meste går med automatikk…

Tipper de også har en del inntekter på å sette oppløsningen for kundene.

Og inntektene blir ikke borte etter første året.
3 meldinger siste uken, nærmer oss vel rundt 2 mill i inntekter bare på de. Så kan man gange dette med x år.

Dette liker jeg.
Riktig fin 17. Mai

1 Like

Det jeg liker med avtalene er at de gir litt innblikk i inntjeningen. De større avtalene vi venter på er langt vanskeligere å regne på, da det avhenger av brukerne til kundene.

3 avtaler på mnd i snitt på totalt 1-2mill/år hadde vært knall det :slight_smile:

2 Likes

Liker veldig godt å se at Huddlestock blir valgt :grinning:

1 Like