Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Ja, Trader 2.0 var i realiteten klar for forvaltere som handlet fra dag til dag, men for tradere måtte integrasjon på plass mot bank-id og VPS før løsningen var fullverdig. Dei jobba med begge deler.

4 Likes

Kva er det som skjer med Huddlestock i dag? Har gått i auksjon og ligger på 1,70? Har det kommet nyheter som eg ikkje har fått med meg her?

Nei, ikke skjedd noe.
Knapt omsetning, snart 2+ igjen vil jeg tro og ikke minst håpe.

Dette caset ser bare ikke bra ut nå. Selgersiden er blytung her langt under 2.

Kan få en fin bottom-out her nå om vi får frem litt volum.

1 Like

Q1 og CMD opptak

For de som trenger litt ekstra, så fungerer teksting til engelsk ganske greit på Youtube.

3 Likes

Huddlestock Fintech AS is placed in Penalty Bench

image

Har de glemt at de er et børsnotert selskap ? amatørskap og slurv, unødvendig å spre denne usikkerheten til svenske og tyske aksjonærer.

Et lass med selskaper dette gjelder.
Men, overhodet ingen unnskyldning.
opprinnelig plan var å levere 1.6, vet ikke hvorfor den ble utsatt.

Årsaken til at de meldte utsettelse av årsrapport fra 1.6 til 16.6 var fordi ifbm oppkjøp av alle selskapene så har det tatt lang tid å få inn og godkjent alle de respektive selskaps papirer.
Så de har vært klar over lovene men de har ikke kunne levere den ut i tide grunnet det over her.

Bare småselskaper det gjelder. Flere av de er typisk veldig ustabile også
Jeg solgte alt på 1.9

21/6 er planlagt for revidert årsrapport. Det kan jo bli lange 3 uker om dette står seg. Det ser ut til at de fleste som vil selge allerede er ute, så vet ikke om det betyr så mye for kursen på kort sikt.

Eller så har jeg sett gjennom Q1 og det ser veldig bra ut. Ledelsen virker veldig kompetent og ser fremover. Jeg gleder meg til brandingen som er på vei.
De sier selv at de må fokusere på å få inn kontrakter nå, så vi får se om de klarer å levere nå. John innrømmer endelig at større klienter tar lang tid, så vi får se hva de får til med de mindre fremover.

3 Likes

Hvorfor tror du det? For meg virker det omtrent som det motsatte skjer, at flere og flere selger og vil ut av HUDL. Dermed faller kursen jevnt og trutt, slik den har gjort i laaaaaaang tid nå. På et eller annet tidspunkt er vel bunnen nådd antar jeg…

1 Like

Mulig at du har rett. Jeg ser bare at flere i topp50 øker. Kursutviklingen har jo ikke vært så veldig morsom de siste ukene.

Det jeg ser at de fortsetter å bygge firmaet. Det som mangler er fortsatt den ene kontrakten som drar de fremover. Frem til de kommre, så skjer det ikke så mye. Eventuelt at de får inn en større investor.

Nå har jeg ikke saumfart hva som er skrevet tidligere, men det er jo en åpenbar selger jeg tror jeg har kommentert før og det er jo Bricknode. De har vel lån på ca 15 millioner som skal dekkes med første transje (19 mill Hudl aksjer), neppe billige lån (det siste de tok opp var vel 1.5% rente i måneden) og med kraftig fallende Hudllestock kurs siden transaksjonen så trengs jo enda mer aksjer solgt for å dekke det.

Så håper og tror jo jeg at de har vært litt smart i valg av långivere her og at de heller konverterer gjelden sin til aksjer, men det ville vær veldig naivt å tro at det ikke kan skje at de rett og slett må selge disse aksjene for å gjøre opp gjelden. De har jo et visst tidspress på seg i året som kommer om de skal holde tidslinjene sine også i forhold til den totale aksjonærmassen i Bricknode.

2 Likes

Øverst på topp 50 har det kommet inn en konto som har solgt mye. Jeg mistenker dette er oppkjøpsaksjer?
Verdsatt til 2,60 og selges godt under.

Oppkjøpsaksjene har ikke blitt frigjort enda. Tror det tidligst kommer i juli. Det er vel Nordnet du tenker på, så mulig det er klienter som selger.
Hva som skjer med oppkjøpsaksjene får vi se etterhvert. Skal de selges i markedet, så vil det holde et lokk over prisen.

Den 5 mai kom nordnet bank ab inn med en post på ca 18 millioner aksjer. Denne kontoen selger. Må jo være oppkjøpsaksjer.

Njord groupkom også inn med aksjene den 5 msi

Hva mener du med at de ikke er frigjort? Selve aksjene ble vel utstedt der i april. Første transje var 19 mill aksjer og de gikk til Nordnet en uke senere samme dag som Njord fikk sine.

Jeg mener å huske at når BRICK eierne fikk aksjer i Huddlestock så var bytteforholdet, på tidspunktet for dealen, en verdi på ca det dobbelte. Så mange xBRICK’ere kan sikkert finne det akseptabelt å selge HUDL til kurser langt under 2,60?