Skjult selger på 1,73 også, men antar den også snart er tom.
Ser nå fram mot at selgerne forsvinner en etter en og at kursen nå snart gjør et ordentlig hopp
Tror muligvis vi står i et trendskifte i aksjen nå.
Nye aktører på listene som har lastet betydelig de siste dager, siste salgskrampetrekninger fra enkelte, topp 50 nettoøkt ørlite grann siste 30 dager, Trader 2,0 lanseres snart?
Ser bedre ut dette nå, veien til kurs over 2 kroner er kort nå.
Legger selv lite vekt på hva Norsk Bulls mener, men de endret til KJØP igår uansett.
HUDL.OL (OSE) (norskbulls.com)
Liker mer hva @Hpbjorn sier, hva ser du nå?
Ingen endring på såpass kort tid. Jeg ser på kort sikt etter evne til å holde glidende snitt - p.t. 1,62 MA50 og 1,58 MA20. Disse vil nå begynne å stige etterhvert som kursen holder forhåpentligvis holder seg godt. Om vi får en plutselig reaksjon oppover eller en mer seig utvikling gjenstår å se.
Får vi litt volum her nå mellom 1,70 og 1,75 er vi veldig raskt tilbake på 2-tallet. Mye kan skje fort her med de rette triggerne.
Momentumet har snudd de siste dagene - 221k på kjøp til 1.73 nå. Hvis dette holder seg, så blir det interessant når kontraktene kommer.
Yepp. Ordreboka er snudd opp/ned nå. Kan bli litt stigning fremover, og det FØR det har kommet melding.
Ser bra ut nå
I praksis ikke noe motstand herfra før vi er litt over 2-tallet. Enda mer volum motstand fra ca. 2.25-2.30
EDIT: Gotta love this:
Jeg tror og håper denne økende interessen og oppgangen passer helt perfekt inn mot at det snart meldes noe nå.
Har vært utrolig stille lenge nå og det må jo definitivt nærme seg noe.
1,8-2,0 ish betydelig bedre fundament ved nyheter enn 1,50 ish.
Det er Nordic Fintech week i Køben neste uke. Fuchsgruber skal dit, så det hadde jo vært artig om han kunne avsløre noen signering til det. Han kjører en aktiv kampanje på LinkedIn nå. Hvis ikke Batman kan hjelpe, så er det ikke håp
Får bare inderlig håpe at momentet vedvarer litt nå så vi slipper å havne nede i rundt 1,5 igjen !
Kjøpersiden ser sterkest ut akkurat nå ihvertfall
Hold ut litt lenger nå dere som har vært med på hele nedturen, dette blir bra
Godtfolk,
Vi legger bak oss den beste uken i Hudl som hvertfall jeg har opplevd siden jeg ble aksjonær her for snart 22 måneder siden.
Aksjen klatret drøyt 15% mandag, deretter har den konsolidert fint rundt 1,67-1,73 før den i dag virkelig tok sats igjen og endte på 2,03 tilsvarende en oppgang på 18,02%.
Uken under ett har aksjen steget 37,16%.
Mange er sikkert forundret og lurer på hva som har truffet oss denne uken. Min forklaring og som jeg har forsøkt å synliggjøre i mang et innlegg er relativt enkel og primitiv, men den har nok mye riktig i seg.
Et forbanna plagsomt, uforståelig og ikke minst irriterende salgspress gjennom mange mange måneder begynte for alvor å avta i forrige uke. Dette salgspresset har ført kursen i Hudl til ATL på rundt 1,46 tilsvarende konkursprising. På mandag begynte enkelte nye aktører å laste til dels store mengder aksjer og det har flere av dem fortsatt med tirsdag og onsdag også, mens hovedsakelig gamle kjenninger har solgt.
Det positive med ukens salg er at man har solgt disiplinert med skjulte poster slik at kjøperne har kunne absorbere fortløpende.
Psykologi betyr ekstremt i børsverden, grønne tall på bunnlinjen er flott, men nå tror jeg vi har en kombo av laveste kurs ever, selgere i stor grad ferdig, nye aktører har fanget interessen for Huddlestock kombinert med at q2 rapporten var svært oppløftende og at nyheter er nødt for nå å være uhyre nær.
Intet som skulle tilsi dersom det meldes en kontrakt med en stor kunde nå at ikke aksjen kan gå som den gjorde i 2021, den gang fra 2 ish til over 7. Justert for aksjetallet i dag så skulle det tilsvare 4-5 kroner tipper jeg og det vil bare i såfall være starten.
Analyst Group mener selskapet i dag er verdt 607 mill tilsvarende NOK 3,20 så det må være første delmål uten melding.
Uansett en herlig uke og måtte det fortsette i neste uke.
Ønsker dere alle en fortreffelig helg!
Hyggelig at denne snur for dere. Har hatt selskapet i sidesynet lenge, og dette nedsalget har vært drepen, og til dels ulogisk. Har forøvrig tatt et tilsvarende bet på Arr, som har et ganske likt bakteppe
Hva har selskapet guidet i inntekter i 2023 og 2024?
Hvilke marginer forventer de?
Så vidt jeg så skulle de gå pluss fra Q4
Selskapet har vel ikke guidet noe for 2024 såvidt jeg kan huske, de måtte avvente et kvartal eller to da de ikke helt klarte å forutse takten på daværende tidspunkt, antar de avventer til de eventuelt har spikret seg noen nye Trader kunder hvor de lettere kan estimere inntektene fra januar 24.
De har for noen kvartal siden oppgitt NOK 200 mill som medium target, det kan det tenkes det er for 2024ish.
Analyst Group estimerer inntekter for selskapet i 2024 på 179,5 mill og 264,1 mill i 2025.
De har guidet positiv Ebitda fra desember inneværende år.
Det vi vet med dagens takt at de uten nye avtaler cruiser inn til 100 mill ish for 2023.
Konsulentvirksomheten som hittil har stått for storparten av inntektene er fullbooket ut 2023 og bildet så meget bra ut nå til også ut 2024.
Det vi også vet er at marginene øker drastisk med Trader 2,0 da denne gjør at de leverer hele verdikjeden av tjenester selv uten særlig fordyrende mellomledd, altså en gamechanger.
Kalle det gjerne en Nordnetkiller
Men, vi trenger bekreftelser ift det med nye kunder og da helst kontrakter med allerede eksisterende meglerhus som konverterer, får vi det kan det bli tut&kjør.
Huddlestock holder stand, flere kjøpere kommer til, ser egentlig ganske fin ut nå.
Ligger et par tre tunge salgsordrer i boken, men mistenker at hvertfall den på 225k er mer en sperre fra en som ikke er ferdig lastet.
Man er tilnærmet hjernedød om man skal selge 225k i Hudl og legger posten åpen så det tror jeg ikke helt på selv om vi har sett mye rart i aksjen tidligere.
Så vidt jeg husker sagde Skajem at Huddlestock var på vej ind i Baltikum tænker Orion Securities er oplagt
Se vedhæftet. Ren spekulation
Jeg ser at FA har jobbet med en ny portal de siste månedene. Kan jo styrke teorien om at de er nyhetssiden som Hudl har inngått avtale med?
Den svenske kunde der gik live med 60.000 end clients må næsten være denne? Da de skriver at den blev meldt slut 2022.