Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Jeg blir også sittende…

…kan vel lufte at jeg har et sted over 40 000 aksjer i Hugo på 1.80 i snitt :wink:

3 Likes

Prøver en inngang i Nokia først :slight_smile:

2 Likes

Har en lyttepost på 25k aksjer selv, lurer på om jeg skal doble den. Passer fint i skuffen.

1 Like

Da ble det oppigjen 6 øre idag, etter å ha testet 1,5, noe den forhåpentligvis ikke gjør flere ganger.

Slutt 1,65 og en fin urealisert gevinst blinker til meg, men satser på å oppleve langt høyere kurs etterhvert som nye spill kommer

3 Likes

Jeg har vel 64600 tror jeg. Ca det. 1.51 i snitt.

1 Like

Jøss, jeg er virkelig tungt inne 100k på ca 1,68.
Siste 25k er for salg…kjøpt for 1,60, tilsalgs for 1,70-1,75 og oppover :grinning:

3 Likes

Har samme snitt som morti, men en del flere aksjer

1 Like

Veldig mange med snitt rundt emisjons kursen her nå synes jeg, gratulerer!

…men hvor ble det av alle som hadde snitt fra 2kr og opp? :wink:

1 Like

Jeg kjøpte 10k tr for 3 øre tror jeg, overtegnet til totalt 50k, kjøpte 25 k til snitt 2,12 og nå sist 25k til 1,60… Hadde jeg vært lur hadde jeg hatt snitt som var noe lavere…men hva betyr vel snitt på 1,5 eller 1,7 når aksjen står i 10 kroner :slight_smile:
Sa optimisten. :slight_smile:

1 Like

Tipper de solgte i panikk :wink:

1 Like

På 10kr inviterer eg på fest :slight_smile:

1 Like

Tenk når Hugo, Funcom og Axa står i 10 kr. Og Bionor i 5-6 kroner.
Greit med en liten feiring da😀

2 Likes

Jeg har snitt på 2,0. Kun 20000 aksjer. Selger de ikke med tap hvertfall. Får se om jeg snitter ned. Har ikke helt godfølelsen ennå.

Kjenner mange som har sagt det samme ( inkludert meg selv ) og angret på det etterpå :wink:

5 Likes

Jeg har angret på det flere ganger, og tapt mye når jeg til slutt har gitt opp og solgt. Denne gangen er det ikke så stort beløp, så jeg tåler å sitte med dette en stund. Men det er ikke sikkert jeg sitter så lenge hvis kursen går over 2. Får se an litt.

Vel, jeg fikk nå rett i antagelsen min denne gangen, så vet ikke hvor kjip jeg var her. Siden de ikke kommer med noen spill i Q3, så tror jeg det kan bli litt tungt framover i mangel på triggere.

4 Likes

Hehe du hadde helt rett ja. Tror selv q3 kan bli en fin inngang

1 Like

Cristiano vinner priser og er i vinden som vanlig, men jeg er litt bekymret for at han ikke har delt spillet paa over fire uker, er han ute av kontrakten fordi de ikke nadde visse maal? Haaper det dukker opp noe snart, ellers dabber vel dette spillet av temmelig raskt…

Jaja, litt bevegelser da :slight_smile:

1 Like

Litt til nå så får jeg kanskje solgt 25k til 1,74 :slight_smile:
Får jeg solgt, så er den nok oppe i 2 kroner umiddelbart!

1 Like