Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hunter Group (HUNT)

Noen som har oversikten over hva Fredly sitter igjen med etter Hunter stuntet ? Har vel vert en greit betalt jobb for han dette ?

Totalt utbytte er vel 5,8xkr, så han har tjent godt.

Var rundt 2kr på inngangen ?

Noe sånt ja, har vel kjøpt en del hele veien. Usikker på kost

Beklager, utbytte har vært på 5,35kr

Utklippet under fanger opp alt av Fredlys kjøp, utbytte og salg i HUNT fra 2017 til dags dato. Fredly sitter etter mine beregninger igjen med en gevinst på ca. 428 MNOK (før ev. transaksjonskostnader, shortinntekter o.l.). Merk at føringen i januar 2017 er nettet så totalen stemmer ikke helt på krona - men tror ikke dette skal utgjøre mer enn +/- noen hundretusener, så er i bunn og grunn uvesentlig.

5 Likes

Bra oversikt, takk for deling :ok_hand:

1 Like

Hva tenker dere om at han nå «forlater skipet» men at de andre tre tar over aksjene og sitter igjen? Ble ikke Hunter invest, slik en del kanskje hadde sett for seg?

Hunter Group ASA - Exercise of options by primary insiders

1 Like

Ikke den beste livbøyen jeg kan kaste, men håper du berger deg. Been there, done that!

Fredly ute og greit nok å få den støyen vekk, skivebom herfra på hva jeg trodde foregikk men helt okå å få på det rene hva han holdt på med når han lettet seg så lynkjapt for eierskap ( så for meg et mulig stunt ) Kom noe uventet at han skulle ta en høyre venstre og vekk me’n, trodde han skulle bli med videre. Men kan jo som han sier ta 5 min så er han tilbake og da, muligens i mars :cowboy_hat_face:

De gjenværende bekrefter noe på gang og vil komme med info innen nær framtid. Senest i slutten mars ,men gjerne før som de sier. Vil tydeliggjøre at de har troen på videre plan for Hunter :+1: (link fra Andor over her)

Hunter Group ASA - Extraordinary General Meeting held on 16 February 2023

Hunter Group ASA- Management update

Financial calendar

Hunter Group ASA - Notice of Extraordinary General Meeting

Hunter Group ASA and DNV sign CCS development agreement

Hunter Group ASA - Annual Report 2022

Hunter Group ASA - Extraordinary General Meeting held on 21 March 2023

Hunter Group ASA - First quarter results 2023