Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hunter Group (HUNT)

Hvem er dere (vi) eller er det bare du? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ingen selvmotsigelse om man tror på det man har sett av handlinger og uttalelser fra Hunter og mister Fred(ly) så langt.

Edit: Korrigerte noe i skriftlig uttalelse som du bemerket. Bare litt forsiktig så man ikke kjører seg fast, strengt oppdratt så altfor redd for å gjøre noen feil. Jobber med å bli den jeg skal vise meg å være :sun_with_face:

Vi er jeg og meg selv, og min imaginære tvillingbror :slight_smile:

Hva tror du om Hunter da, hva nå liksom? Det er noen hint og glimt i øyet her mener jeg å se🤠 Føler det ble gitt gratis inngang i dagesvis her uten at mange fikk det med seg. Det ble riktig nok handlet mengder av aksjer da…så er spørsmålet hvem.

Prøvde meg på et lite glimt. Per dags dato tenker jeg det er det et tomt eggeskall uten annen verdi enn kompetansen fra de som jobber der. Hva tenker du selv?

Kompetent og trygg ledelse samt hint om at de har 3 case de vurderer ,noe de kanskje vil foreslå ganske snart (til eksisterende) og samtidig sier stay tuned for future updates…Hunter eier vel også egne aksjer som ikke skal ha utbytte/ har noe igjen så det vil stå med penger på bok/ nok driftskapital. Ledelse/ryddig børsnotert selskap og resterende kroner på bok bør vel ikke prise selskapet til under 100 mill/ 17 øre pr aksje til uken. Spent på hvor lavt den vil gå, fyker den ned under dette så blir det nok å øke beholdningen.

Ex dividend NOK 1.80 today

Flaggemelding

Shareholder disclosure notification

Flaggmelding: Hunter

Stay tuned for future updates ja… for så å kjøre ’selge seg ut renkespillet’…øker vel til slutt, litt merkelig om jeger’n selv skal gi ifra seg store prosenter eller gi opp hele skallet her :face_with_monocle:

Stay tuned for videre kjøp og salg…og plutselig 70% eierskap?! :hear_no_evil:

Mandatory notification of trade by primary insider

HUNT - Meldeplikt

Hunter Group ASA - Mandatory notification of trade by primary insiders

Noen som har oversikten over hva Fredly sitter igjen med etter Hunter stuntet ? Har vel vert en greit betalt jobb for han dette ?

Totalt utbytte er vel 5,8xkr, så han har tjent godt.

Var rundt 2kr på inngangen ?

Noe sånt ja, har vel kjøpt en del hele veien. Usikker på kost

Beklager, utbytte har vært på 5,35kr

Utklippet under fanger opp alt av Fredlys kjøp, utbytte og salg i HUNT fra 2017 til dags dato. Fredly sitter etter mine beregninger igjen med en gevinst på ca. 428 MNOK (før ev. transaksjonskostnader, shortinntekter o.l.). Merk at føringen i januar 2017 er nettet så totalen stemmer ikke helt på krona - men tror ikke dette skal utgjøre mer enn +/- noen hundretusener, så er i bunn og grunn uvesentlig.

5 Likes

Bra oversikt, takk for deling :ok_hand:

1 Like