Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Husk siste frist ved midnatt å få gratis Insidermedlemskap ut mai :) [Over 180 har allerede bestilt]

Ved midnatt i dag (mandag) avsluttes tilbudet som gir deg gratis Insidermedlemskap ut mai.

Over 180 medlemmer har allerede blitt Insidere på dette tilbudet, som jeg tror er ny rekord :smiley: :clap:

Som Insider-medlem får du tilgang til mer innhold og funksjonalitet som kan hjelpe deg bli en enda bedre investor.

Du får…

  • Se og delta i Insiderchat med chattekanalene Insiderprat, Biotek, Krypto og Teknisk Analyse der det alltid er god stemning og gode diskusjoner.
  • Tilgang til daglige aksjonærlister for 60 av de mest populære aksjene. Se aksjene i nedtrekksmenyen her.
  • Tilgang til å kikke i andres porteføljer
  • Du kan lese alle de låste Insider-trådene (de som er blå) på forsiden der det deles masse bra.
  • Tilgang til triggerkalenderen der vi samler kommende kurstriggere (kvartalstall, presentasjoner ++)
  • Mulighet for å skru på nattmodus på forumet
  • Hundrevis av ord definert rett i teksten (kanskje spesielt nyttig i biotek-trådene - der halvparten av ordene er gresk)
  • Du får også et frekt Insidermerke ved navnet ditt på alle innlegg. Det er nesten verdt 199kr/mnd vil jeg påstå.
  • Til slutt er du med å støtte norges hyggeligste investorforum - og det setter jeg veldig pris på :slight_smile:

Husk, tilbudet utgår ved midnatt :slight_smile:

Hilsen Jørgen

3 Likes

Jeg er like glad i Tekinvestor nå som jeg var i Netfonds.

2 Likes

Som innsider siden Tekinvestor sin barndom kan jeg anbefale galskapen!.

Ikke minst får du tilgang til den litt sketchy chatten!.

3 Likes

Et par av karakterene på chatten er verdt prisen alene

2 Likes

Hva skjer med tidligre innsidere? Får de dobbelt medlemskap i Juni @pdx .:wink:

1 Like