Ved midnatt i dag (mandag) avsluttes tilbudet som gir deg gratis Insidermedlemskap ut mai.
Over 180 medlemmer har allerede blitt Insidere på dette tilbudet, som jeg tror er ny rekord
Som Insider-medlem får du tilgang til mer innhold og funksjonalitet som kan hjelpe deg bli en enda bedre investor.
Du får…
- Se og delta i Insiderchat med chattekanalene Insiderprat, Biotek, Krypto og Teknisk Analyse der det alltid er god stemning og gode diskusjoner.
- Tilgang til daglige aksjonærlister for 60 av de mest populære aksjene. Se aksjene i nedtrekksmenyen her.
- Tilgang til å kikke i andres porteføljer
- Du kan lese alle de låste Insider-trådene (de som er blå) på forsiden der det deles masse bra.
- Tilgang til triggerkalenderen der vi samler kommende kurstriggere (kvartalstall, presentasjoner ++)
- Mulighet for å skru på nattmodus på forumet
- Hundrevis av ord definert rett i teksten (kanskje spesielt nyttig i biotek-trådene - der halvparten av ordene er gresk)
- Du får også et frekt Insidermerke ved navnet ditt på alle innlegg. Det er nesten verdt 199kr/mnd vil jeg påstå.
- Til slutt er du med å støtte norges hyggeligste investorforum - og det setter jeg veldig pris på
Husk, tilbudet utgår ved midnatt
Hilsen Jørgen