Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva blir de beste investeringene i desember? ❄ 🎅

Årets innspurt! Hvilken aksje eller investering tror du går mest i løpet av desember? :slight_smile:

Fyr løs med ditt forslag og gjerne en liten begrunnelse. Gi så din stemme med knappene til venstre :slight_smile:

EDIT: Kom kun med ETT tips, og husk å stemme (trykk på den hvite knappen med pil på ;))

Som forrige gang nominerer jeg Bitcoin. 100 000 USD here we come :wink:

5 Likes

Nano. Igjen. :grin:
ASH i desember, oppstart Paradigme og oppstart Archer-1. Som vi vet om, jeg tipper vi får BTD også :smiley: offensivt? Ja, mulig? O yes!

2 Likes

Det blir PCI Biotech. Pivotal fase 2 blir selskapets julegave til sine investorer. Børsmeldingen kommer 14 Desember.

6 Likes

Nei, Funcom skal ikke til himmels i Desember. Men det er visse ting som tyder på at reprising er på gang.
Det store spørsmålet er om Funcom klarer/har klart, å etablere troverdighet hva gjelder forretningsmodell overfor tunge investorer.
Dette er en tippetråd, så dype analyser er utmerket dekket annet sted.

Jeg tror enkeltes øyne er i ferd med å åpnes og at dagens kurs anses som lav.
Jeg mener (ønsker og håper også) at vi kan se 50% eller mer ila Desember.

Mål 3.80 når sjampiskorkene smeller i taket!

6 Likes

Hamlet & Integrum.

2 Likes

Drister meg å si Gold Town Games :open_mouth:

Edit: Scratch that. Den oppturen kommer nok allerede idag. Lansering av spillet i USA. Pokker, og jeg som ville ha flere aksjer.

Ethereum har gjort seg klar til å sette fart om ikke så lenge. Om det blir allerede i desember er vanskelig å si, men ser ut til at nå er et godt tidspunkt å kjøpe seg inn om man vil få med seg oppgangen jeg (og flere) tror kommer om ikke så lenge.

Edit: Som referanse så var ETH på €367 / $436 midnatt til 1. desember.

Nordic Nanovector, Targovax og Aqualis (mulig denne går såpass under radaren at det ikke blir en rakett akkurat, men kan fort bli MIN beste investering i desember)

Questerre (QEC)

Nano er foreslått her. Ser det er noen som nominerer, men ikke stemmer på de aksjene de nominerer? What gives? :rofl:
Edit: @pdx tror du må forklare den månedlige avstemmingen bedre! :sweat_smile:
Jeg skriver at Nano var foreslått, og at noen glemmer å stemme på egne forslag.
Denne kommentaren har fått 2 stemmer…:joy::joy:

3 Likes

Altai Resources (ATI)

1 Like

Tipper Hamlet Pharma og NEL.

Litt lavere risk enn mye annet her, men jeg tror DNO kan gå bra i desember. Kursen er dratt ned av politisk uro i Kurdistan som nå i stor grad har roet seg og oljen har gått veldig bra i samme periode.

1 Like

Tror Element kan bli en bra investering…

Synes det er vanskelig å stemme når flere av dere nominerer to, eller flere, selskaper. Hadde vel kanskje vært en idé å begrenset det til ett selskap/papir per nominasjon? :slight_smile:

Jeg tror på GOGL. Ratene skyter i været, kursen holder seg brakk. Bør ligge 10-20% i denne om ratene holder seg. Da blr Q4 bli bra.

2 Likes

Ja @pdx bør nok klargjøre litt til neste avstemming :slight_smile:
Ser du glemte å stemme på ditt eget forslag forresten, på venstre side. :wink:

1 Like

I det korte bildet (i desember) Kitron. Selskapet har hatt en sterk vekst som i liten grad er priset inn i dagens aksjekurs, kun opp 19% hittil i år. Kjøpt på 7 kr nylig.

I Januar som nevnt tidligere AQUA (radikalt underpriset i forhold til at de har snudd skuta og leverer bra vekst, spennende og “inn” bransje),Vil kunne dobles lett når markedet oppdager aksjen.

Reach Subsea fordi den ikke er repriset i samme grad som olje / energi ellers enda, solide finanser og sterk vekst, selv om den ikke ser ut som om den skal noe sted helt enda. Analytikere forventer også at Subsea rater skal opp i 2018 og markedet indiskonterer normalt slikt god tid i forveien.

Jepp, jeg stemmer ikke på det selv. For jeg tror noe annet blir bedre. :slight_smile:

Opp 4% så langt i desember. Ratene opp nye 4,6%… Så får vi se da! :slight_smile:

1 Like