Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva blir de beste investeringene i februar? ❄ ⛷

Hvilken aksje eller investering tror du går mest i løpet av februar? :slight_smile:

Kom med ditt forslag og gjerne en begrunnelse. Gi så din stemme med knappene til venstre :slight_smile: Stem gjerne på ditt eget forslag også!

Husk: Kom kun med ETT tips, og husk å stemme (trykk på den hvite knappen med pil på :wink:

2 Likes

Jeg tror Bitcoin skal tilbake til gamle høyder :slight_smile:

6 Likes

Funcom starter himmelferden

10 Likes

Arcblock ICO 03.02 - usikker på når den kommer på markedet men dette er en 10x kandidat.

4 Likes

NattoPharma kommer med Q4-rapporten sin og har guidet sterk vekst videre. De har også kjørt en emisjon til en samarbeidspartner til 12,50 for 560k aksjer. Kursen er nå rundt 9 kr.

De andre kandidatene mine, Funcom, PCIB og Kitron har alle gått veldig bra den siste måneden og jeg forventer at de er i en konsolideringsfase en stund framover. Derfor har jeg ikke troen på noe store oppturer der i februar.

EDIT: klarte å glemme at Kitron kommer med Q4-rapporten i februar, og at de ved god guiding kan gå bra. Blah :stuck_out_tongue:

4 Likes

Får prøve omvendt psykologi denne mnd.
Det blir IKKE Nano, eller Trvx. :sweat_smile:
Tipper North Energy.

5 Likes

RaiBlocks tok seg en pause i januar så vi får satse på at den setter fart igjen i februar.

1 Like

Verium - gut feeling.

2 Likes

Jeg tror QEC kan gå en del om en melding om at reguleringene er i boks +- Jordan oppdatering.

Eller så kan kanskje Norwegian gå ved en mulig shortskvis

4 Likes

Komodo :blush:

1 Like

Photocure. Prøver meg på Photocure. Sannsynligvis er det litt tidlig men Q4 rapporten kommer 14. februar. Jeg må innrømme at jeg ikke har gått i dybden på Photocure utover å lese på enkelte fora inkludert tråden her på Tekinvestor.

Såvidt jeg har fått med meg:

• Bygger opp salgsteam i USA
  • Reimbursement fra og med 1. Januar 2018

Så da tenker jeg at hvis det kommer en oppdatert guiding som tar markedet litt på senga så begynner toget å rulle ut fra stasjonen. Da kan det akselerere fort. Vi får se, 14. februar :slight_smile:

Min spådom (OBS: vill gjetting) er da:

Dagens sluttkurs 29. januar: 26.70
Sluttkurs 28. februar: 35.00

Økning fra dagens kurs: 30%

Beste investering i februar :sweat_smile:

EDIT: Og der kom melding om at Q4 rapporten er utsatt til 27. februar så da kan vi glemme hele teorien min :joy:

4 Likes

For første gang må vel WRE-ME bli med på denne listen, forventer et lettelse rally når forliket blir meldt inn, selv om det sikkert blir kortvarig

4 Likes

Satser på at NEL går :up: i februar som ifjor

2 Likes

https://dpo.tothestarsacademy.com/

:sweat_smile::alien::alien::alien:

1 Like

Morsomt at det ikke bare er jeg som følger med på denne :grinning:

1 Like

Spennende tema er det i allefall!

Saltx

Det blir naturligvis PCI Biotech :slight_smile: Resultater fra gjentakende GGK behandling og/eller fimaVACC sender aksjene smygende videre oppover. :+1:

4 Likes

Inhalation Sciences

1 Like

Targovax
Er blitt hamret ned nå, og klar for en real rekyl når nyheter kommer nå i februar. :rocket:

5 Likes