Hvilke aksjer eller investeringer tror du gÄr mest i lÞpet av oktober?
Fyr lÞs med ditt forslag og gjerne en liten begrunnelse. Gi sÄ din stemme med knappene til venstre
Hvilke aksjer eller investeringer tror du gÄr mest i lÞpet av oktober?
Fyr lÞs med ditt forslag og gjerne en liten begrunnelse. Gi sÄ din stemme med knappene til venstre
Jeg tar et lodd pÄ BITCOIN - jeg tror den skal over $5000 fordi jeg tror mange Þnsker seg at den skal det nÄ som den er over $4000 igjen.
XACT OBX Bear siden det tross alt er oktober
Eventuelt bull altcoins type; NEO og Zcoin
Edit; drister meg til Ä pÄfÞye Hshare
PCIB spretter pÄ positive nyheter.
NANO skal presentere i oktober. Tror oppgangen frem mot start av paradigme starter nÄ i oktober.
Ja hadde man bare kunnet handle Bitcoin fra samme sted som aksjer⊠det kommer nok.
Jeg legger inn den gamle APCL-lottokupongen. Har mine tvil men lotto er lotto!
Jeg holder en knapp pÄ Targovax igjen denne mnd.
Realfiction AB
Jeg tipper Norwegian NAS kan dra pÄ seg en 10%+ i oktober og gÄr for den. Markedet vil dra kursen opp i pÄvente av et godt resultat vil fremlegges 26. Okt. Om det gÄr videre derfra pÄ tross av at vi gÄr inn i en roligere sesong avhenger av om vi bryter motstanden pÄ 250 pÄ hÞyt volum og evt. terror.
Photocure har allerede vĂŠrt bra i september, men jeg tror den kan fortsette bra i oktober
Inhalation Sciences og bergen group
Tror pÄ at ting snur i THIN FILM i oktober
Xbrane Biopharma AB
Havyard!
Tror Bergen Group og Altai Resources Inc kommer til Ă„ gjĂžre det godt.
Gaming Innovation Group
Tipper Funcom, noen tradere posisjonerer seg og sÄ lÞper smÄfolket etter.
Hunter kommer til Ä melde avtale/avtaler og er allerede kjÞrt sÄ langt ned at reaksjonen opp lommer til Ä bli kraftig.
Dette emnet ble automatisk lukket etter 3 dager. Emnet kan ikke lenger svares pÄ.