Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Hva blir de beste investeringene i september? 😎 📈

Hvilke aksjer eller investeringer tror du gÄr mest i lÞpet av september? :slight_smile:

Fyr lÞs med ditt forslag og gjerne en liten begrunnelse. Gi sÄ din stemme med knappene til venstre :slight_smile:

Husk Ă„ stemme fĂžr 1 september.

2 Likes

Realfiction, Hamlet, Scandidos.

Edit av pdx: la inn lenker :wink:

1 Like

Nordic Nanovector.
Kommer med overraskende nyheter i september allerede.
Dette er noe jeg hÄper og tror, ikke pÄstÄr da! :sweat_smile::+1:

1 Like

Funcom 2.0! Har ikke rĂ„d til ikke hause da det er min desidert stĂžrste investering innen verdipapirer😀

6 Likes

PCIB! FÄr bare prÞve igjen og igjen helt til det gÄr veien :sunglasses:

5 Likes

Velger Ä se bort fra tekniske stÞttenivÄer, men hÄper vi bli presentert positive nyheter pÄ ESMO. SÄ fÄr man heller ta det tekniske til betraktning FØR konferansen.

Jeg hÄper Targovax blir en av vinnerne i september.

2 Likes

Photocure

1 Like

WRE :clapper::carousel_horse:

1 Like

Starbreeze

Induct Software, sÄ fremt de kommer med nytt rundt kontrakt med Statoil og NorgesGruppen!

1 Like

Saltx :sunglasses:

Short Pcib, Long Targo, Long Funcom, Long Nano :smiley:

1 Like

Jeg tror September mÄned vil bli en bra mÄned for Jinhui Shipping.

1 Like

XXL (har vÊrt nede for telling, men suksess i Østerrike gir et nytt lÞft)

Vil anbefale Ä plukke noen STB aksjer til portefÞljen for september for diversifisering og sikkerhet. Tenker konsolideringsfasen deres er pÄ omtrent over, og hÄper pÄ ~5% opp fra dagens kurs i lÞpet av september. Kan ikke bare ha galskap volatilitetsaksjer!

2 Likes

Tja
 jeg kan jo kline til og si APCL, men sjansen er der for at det blir den med stÞrst fall ogsÄ. Jeg har i hvert fall kjÞpt meg opp og gambler pÄ gode/oppklarende nyheter i morgen. Synd jeg er i en annen tidssone, blir spennende Ä se hva jeg vÄkner opp til i morgen
!